تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش نوآوري و شكوفايي عنوان شد عصر حاضر عصر دين شناسي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در همايش نوآوري و شكوفايي عنوان شد عصر حاضر عصر دين شناسي است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:حجت‌الاسلام اعتمادي گفت: در بخش‌هاي عمده‌اي از جهان كه اديان الهي در آن كم رنگ است به سرعت خواهان دريافت دين، خصوصا اسلام هستند.

به گزارش گروه دين و انديشه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" حجت‌الاسلام اعتمادي در اولين همايش نوآوري و شكوفايي در قم بيان كرد: نظام ما اسلامي و توحيدي است كه ادامه جهاني دارد و خداوند ميثاقي را از پيامبران گرفته و آن اداي مسئوليت تبليغ و رساندن پيام توحيدي به دنياست.
وي افزود: پيامبران و رهبران ديني از ابتدا از اين دستور استفاده كرده‌اند و پيام توحيد را به دنيا رسانده‌اند.
اين استاد حوزه تصريح كرد: با رشد سريع علمي، فناوري و تكنولوژي، مردم از تمام حوادث دنيا اطلاع پيدا مي‌كنند و دنياي امروز و دهه آينده عصر رشد سريع دين پژوهي و اسلام شناسي است.
حجت‌الاسلام اعتمادي تحول را زير بناي نوآوري دانست و خاطرنشان كرد: امروز دنيا مي‌خواهد اسلام را بشناسد و غرب‌زدگي و ماديت پرستي كم رنگ شده و بايد اين فرصت را غنيمت دانست و از روزمرگي و در جا زدن دوري جست تا بتوان اسلام را به تشنگان نوشاند.
وي افزود: در توليد علم و علوم انساني و اسلامي، بايد به نقاط جديدي برسيم كه در علم روابط عمومي و بين‌الملل، نقاط جديدي را پيدا كنيم تا بتوانيم پيام خود را به جهانيان برسانيم.
سخنران اين همايش گفت: بايد پاسخگوي جهان و سئوالات مطرح شده باشيم و در عرصه داخلي حكومتي را ارائه بدهيم كه از هر لحاظ نمونه باشد.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ،حجت‌الاسلام اعتمادي افزود: استفاده همزمان از امكانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري، انگيزه و علاقمند بودن به كار و فعاليت مورد نظر، دور ماندن از جناح بندي‌هاي سياسي و اهميت دادن به وظيفه خود در سايه تبعيت از سياستگذاري‌هاي نظام و مقام معظم رهبري، مي‌تواند نوآوري، شكوفايي و تأثيرات خلاقيت و خدمت را چندين برابر نمايد.
در ادامه اين همايش، خانم افتخاري عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، شكوفايي را عدم اكتفا به وضعيت موجود دانست و گفت: شكوفايي، خودشناسي و بهره‌گيري از تمام توانمندي‌ها براي پيشرفت و بهبود وضعيت موجود است.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلام افزود: اگر بخواهيم به نتيجه برسيم نبايد نگاه ما مانند ديگر جوامع غربي باشد و بايد حاكميت انديشه، ما را به سوي حاكميت الهي هدايت كند.
وي خاطرنشان كرد: قرآن و اسلام كهنه نخواهد شد و ما بايد به اصول پايبند باشيم، ولي متأسفانه افرادي از نوآوري و شكوفايي مي‌خواهند سوء استفاده كنند و اصول و مباني را كنار بزنند.
خانم افتخاري گفت: بايد اصول و چارچوب‌ها را بشناسيم و بر اين مبنا به روز شويم كه اين همان فقه پوياي شيعه، اجتهاد و سنت حسنه گذشتگان است.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن