تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آنتيک کردن شيشه


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
آنتيک کردن شيشه
آنتيک کردن شيشه     لوازم مورد نياز - طلق يک ورق - طرح برگ مناسب در اندازه هاي مختلف - ابر - چسب کاغذي - قيچي - ورق طلا -چسب ورق طلا - قلم موي سرگرد شماره 1 - رنگ اکريليک قهوه اي تيره و سبز، آجري - ماژيک CD بيشتر بدانيد : الگوي استفاده شده از طرح کاغذ ديواري مي باشد . پس به محيط زندگي خود بيشتر دقت کنيد و از طراحي داخل منزل براي جان دادن به ظروف خود استفاده کنيد. 1-ابتدا طرح برگ مورد نظر را در اندازه هاي مختلف با ماژيک CDروي طلق انتقال داده وبا قيچي برش بزنيد . 2- شيشه مورد نظر را با الکل کاملا تميز کرده تا سطح عاري از هرگونه آلودگي باشد . چسب کاغذي را در اندازه هاي کوچک بريده و لوله کنيد ، سپس به طلق چسبانده و طرح هاي طلقي را به صورت نامنظم و درجهت هاي مختلف روي سطح شيشه نصب کنيد .
آنتيک کردن شيشه
3- رنگ اکريليک آجري (Red Oxide) را داخل ظرفي ريخته و توسط ابر به صورت ضربه اي روي سطح ظرف بزنيد . بهتر است رنگ کمي در هواي آزاد بماند تا غلظت پيدا کرده و رنگ زدن ساده تر انجام گيرد .
آنتيک کردن شيشه
4- پس از خشک شدن رنگ ،طرح هاي برگ را به آرامي از سطح ظرف جدا کنيد و اگررنگ به زير طاق نفوذ کرده بود و توسط کاتر با وسيله اي نوک تيز رنگ اضافه را بتراشيد و تميز کنيد . 5- با قلم موي سر گرد باريک ، رنگ قهوه اي تيره اکريليک را در گوشه بعضي از برگ ها به شکل خط بکشيد . اين کار باعث ايجاد عمق در برگ ها مي شود .
آنتيک کردن شيشه
6- پس از خشک شدن خطوط قهوه اي ، رنگ سبز اکريليک را با ابر به صورت ضربه اي در بعضي از قسمت هاي برگ بزنيد به طوري که سطح برگ کاملاً پوشش پيدا نکند .
آنتيک کردن شيشه
7- چسب ورق طلا را داخل ظرفي ريخته و با ابر چسب را برداشته و کل سطح شيشه را چسب بزنيد . البته اين عمل نيز بايد به صورت ضربه اي باشد .
آنتيک کردن شيشه
8- پس از بي رنگ شدن چسب ورق طلا همه سطح ظرف را ورق طلا کنيد . چنانچه ورق طلا در دسترس نداشتيد مي توانيد از رنگ اکريليک طلائي هم استفاده کنيد اما استفاده از ورق طلا ، ظرف را زيباتر خواهد کرد . پس از اتمام اين مرحله پشت کار را با ثبات دهنده هاي قوي پوشش دهيد .
آنتيک کردن شيشه
9- مي توانيد با توجه به رنگ هاي فضاي زندگي خود رنگ هاي بکاررفته را تغيير دهيد تا هماهنگ با محيط زندگيتان باشد . منبع:مجله بانو ش 2 /ج  
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن