تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803153252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستار همدانی: اگر بگوئیم مقصر شکست ها هستیم، حل است؟کرار مثل نمک قرمه سبزی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ستار همدانی: اگر بگوئیم مقصر شکست ها هستیم، حل است؟کرار مثل نمک قرمه سبزی است ورزش > لیگ برتر - مربی استقلال می گوید قصد ندارند دیگران را عامل نتایج بد استقلال بدانند.

ستار همدانی دستیار امیر قلعه نویی درباره محرومیت یک ساله کرار از فوتبال ایران می گوید: «حقیقتش من این موضوع را نشنیده بودم و تازه متوجه شده ام. ولی مسئولان با این کار دست و پای کرار را بسته اند. این بازیکن دیگر می تواند روحیه داشته باشد؟ حداقل آخر فصل به او می گفتند. آدم فنی که اینطوری رای نمی دهد. ما بازی های حساسی داریم و با این کار در واقع انگار ما دست و پای کرار را بسته ایم و می گوئیم برو در زمین و بازی کن.»
او ادامه می دهد: «اگر قرار است کرار را محروم کنید، انتهای فصل به او بگوئید. الان که بازی ها حساس است این حرف را می زنید؟ درست نبود انتهای فصل به او نامه بزنند و بگویند؟ کرار موثرترین بازیکن ماست و نباید چنین کاری با او می کردند.» همدانی در پاسخ به این سوال که آیا دیگر بازیکنان به اندازه کرار موثر نیستند، می گوید: «همه بچه ها خوب و موثر هستند. اما تصور کنید شما یک قرمه سبزی درست کنید ولی نمک نداشته باشد. غذا خوشمزه نمی شود. در واقع کرار استقلال را کامل می کند. او محوریت تیم ما را تشکیل می دهد.»
مربی استقلال درباره رفتار تماشاگران پس از بازی با ذوب آهن هم می گوید: «به هر حال طرفدار هستند و دوست دارند استقلال ببرد. طبیعنا مساوی برای ما خوب نبود. مردم بدانند که ما همه تلاش خودمان را کرده ایم تا دل شان شاد شود ولی یک جاهایی بازی در نمی آید دیگر.» همدانی در پاسخ به این سوال که چرا کادر فنی استقلال پس از شکست ها دیگران را مقصر می داند و خودش را مبرا می کند، می گوید: «اگر بگوئیم عامل اصلی خود ما هستیم، حل است؟ ببیند قطعا ما نمی خواهیم مشکلات را گردن کسی بیاندازیم. مطمئنا مشکلات به خود ما هم برمی گردد.»
منتقدان قلعه نویی اعتقاد دارند که سرمربی استقلال پس از بازی فولاد باید در تمرین استقلال شرکت می کرد و کلا غیبت ها و تاخیرهایش در تمرین نشان می دهد که او انگیزه گذشته را ندارد. همدانی در این باره توضیح می دهد: «اتفاقا آقای قلعه نویی همیشه زودتر از همه آمده و دیرتر رفته است. قلعه نویی تا به حال سر تمرین دیر نیامده است. ولی شما خودتان مگر در سال غیبت ندارید؟» اما بی شک اگر کسی سالیانه بالای 2 میلیارد بگیرد و  وظیفه اش حضور در تمرین 2 ساعته باشد، قطعا غیبت نخواهد کرد. همدانی ادامه می دهد: «اگر 4 میلیارد هم بدهند خدای ناکرده ممکن است اتفاقی برای آدم رخ بدهد و غیبت کند. من می گویم تا به حال هیچ تمرینی دور از نظارت آقای قلعه نویی برگزار نشده است. 252 41  

کلید واژه ها: باشگاه استقلال -




یکشنبه 23 فروردین 1394 - 18:09:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن