تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798128907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيمارستان گوگل، ازدواج تروريستي و انتقادپذيري سنگين صهيونيست‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بيمارستان گوگل، ازدواج تروريستي و انتقادپذيري سنگين صهيونيست‌ها
منابع رسمي(!) دولت جعلي اسرائيل اعلام كردند مانع از ورود يك استاد دانشگاه آمريكايي به فلسطين اشغالي شده‌اند. دليل اين امر، انتقادات گسترده اين پروفسور آمريكايي از اسرائيل اعلام شده است... حزب كار" هلند از احزاب ائتلافي حاكم در اين كشور در راستاي فعاليت‌هاي ضد اسلامي و نژادپرستانه خود اين‌بار با ادعاي اين‌كه ازدواج مسلمانان زمينه اقدامات تروريستي در اين كشور را فراهم‌مي‌كند، لغو ازدواج مسلمانان را خواستارشد.


باشگاه جواني برنا / فرشيد روحاني - دو رقمي شدن تورم در عربستان براي نخستين بار نگراني هايي را در اين كشور برانگيخته است. فروش گران ترين خانه در لندن توسط يك هندي براي پسرش بازتاب وسيعي در رسانه هاي جهان داشت. هلند در ادامه تفكرات ضد اسلامي اين بار واژه ازدواج تروريستي را ابداع كرده است. افتتاح كنسولگري امريكا در كربلا، بيمارستان گوگلي، بهانه اي براي ممانعت از ساخت يك فيلم و چند خبر ديگر از مهمترين خبر هاي ظهرانه امروز است.

گران ترين خانه فروخته شد

پولداران جهان تصميم گرفته اند اين بار در زمينه خريد گران قيمت ترين خانه هابا يكديگر به رقابت بپردازند و از اين طريق نام خود را بر سر زبان ها بياندازند. "ميتال" كه يكي از صاحبان كارخانه هاي فولاد در هند است به تازگي گران قيمت ترين خانه جهان را براي فرزندش خريداري كرده است.
اين خانه بزرگ كه 117 ميليون پوند(230 ميليون دلار كه معادل 200 ميليارد تومان است) قيمت دارد در منطقه Palace Green لندن واقع است...

تورم بي سابقه در عربستان

بر اساس آمارهاي دولتي اعلام شده توسط دولت عربستان نرخ تورم در اين كشور دو رقمي شده و به بالاترين ميزان خود طي سي سال گذشته رسيده است. تورم در عربستان در ماه آوريل به 5/10 درصد رسيده اين در حاليست كه اين نرخ در ماه مارس تنها 9/6 درصد بوده است.

ازدواج تروريستي از نگاه هلند

"حزب كار" هلند از احزاب ائتلافي حاكم در اين كشور در راستاي فعاليت‌هاي ضد اسلامي و نژادپرستانه خود اين‌بار با ادعاي اين‌كه ازدواج مسلمانان زمينه اقدامات تروريستي در اين كشور را فراهم‌مي‌كند، لغو ازدواج مسلمانان را خواستارشد. اين حزب اعلام كرد: مسلمانان بايد با لغو جاري‌شدن خطبه عقد به شيوه اسلامي به روش شهروندان اين كشور با يكديگر ازدواج‌كنند.

«دايل بلوم»، از اعضاي اين حزب در مجلس هلند در اين‌باره ادعا‌كرد: ازدواج اسلامي مخالف قوانين هلند و بدترين نوع ازدواج است؛ چراكه مسلمانان با هدف كامل‌‌شدن نيمي از دين خود از يك‌سو و كسب مجوز اقامت در اين كشور با يكديگر پيوند زناشويي مي ‌بندند.

منع استخدام زنان محجبه در بيمارستان

بيمارستان دانشكده پزشكي ژنو از اين پيس از استخدام زنان محجبه ممانعت مي كند. هيئت مديره اين بيمارستان از ادامه كار يك زن مسلمان كه مي خواست با حجاب كار كند جلوگيري كردند.

در ماه مه سال گذشته يك پرستار مسلمان كارورزي خود را در بيمارستان دانشكده پزشكي ژنو آغاز كرد. وي 5 روز اول را بدون حجاب ظاهر شد و پس از آن تصميم گرفت كه با حجاب به كار ادامه دهد. "برنارد گروسون"، مدير بيمارستان هوگ در گزارشي براي روزنامه "تربيون دو ژنو" تصريح كرد: هيئت رئيسه اين بيمارستان تصميم گرفت كه كارورزي اين پرستار را متوقف كند. تيم پرستاري نيز از كاربرد نشانه هاي مذهبي به هنگام كار منع شده اند. هيات مديره اين بيمارستان حجاب زنان مسلمان را در رديف نشانه هاي مذهبي مانند صليب مسيحيان وستاره داوود يهوديان قرار داده است!!

بيمارستان گوگل!

گوگل سرويس تازه‌ خود را ارائه داد. كاربران مي‌توانند به صورت آن‌لاين در بخشي به نام "Google Health" تمام نكات مربوط به سلامتي‌شان از جمله تشخيص‌هاي پزشكي، نتايج آزمايشگاهي و يا هرنكته پزشكي ديگر را ذخيره كنند. گفته مي شود سيستم جديد گوگل با ارسال يك اس.ام.اس به بيماران، به آنها يادآوري مي‌كند كه بايد داروي خود را به موقع مصرف كنند!! سرويس سلامتي گوگل علاوه بر اين، امكان دسترسي كاربران به بانك‌هاي اطلاعاتي پزشكي، لينك‌هاي مربوط به داروخانه‌ها، بيمارستان‌ها و آزمايشگاه‌ها را نيز فراهم مي كند.(؟!)

كنسولگري امريكا در كربلا

امريكايي ها در كربلا كنسولگري ايجاد كردند. به گفته منابع آگاه اين كنسولگري به طور همزمان تحركات گروههاي مسلح مخالف دولت عراق را كنترل خواهد كرد. (؟) "رايان كراكر" سفير آمريكا در عراق با افتتاح اين دفتر، آن را دفتر بازسازي و سازندگي نام گذارده كه در منطقه "ابراهيميه" در جنوب شرقي كربلا كه منطقه‌اي زراعتي با باغ‌هايي فراوان است، قرار دارد.

اكران مسيح در بن بست

دبير كل مركز تحقيقات اسلامي الازهر از ممنوعيت اكران فيلم در دست تهيه «حضرت مسيح(ع) از ديدگاه قرآن»، به كارگرداني «محمد العزيزيه»، كارگردان سوري در مصر، خبرداد. الفيومي در مصاحبه با يك روزنامه گفت: مركز تحقيقات اسلامي الأزهر نمايش انبياي الهي در كالبد جسمي را در فيلم‌ها يا نمايشنامه‌ها جايز نمي‌داند و به همين دليل فيلم "حضرت مسيح(ع)" با استناد به آيات قرآن‌كريم و سنت نبوي(ص) نمي‌تواند در مصر اكران‌شود.

«كرولوس»، يك رهبر مسيحي مصري در اين‌باره گفت: كارگردان سوري اين فيلم قصد دارد به جهانيان نشان‌دهد كه مسلمانان براي حضرت مسيح(ع) احترام زيادي قائلند، اما با دست گذاردن روي موارد اختلاف مسيحيان و مسلمانان درباره حضرت مسيح، موجب خشم مسيحيان خواهدشد. همچنين توليد فيلم "حضرت مسيح(ع)" با استناد به آيات قرآن‌كريم و سنت نبوي(ص) با اعتراض مسيحيان كليساي ارتدكس مصر مواجه شد.

اخم صهيونيستي به يك امريكايي

رژيم صهيونيستي به استاد دانشگاه آمريكايي اجازه ورود به خاك فلسطين اشغالي را نداد. منابع رسمي(!) دولت جعلي اسرائيل اعلام كردند مانع از ورود يك استاد دانشگاه آمريكايي به فلسطين اشغالي شده‌اند. دليل اين امر، انتقادات گسترده اين پروفسور آمريكايي از اسرائيل اعلام شده است.

اتهام اين استاد دانشگاه كه «نورمن فينكل استاين» نام دارد «ارتباطات مشكوك با عناصر دشمن اسراييل»، خوانده شد، اعلام شده است. فينكل استاين چندي پيش با يكي از مقامات ارشد حزب الله لبنان ديدار كرده‌بود.

ادعاي عجيب يك گروه اينترنتي

يك گروه ايراني مدعي شد كه به بيش از 300 وب‌سايت دولتي و نظامي كشورهاي مختلف بخصوص آمريكايي نفوذ كرده است.

اين گروه كه" ISCN "نام دارد با ارسال ايميلي اعلام كرده با افزايش روزانه فشارهاي بين‌المللي بر ايران، گروه امنيتي ISCN جهت اعتراض به رفتارهاي خلاف نزاكت بين‌المللي قدرت‌هاي بزرگ جهاني با توسل به رسانه‌هاي جمعي با هدف شناساندن توانايي‌هاي ايرانيان در عرصه‌هاي علمي اقدام به نفوذ به بيش از 300 وب‌سايت دولتي و نظامي كشورهاي مختلف به خصوص آمريكا و وب‌سايت رسمي سازمان ملل نموده است. اين گروه همچنين مدعي شده كه در حملات انجام شده، هيچگونه آسيبي به اطلاعات اين سايت‌ها وارد نشده و فقط پيغامي مبني بر موفقيت‌آميز بودن نفوذ گذاشته شده است.
به گفته اين گروه، اين حمله توسط حفره امنيتي كشف شده در نرم‌افزار نصب شده بر روي سرورها مي‌باشد.

***

در باشگاه جواني برنا ثبت نام كنيد: [email protected]

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//89 - 89 - 55//www.BornaNews.ir
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 643]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن