محبوبترینها
قیمت دیگ بخار و تولیدکننده اصلی دیگ بخار
معروفترین هدیه و سوغاتی یزد مشخص شد!
آشنایی با انواع دوربین مداربسته ضد آب
پرداخت اینترنتی قبوض ساختمان (پرداخت قبض گاز، برق و آب)
بهترین دوره آموزش سئو محتوا در سال 1403 با نام طوفان ۱۴۰۳ در فروردین ماه شروع می شود
یک صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی باید داشته باشد؟
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
جراحی و درمان ریشه دندان عفونی با خانم دکتر صفوراامامی
چه مواردی بر قیمت کابین دوش حمام تاثیر دارند؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1798178319
C&c 3
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Ping 127.0.0.116th April 2007, 06:04 PMسلام اگه از طرفداران بازی های استراتژیک باشید، مطمئنا اسم c&c رو شنیدید. بخشی که ساخت بازیهای استراتژیک شرکت EA رو برعهده داره. (اگه اشتباه گفتم، بچه های بخش بازی تصحیح کنند ;) ) من این بازی رو گرفتم و چند مرحله اش رو رفتم. شاید اظهار نظر زود باشه اما یه کمی راجع به این بازی می نویسم، خوشحال میشم که اساتید بازی ها در این بخش، حرف این حقیر رو کامل کنند. این بازی جدید در واقع ادامه نسل اول c&c است که در زمان آینده اتفاق میفته و گروه بدها (!) به نام NOD اومدن و کل کره زمین رو تسخیر کردن و شما به عنوان فرمانده گروه خوب ها (!) به نام GDI باید اون ها رو بیرون کنید. جریان خیلی ساده است. باز هم نیروهای آمریکایی یه تنه در مقابل قدرت کل کائنات ایستادگی میکنند و پیروز میشن و زندگی خوب و خوشی را آغاز میکنند. راستش من که خیلی خوشم نیومد. بازی در دو عدد DVD است که بیش از پنج و نیم گیگ فضا روی هارد دیسک اشغال میکند. به 512 مگابایت روم و 128 مگابات حافظه کارت گرافیک نیاز داره. گرافیکش خوبه. شاید بشه گفت بهتر از Generals اما چیز خارق العاده ای نیست که البته برای بازی های این سبک معمولا این گرافیک در سطح خیلی خوب دسته بندی میشه. نکته فوق العاده مهم هوش مصونوعی بازی است. در این نوع بازی ها هیجان ناگهانی و کاذب و همچنین طراحی صحنه و صدا نمی تواند لذت نهایی به بازیگر ارائه کند و تنها نقطه قوت این سبک بازی ها هوش مصنوعی آن است. مطمئنا بازیگری که این بازی را انجام میدهد به دنبال شکست دادن حریفی است که باهوش و قدرتمند است و نه زیبایی ترکیدن تانک و نقاشی روی ساختمان ها!!! هوش مصنوعی بازی در سطح Normal تعریفی ندارد. شاید مثل بازی های قبلی. همیشه دشمن از یک سوراخ حمله میکند و شما میتوانید با بستن آن نقطه، سیستم دفاعی خود را تکمیل کنید. نیروهای حریف دقیقا مثل بازیهای گذشته بصورت مدام و در گروههای کوچک با ترکیبی از چند سرباز، یک ماشین جنگی ضدنفر و یک یا دو عدد تانک حمله میکند. خبری از سکوت و آرامش برای ترتیب دادن یک حمله وسیع نیست و شما همیشه باید مقابل گروهی کوچک ایستادگی کنید که البته تعداد این گروهها زیاد است و هی پشت سر هم میایند و کشته میشوند. از نظر کنترل بازی، خیلی خوب شده. کنترل پنل فرماندهی بسیار تکمیل و کار آمد شده. مثلا قبلا شما مجبور بودید با کلیک بر روی سرباز خانه، قسمت کنترل سربازخانه را ببینید و سرباز سفارش دهید اما در این بازی، قسمت ساخت سرباز و ساختمان و تجهیزات ماشینی زمینی و تجهیزات هوایی و تجهیزات تدافعی و ... همه بصورت یک دکمه ثابت در سمت راست صفحه وجود دارد که با کلیک بر روی آن، بخش مربوطه باز میشود و شما میتوانید هرچه میخواهید بسازید. همچنین بعد از آماده شدن اون وسیله، دکمه مربوطه چشمک میزند و شما را آگاه میسازد. از نکته هایی که این بازی از اجداد خود به ارث برده میتوان وجود "کانسراکشن یارد" را نام برد که مثل یه کامیون بزرگ جابجا میشود و در محل مناسب باز شده و پایگاه شما را بنا میکند. باز هم همان ضعف قدیمی یعنی ساخت نیروگاه برق وجود دارد. شما باید بیش از 60% پایگاه خود را با این نیروگاه ها پر کنید تا مبادا برق کم بیارید. (البته به قول عده ای این نکته یکی از نکات مثبت بازی است) البته شاید در مراحل بالاتر نیروگاه های ویژه ای بدهد که قدرت تولید برق زیادی داشته باشند اما در ابتدای بازی که وضع به همین ترتیب است. نکته قابل توجه دیگر شلوغ بودن جنگ است. اگر شما 1 سرباز سفارش دهید، چند سرباز در قالب یک تیم به شما داده میشود که با این کار در واقع جنگ ها شلوغ تر و وسیع تر میشوند و شما هیجان بیشتری را خواهید دید. (در نسخه های قبلی مثلا شما با 20 سرباز حمله میکردید اما در این نسخه به سادگی میتوانید لشکرهای عظیم درست کنید) حال و هوای بازی به سمت تخیلات فضایی و لیزری رفته (چیزی به شدت ازش متنفرم) و وجود دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و بعضا غیر قابل درک و یا بی نمک باعث شده تا فضای خاصی بر بازی حاکم شود. ظاهر ساختمان ها و تجهیزات مخصوصا در گروه NOD کمی تخیلی است که البته این مورد از همان موارد به ارث برده شده است و همچنین بر اساس داستان اصلی بازی، بودن چنین جو فضایی بر بازی صحیح و منطقی به نظر میرسد. در قسمت تمرینی نیز گروهی وجود دارد که کلا موجودات فرا زمینی هستند و هیچ نقطه مشترکی با آدم ندارند. موجوداتی شبیه به سوسک و خرچنگ و مگس و ... منتظر نظرات دوستان در مورد این بازی هستم. این بازی اون چیزی نبود که بعد از انتظار طولانی، منتظرش بودم. من که زیاد خوشم نیومد. Nokia_My_Life17th April 2007, 07:10 PMوالا من که عکس های بازی رو دیدم خیلی خوشحال شدم چون عکس ها نشون میداد که بازی خیلی پیشرفت کرده ! فقط این آخراش که گفته بودی بازی تخیلی شده یه خورده بدم اومد ! و گفتی که موجوداتی مثل سوسک اومدن اینا , یه ذره شبیه به Warcraft شده که حالم از Warcraft به هم میخوره ! شاید بازی کنم خوشم بیاد ولی این رو که گفتی یه ذره نا امید شدم ! راستی جایی آدرس داری که این بازی رو تهیه کنم ؟ ! ممنون یا علی Ping 127.0.0.118th April 2007, 12:51 PMوالا من که عکس های بازی رو دیدم خیلی خوشحال شدم چون عکس ها نشون میداد که بازی خیلی پیشرفت کرده ! فقط این آخراش که گفته بودی بازی تخیلی شده یه خورده بدم اومد ! و گفتی که موجوداتی مثل سوسک اومدن اینا , یه ذره شبیه به Warcraft شده که حالم از Warcraft به هم میخوره ! شاید بازی کنم خوشم بیاد ولی این رو که گفتی یه ذره نا امید شدم ! راستی جایی آدرس داری که این بازی رو تهیه کنم ؟ ! ممنون یا علی آخ که گفتی warcraft. من هم مثل خودت حالم از این بازی بهم میخوره. در مورد این بازی c&c3 باید بگم تو حالت Camping که ماجرای اصلی بازی رو دنبال میکنی به نظر نمی یاد خبری از موجودات فضایی باشه و جو بازی خوبه. جنگ ها نسبتا شلوغ و پر زد و خورد شده. همه هم دیگه رو تیکه پاره میکنن. از این نظر جالبه. من در مورد NFS Carbon ضد حال اساسی خوردم چون یه جا ازش خیلی تعریف کرده بود و من با کله رفتم خریدم و نصب کردم و... اما اصلا اون چیزی که شنیده بودم نبود. اینجا هم برای اینکه احیانا دوستان ضد حال نخورن اومدم و نقد بازی رو نوشتم. ولی امتحانش کن. ارزشش رو داره. میتونه تا مدتی آدم رو سرگرم کنه. راستی این مورد رو یادم رفت بگم: بالاخره بعد از چندین سال و ارائه بازی های مختلف، این بازی رو میشه کمی استراتژیک نامید. در بازی های قبلی شما یه لشکر درست میکردی و به خط مستقیم میرفتی وسط دل دشمن و خلاصه... در این بازی در عین اینکه میتونی گروهای مختلفی تعیین کنی و با اعداد رو کیبرد اون ها رو انتخاب و هدایت کنی (که در نسخه های قبلی هم بود) میتونی حتی در این گروه ها فقط تانکها رو انتخاب کنی و یا آدم ها رو (با استفاده از دکمه های کنترل پنل فرماندهی) به این صورت دیگه نیاز نیست هی بخوای وسط جنگ دنبال آدم بگردی و خیلی راحت میتونی گروه های مختلف رو هدایت کنی. مثلا بگی گروه شماره 2 ، آدمهای عضو این گروه این هدف رو بزنن و تانکهای این گروه هدف دیگری رو در حالیکه همه اینها گروه 2 هستند. همچنین قابلیت حرکت نقطه به نقطه خیلی عالی شده. شما میتونی چند گروه مختلف رو برنامه ریزی کنی که هرکدوم اول به کدوم نقطه برن بعد به کجا، و بعد به کجا حمله کنند و در نهایت در کجا مستقر بشن. مثلا من یه حمله گسترده ترتیب دادم و بعد از چندین و چند دقیقه برنامه ریزی یهو استارت کار رو زدم و فقط نشستم تماشا کردم. در یک لحظه بصورت اتوماتیک و طبق برنامه ریزی قبلی که داشتم، از در و دیوار و زمین و آسمون حمله کردم. تانکها هدف خاصی داشتن. ادم ها هدف خاصی. هلی کوپتر ها هدف دیگری و خلاصه یک جنگ تمام عیار رو دیدم اما تو نسخه های قبلی شما هی مجبور بودی دونه دونه گروه ها رو لحظه به لحظه کنترل و فرماندهی کنی و این باعث تاخیر و وقفه در حمله های شما میشد. نکته بعدی در مورد توانایی های استراتژی نوع ایستادن است که هوشمندانه شده. شما میتونی بگی که نیروهات در محلی که ایستادن چطور رفتار کنند: دفاعی: یعنی اگر کسی تو محدوده اومد، بهش حمله کنند و اگر عقب نشینی کرد و از محدوده خارج شد، گروه به محل قبلی خودش برمیگرده. خشن: یعنی هرچی از دشمن دم دستشون بود بزنن. اگه کسی رو دیدن، اونقدر دنبالش برن تا یا بکشنش یا خودشون بمیرن و یا گمش کنن. آتش بس: یعنی به هیچ کس شلیک نکنن یکی دیگه از قابلیت های جالب، حرکت رو به پشت است. یعنی شما به نیروها میگی بصورت دنده عقب حرکت کنند. این حالت برای زمانی خوب است که شما داری از دست دشمن فرار میکنی ولی در حین فرار نمی خوای جواب گلوله های دشمن رو ندی. در این حالت سرعت نسبت به حرکت مستقیم کمتر است. از جنبه های مثبت بازی، نشان دادن محدوده توپخانه ها است. برای دفاع از پایگاه، توپخانه و مسلسل های ثابتی به شما داده میشود که جلوی قلعه و در محل نفوذ دشمن نصب میکنید. در نسخه های قبلی شما باید بر اساس تجربه توپهای خود را تنظیم میکردید و الان وقتی بر روی توپخانه کلیک کنید، یک دایره بزرگ سفید در دور آن نمایش داده میشود که میزان برد گلوله این توپخانه را نشان میدهد و به این ترتیب شما میتوانید محدوده تیررس تجهیزات تدافعی خود را ببینید. یکی دیگر از چیزهایی که این بازی به ارث برده است، محدود بودن پایگاه است. یعنی شما نمی توانید هرچیزی را هرجا که بخواهید بسازید بلکه باید در محدوده پایگاهتان بسازید. در عین احترام و حفظ این سنت، اکنون وسیله ای در اختیار شما قرار داده میشود که کانسراکشن یارد نیست اما میتواند به هرجایی رفته و باز شود و به شما اجازه ساخت و ساز در آن محدوده را می دهد. باز هم از نکات به اث برده بگوییم: ساختمان های شما بعد از سفارش، مدتی طول میکشد تا آماده شود. بعد از آماده شدن شما میتوانید محل مناسب را انتخاب کنید و یهو ساختمان مورد نظر آنجا ایجاد میشود که زیاد جالب و دلپسند نیست. از لحاظ استراتژیک قابلیت جالبی است به این حالت که شما 5-6 ساختمان را آماده میکنید و سپس با فرستادن یک کامیون (همونی که در پاراگراف قبلی توضیح دادم) و باز کردن آن در محلی، آنجا را تحت کنترل خود قرار میدهید و در یک چشم به هم زدن اون 5-6 ساختمان را در آنجا بنا میکنید. یعنی تو کلا 3 ثانیه یک پایگاه جدید ساختید. در بازی Generals اینطور نبود و شما باید ساختمان را بر روی زمین بنا میکردید و مراحل تکمیل و ساخت به ترتیب طی میشد تا ساختمان آماده شود. فرق بزرگ در این است که در بازی جنرالز ساختمانی که در حال تکمیل است بر روی زمین است و دشمن میتواند به آن حمله کند اما در این بازی ساختمان در کنترل پنل فرماندهی تکمیل میشود و چیزی بر روی زمین نیست. وقتی ساختمان آماده شد آن را بر روی زمین قرار میدهید و یهو ساختمان ظاهر میشود. Nokia_My_Life19th April 2007, 03:23 PMاین امکاناتی که گفتی امیدوارم کرد ! خیلی امکانات جالبی اضافه شده !! فقط نگفتید از کجا بازی رو تهیه کنم ؟ بازار رضا داره ؟ ممنون از اطلاعات عالی . سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 543]
صفحات پیشنهادی
کد مطلب برای مساله n وزیر
این برنامه رو چند ترم پیش به عنوان پروژه درس c++ نوشتم. گفتم بذارم شاید به امید خدا به درد کسی خورد:) این سورس کد به زبان c# هست که مسئله n-وزیر رو با الگوریتم ...
این برنامه رو چند ترم پیش به عنوان پروژه درس c++ نوشتم. گفتم بذارم شاید به امید خدا به درد کسی خورد:) این سورس کد به زبان c# هست که مسئله n-وزیر رو با الگوریتم ...
مرتب سازی n عدد بصورت صعودی با ++C -
مرتب سازی n عدد بصورت صعودی با ++C --مرتب سازی n عدد بصورت صعودی با ++C systanstar 25 مرداد 1389, 08:51داداش سلام من يه برنامه c++ مي خوام اگه برام زحمتشو ...
مرتب سازی n عدد بصورت صعودی با ++C --مرتب سازی n عدد بصورت صعودی با ++C systanstar 25 مرداد 1389, 08:51داداش سلام من يه برنامه c++ مي خوام اگه برام زحمتشو ...
ضرب ماتریس n در n با c
ضرب ماتریس n در n با c-Saeed 138619th March 2007, 08:08 AMC++ برنامه ضرب دو ماتريس در راست كليك كنيد و از Encoding گزينه Left to Right Document را ...
ضرب ماتریس n در n با c-Saeed 138619th March 2007, 08:08 AMC++ برنامه ضرب دو ماتريس در راست كليك كنيد و از Encoding گزينه Left to Right Document را ...
برنامه اي به زبان c زمين مربعي n×nرا با موزاييك هاي L شكل ...
View Full Version : برنامه اي به زبان c زمين مربعي n×nرا با موزاييك هاي L شكل فرش كنه marziye_balani01-12-2005, 02:54 PMسلام مهندس يه درخواست خيلي خيلي ...
View Full Version : برنامه اي به زبان c زمين مربعي n×nرا با موزاييك هاي L شكل فرش كنه marziye_balani01-12-2005, 02:54 PMسلام مهندس يه درخواست خيلي خيلي ...
كمك: n جمله سري زير را در ++C بنويسيد.
كمك: n جمله سري زير را در ++C بنويسيد.-mani660608-05-2009, 06:33 AMhttp://i39.tinypic.com/ke83f4.jpg CppBuilder200613-05-2009, 10:52 PMنوشتن یه سری ...
كمك: n جمله سري زير را در ++C بنويسيد.-mani660608-05-2009, 06:33 AMhttp://i39.tinypic.com/ke83f4.jpg CppBuilder200613-05-2009, 10:52 PMنوشتن یه سری ...
گرفتن n آرایه در C
گرفتن n آرایه در C-jaho27-11-2009, 05:19 PMدوستان خوبم سلام چطور می تونم اجزای یک آرایه رو از ورودی بگیرم؟ void main() { const int size=5; int static a[size]; ...
گرفتن n آرایه در C-jaho27-11-2009, 05:19 PMدوستان خوبم سلام چطور می تونم اجزای یک آرایه رو از ورودی بگیرم؟ void main() { const int size=5; int static a[size]; ...
در مورد ارایه ها در ++ c -
در مورد ارایه ها در ++ c --در مورد ارایه ها در ++ c oranoos_mta 08 ارديبهشت 1386, 08:45میخوام برنامه ای بنویسم که n عدد double را از ورودی بگیرد و پس از مرتب کردن ...
در مورد ارایه ها در ++ c --در مورد ارایه ها در ++ c oranoos_mta 08 ارديبهشت 1386, 08:45میخوام برنامه ای بنویسم که n عدد double را از ورودی بگیرد و پس از مرتب کردن ...
زبان c -
زبان c --t=4187 >زبان c ali_ahlina 08 آبان 1382, 21:46agha yeki bege man bekham zabne c royad begiram avval bayad chi balad basham? :?: :?
زبان c --t=4187 >زبان c ali_ahlina 08 آبان 1382, 21:46agha yeki bege man bekham zabne c royad begiram avval bayad chi balad basham? :?: :?
C & C++ -
C & C++ --t=8349 >C & C++ BeHnAm_akb 25 اسفند 1382, 22:26سلام من مي خواستم دقيقا فرق اين دو ورژن زبونو بدونم و بدونم كدومش براي لينوكس خوبه؟ a_mollaei ...
C & C++ --t=8349 >C & C++ BeHnAm_akb 25 اسفند 1382, 22:26سلام من مي خواستم دقيقا فرق اين دو ورژن زبونو بدونم و بدونم كدومش براي لينوكس خوبه؟ a_mollaei ...
W I P : K o n g F u C h a r a c t e r
View Full Version : ○○ W I P : ○○ K o n g F u C h a r a c t e r alibitaraf27-11-2008, 02:24 PMسلام به دوستان پی سی..!!!:31: یه ماه پیش یه هادی یکی از طرح هاش رو به ...
View Full Version : ○○ W I P : ○○ K o n g F u C h a r a c t e r alibitaraf27-11-2008, 02:24 PMسلام به دوستان پی سی..!!!:31: یه ماه پیش یه هادی یکی از طرح هاش رو به ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها