تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803689474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصص: امیدوارم کی‌روش در فوتبال ما باقی بماند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: محصص: امیدوارم کی‌روش در فوتبال ما باقی بماند
مرتضی محصص سرپرست کمیته فنی فدراسیون فوتبال امیدوار است که کارلوس کی‌روش برای چند سال آینده در فوتبال ایران باقی بماند.
به گزارش نامه نیوز ، محصص گفت: در ارزیابی عملکرد کارلوس کی‌روش باید بگوییم که او کارهای بسیار مهمی انجام داد که از آن جمله می‌ توان به بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان و از بین رفتن ترس آنها برای بازی کردن در مقابل تیم های بزرگ نام برد.


امیدوارم کی‌روش در فوتبال ایران بماند


من هم مثل بقیه منتظرم تا سرمربی تیم‌ملی در مورد ماندن یا رفتنش صحبت کند. خود من هنوز آقای کی‌روش را ندیده ام نمی‌دانم به چه دلیل از فوتبال ما می‌ خواهد جدا شود. اما من از جمله کسانی هستم که امیدوارم او در فوتبال ما باقی بماند و ما بتوانیم برای چند سال آینده از تجربیات و آگاهی های او استفاده کنیم. البته قطعا این کار به زور انجام نمی‌ شود و اگر خود کی‌روش نخواهد نمی‌ توان او را نگه داشت.


کی‌روش از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد


با اشاره به حرف بعضی از عزیزان که گفته بودند باید کمیته فنی تشکیل شود که عملکرد تیم‌ملی را مورد بررسی قرار دهد باید بگویم که کمیته فنی فدراسیون هیچ نقطه فنی ای در کار کی‌روش ندیده است. این بحثی که من می‌ کنم صرفا از بعد فنی است و به مسائل مربوط نمی‌ شود. من به عنوان کارشناس فنی حضور ایشان را مثبت ارزیابی می‌ کنم. او به تیم‌ملی شخصیت و اعتماد به نفس داده و بازیکن سالاری را از بین برده و ترس بازیکنان ایرانی را برای رویارویی با تیم های پرقدرت دنیا را از بین برده است.


بازی با سوئد و شیلی آمادگی ایران را نشان داد


بعضی ها بازی های تیم‌ملی در آسیا و جام‌جهانی را مورد انتقاد قرار می‌ دهند، من باید بگویم که با چند بازی نمی‌ توان فوتبال کشور ایران را مورد ارزیابی قرار داد بلکه باید دید که درازمدت این استراتژی چگونه جواب داده است. در 4 سالی که او به فوتبال ما آمد، تیم‌ملی نظم و انضباط داد. من برای همه کارشناسی که از او انتقاد می‌ کنند، احترام قائلم. اما فکر می‌ کنم هم از جنبه اخلاقی و هم از جنبه نظم و انضباط آقای کی‌روش عملکرد خوبی داشت و دنبال ستاره ها نبود. بازی های تیم‌ملی در مقابل شیلی و سوئد نشان داد که ما آماده هستیم و در مقابل تیم های بزرگ دنیا می‌توانیم به میدان برویم.


کی‌روش از فوتبال ما برود فاجعه نمی‌شود


بالاخره دیر یا زود کی‌روش از فوتبال ایران می‌ رود. حالا ممکن است این اتفاق 4 روز دیگر بیافتد یا 4 سال دیگر. ما باید برای مربی بعدی هم برنامه ریزی داشته باشیم. تیم‌ملی ژاپن در چند ماه گذشته مربی شیلیایی خودش را تغییر داد. در شرایطی که اگر آن آبروریزی مربی شیلیایی در ایران پیش آمده بود، قطعا فدراسیون زیر سوال می‌ رفت اما آنها با برنامه ریزی و با خونسردی مربی تازه ای را روی کار آوردند و هیچ فاجعه ای اتفاق نیفتاد. اگر آقای کی‌روش برود هم شرایط همین طور است. قطعا کسی که جای او را می‌ گیرد، نباید کمتر از کی‌روش باشد.


مربیان بزرگ به ایران بیایند و بروند شرایط همین است


خواهش من از رسانه ها این است که مثبت تر فکر کنند و بتوانند با یک دید مثبت به ادامه همکاری یا حضور مربی جدید فکر کنند. مشکل ما کارلوس کی‌روش نیست، مشکل ما نبود فضای حرفه ای از نونهالان تا بزرگسالان است. ما باید بتوانیم برای تیم های پایه زمین تمرینی، اردو و برنامه ریزی جداگانه ای داشته باشیم اما متاسفانه ما بودجه کافی برای این کار صرف نمی‌ کنیم. مربی های نامداری مثل کی‌روش هم به ایران بیایند و بروند تا زیرساخت ها را تغییر ندهیم شاهد فضاهای بهتری نخواهیم بود.


جای نکونام به سختی در تیم‌ملی پر می‌شود


جواد نکونام بی تردید یکی از بهترین کاپیتان های تیم‌ملی از نظر اخلاقی و بازی کردن است و به عقیده من خیلی سخت است که کسی بخواهد جای او را بگیرد و جای نکونام مدت ها در تیم‌ملی خالی خواهد بود. ما مدتی در تیم پاس با هم بودیم. او ضریب هوشی بالایی دارد، ما به تصمیمی که او گرفته احترام می‌ گذاریم اما باید بگویم که ما در زمین یک رهبر تاکتیکی خوب را از دست دادیم.


مربیان فوتبال بیشتر مطالعه کنند


در شروع سال جدید من با دیدن بازی های ایران مقابل شیلی و سوئد و تجربیات جام‌ملت‌ها‌ امیدوارم که فوتبال رو به جلو برود و باز هم تاکید می‌ کنم که نباید به مسائل فنی نگاه کنیم. 16 تیم لیگ‌برتر باید دست به دست هم بدهند تا فوتبال پیشرفت کند. حالا این بعد را می‌ توان با فعال سازی بیشتر تیم های پایه و برنامه ریزی های منظم شکل داد و من فکر نمی‌ کنم که فقط از فدراسیون و سازمان لیگ انتظار داشت. نقش رسانه ها را هم که نمی‌ شود منکر شد، من از مربیان خواهش می‌ کنم که مطالعه بیشتری داشته باشند و با مقایسه کار خودشان با سایر تیم ها و مربیان بزرگ به ارتقا فوتبال کمک کنند. امروز که بازی لیورپول و آرسنال است من با بسیاری از مربیان تماس گرفتم و از آنها خواستم که بازی را نگاه کنند چون حکم آموزشی دارد و می‌ توانند در قیاس با کار خودشان به نقاط ضعفشان پی ببرند.


منبع: ورزش سه


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن