تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نجابت: 93/1 درصد از توليدات جهاني متعلق به شركت ملي صنايع پتروشيمي ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نجابت: 93/1 درصد از توليدات جهاني متعلق به شركت ملي صنايع پتروشيمي ايران است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي ايران در اولين همايش ملي تعالي مديريت پروژه گفت: با اعمال مديريت صحيح پروژه در حال حاضر 25 درصد از توليدات منطقه و 93/1 درصد از توليدات جهاني در ميهن اسلامي ايران است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، غلامحسين نجابت در اين خصوص گفت: بهبودهايي در مديريت پروژه داشته ايم كه در اين وضعيت با 30 ميليارد دلار سرمايه گذاري مي توانيم برنامه هاي چهارم و پنجم توسعه را عملي كنيم.
نجابت افزود: با وضعيت موجود و اعمال مديريت هاي مناسب به جايي رسيده ايم كه صد در صد طراحي و مهندسي توسط ايرانيان انجام مي شود و حتي در بخش تجهيزات، ابزارهاي دقيق و بخشي از تامين تجهيزات مكانيكي به استقلال كامل رسيده ايم.
مدير عامل پتروشيمي تصريح كرد: اين مديريت ها به جايي رسيده است كه حتي در بخش نصب و راه اندازي پيمانكاران ايراني پيشقدم شده اند و اكثر اين عمليات ها به دست آنها انجام مي شود.
نجابت خاطرنشان كرد: براي رسيدن به تعالي مديريت پروژه بايد كارفرما، مشاور، سازندگان و دست اندركاران با يك هدف و در يك روند پروژه ها را مورد بررسي قرار دهند و براي انجام و اجراي آن با هم يكدست شوند.
وي اظهار داشت: بهبود اجراي پروژه در خانواده بزرگ پتروشيمي نشان دهنده آن است كه اين صنعت هم از لحاظ كيفي و هم از لحاظ افزايش ظرفيت توليد رشد قابل توجهي داشته است.
معاون وزير نفت تصريح كرد: اگر هم در حال حاضر عقب ماندگي در اجراي پروژه ها بوده است با اجراي مديريت صحيح تامين مي شود و اين به صورتي است كه ظرفيت مديريت پروژه در گرو ظرفيت مديريت دست اندركاران پروژه ها است.
وي افزود: براي رسيدن به اين هدف و ايجاد مديريت پروژه، مركز تحقيقات و توسعه مديريت پروژه را با هدف تسهيل بهبود عملكرد پروژه ها، بررسي علمي وضعيت و رفع آنها و تداركات، عرضه وسيع دانش مديريت پروژه ايجاد كرد.
وي استفاده از بخش هاي خصوصي را براي رسيدن به تعالي مديريت مهم ارزيابي كرد و گفت: پتروشيمي در حال حاضر از 23 پروژه در دست كار 21 پروژه را به طور كامل واگذار كرده است و از آن هنگام كه اين كار انجام شده در بخش هاي مختلف اين صنعت با بازده بالا رو به رو بوده ايم.
نجابت در پايان گفت: كليه پروژه هاي پتروشيمي موظفند بر اساس مدل بلوغ بررسي شوند تا به اهداف كلان خود دست پيدا كنند و از كليه حركت هاي سازنده در زمينه مديريت پروژه استقبال مي شود چرا كه با اين ديد ضعف ها تقويت و توانايي ها افزايش مي يابد./01/120
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن