تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798480930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وان استروک يا نقاشي تک ضربه اي


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
 وان استروک يا نقاشي تک ضربه اي
وان استروک يا نقاشي تک ضربه اي     لوازم مورد نياز - رنگ هاي مختلف اکريليک بنفش تيره ، بنفش روشن ، آبي فيروزه اي (Turquoise) و کرم - قلم موي سرصاف يا سرکج شماره 8 -ماده گليز (Glaze) -ظرف سفالي براي نقاشي - قلم موي Scrip Liner بيشتر بدانيد : براي انجام تکنيک نقاشي تک ضربه اي انتخاب نوع و اندازه قلم مو بستگي به اندازه ظرف و يا سطح کار در نظر گرفته مي شود دارد . هرچه سطح بزرگتر باشد سايز قلم مو بيشتر خواهد بود . اما سرکج يا صاف بودن قلم تأثيري در نوع نقاشي ندارد . سر قلم مو بايد کاملاً نرم بوده و بهتر است از نوع موي طبيعي حيوانات باشد . براي برداشتن رنگ دقت کنيد نيمي از قلم به شکل مثلثي در رنگ تيره بزنيد و نيم ديگر را باز هم به همان شکل در رنگ روشن . البته مقدار و نسبت اين دو رنگ روي قلم مو مهم نيست . در مواردي ممکن است شما فقط نوک يا سر قلم مو را به رنگي آغشته کنيد و بيشتر نيمه ديگر سر قلم مو را به رنگ ديگر اختصاص دهيد .
 وان استروک يا نقاشي تک ضربه اي
براي کشيدن حاشيه (Border) در اين نقاشي سر قلم مو را به رنگ سفيد آغشته کنيد و سر ديگر قلم مو را به ماده گليز آغشته کنيد . اين عمل به اين خاطر انجام مي گيرد که فقط نيمي از رنگ سفيد روي سطح کار باشد و نيم ديگر قلم مو بي رنگ بماند و گليز فقط حرکت قلم را آسان خواهد کرد و فضاي خالي مناسب ايجاد مي کند . ا- ابتدا سطح کار را با رنگ آبي فيروزه اي کاملاً رنگ کنيد . به طوري که آن را کاملاً پوشش دهد . براي جلوه بيشتر کار اطراف آن را حاشيه اي که شکل آن در کاردکس چاپ شده بکشيد . قمست مياني ظرف را با قلم موي اسکريپ (Scrip Liner) و حاشيه به صورت توري اجرا کنيد تا نماي قديمي تري به کاردهد و از حالت يکدستي و خامي خارج شود .
 وان استروک يا نقاشي تک ضربه اي
2- طرح مورد نظر را به کمک کاربن به روي ظرف منتقل کنيد . سپس با قلم (Scrip Liner) خطوط اصلي و اوليه کار را بکشيد . کم شاخه بودن يا پر شاخه بودن کار بستگي به سليقه شما دارد . اما بهتر است تا حدي اين شاخه ها را بکشيد که سطح کار خيلي شلوغ نباشد . 3- شاخه ها را با برگ هاي قبلي شکل به صورت يک در ميان بکشيد . به اين شکل که سر قلم مو را در رنگ سبز و انتهاي قلم مو را در رنگ کرم زده و با حالت رفت و برگشت رنگ را روي پالت يکنواخت کنيد . براي اين کار حدود 12 برگ لازم است .
 وان استروک يا نقاشي تک ضربه اي
4- فضاهاي خالي ميان برگها را با ترسيم برگهاي کوچک S مانند تا حدي پر کنيد . سعي کنيد اندازه اين برگها ، با هم متفاوت باشد تا کار شما طبيعي تر جلوه کند .
 وان استروک يا نقاشي تک ضربه اي
5- گلبرگ هاي بنفشه را به اين صورت در فضاهاي خالي ميان برگ ها در نظر گرفته ابتدا يک سر قلم را به رنگ بنفش تيره و سر پايين قلم را به رنگ سفيد آغشته کنيد و رنگ را با چندين حرکت رفت و برگشت روي پالت يک دست کنيد و آنگاه چهار گلبرگ بنفشه را بکشيد .
 وان استروک يا نقاشي تک ضربه اي
6- يک طرف قلم مو را به رنگ بنفش روشن و طرف ديگر را به رنگ سفيد آغشته کرده و رنگ را با حرکات رفت و برگشتي مطابق روش بالا يک دست کنيد . سپس گلبرگ پايين گل را بکشيد . مي توانيد رنگ آميزي بعضي از گلها را برعکس کنيد . در قسمت هايي از کار مي توانيد غنچه هاي کوچکي از بنفشه را به صورت نامنظم نقاشي کنيد .
 وان استروک يا نقاشي تک ضربه اي
7- فضاهاي خالي مناسب در ميان گلها را با نقطه هايي به کمک قلم دورگير Scrip Liner پرکنيد و سپس خطوط انتهايي رگ برگ هاي برگ را با قلم موي Scrip Liner بکشيد . منبع:مجله بانو ش 2 /ج  
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن