تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802189786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابتکار در یک نگاه تهران- ایرنا- «سالی که نکوست...»، «لبخند جهان به بیانیه لوزان» و «امروز در خاطره تاریخی ملت ایران خواهد ماند»، مهمترین عنوان هایی که روزنامه ابتکار در صفحه نخست شماره روز شنبه خود برجسته کرد.


این روزنامه تیتر یک خود را به عنوان سالی که نکوست ... اختصاص داد و به نقل از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر اینکه هیچ یک از تاسیسات ما تعطیل نخواهد شد، نوشت: ما افتخار می کنیم که هیچ گاه تسلیم نخواهیم شد اما چنین تصوری هم نداریم که می توانیم در مذاکره طرف مقابل را به تسلیم در برابر خود واداریم. وی خاطرنشان کرد: ما می توانیم در مذاکره، در برابر امتیازاتی که کسب می کنیم ما به ازاهایی ارائه دهیم تا بتوانیم کار را پیش ببریم. ظریف با تاکید بر این که هنوز در آغاز راه و ابتدای کار هستیم، اظهار کرد: ما چند هدف جدی از مذاکرات داشتیم و هنوز در آغاز راه هستیم اما در نهایت بر مبنایی که تاکنون به آن دست یافتیم، فکر می کنیم که به اهداف خود دست پیدا خواهیم کرد.وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه به بیان برخی از اهداف ایران طی مذاکرات اخیر پرداخت و گفت: یکی از اهدافی که ما دنبال می کردیم این بود که برنامه هسته ای ایران ادامه پیدا خواهد کرد و هیچ یک از تاسیسات ما تغییر نخواهد کرد. وی با اشاره به ماهیت قطعنامه های شورای امنیت، گفت: همه این قطعنامه ها خواستار توقف قطعی برنامه غنی سازی ایران، توقف رآکتور اراک و بسته شدن تاسیسات فردو بودند اما به حول و قوه الهی هیچ یک از این خواسته ها عملی نخواهد شد.
روزنامه ابتکار با برجسته کردن عنوان لبخند جهان به بیانیه لوزان، نوشت: سرانجام بعد از یک دهه رایزنی دیپلماتیک تفاهم سیاسی در خصوص دستیابی به راه حل نهایی برای پرونده هسته ای ایران حاصل شد. بیانیه لوزان نتیجه ماه ها مذاکرات سخت و فشرده ای بود که ایران و شش قدرت جهانی بعد از توافق موقت ژنو تلاش کردند که به آن دست یابند.اما این بیانیه واکنش های متعدد جهانی را در پی داشته است. از یک سو برخی از کشورها این تفاهم را بسیار مثبت ارزیابی کردند و آن را عامل ثبات در منطقه تلقی کردند و از سوی دیگر دشمنان ایران همچنان بر اظهارات کارشکنانه خود اصرار ورزیدند و واکنش منفی نسبت به این تفاهم نشان دادند.
این روزنامه با بازتاب عنوان امروز در خاطره تاریخی ملت ایران خواهد ماند، نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن روحانی با مورد توجه قرار دادن ایام فاطمیه و ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: امروز روزی است که در خاطره تاریخی ملت ایران خواهد ماند و روزی است که از دیدگاه بنده روز تشکر و سپاس از ملت ایران قلمداد می شود و مردم با ایستادگی استقامت و مقاومت خودشان گام دیگری در مسیر دستیابی به اهداف بلند ملی شان برداشتند و من باید از همه مردم ایران که در طول سالیان گذشته برای حراست از منافع ملی و حقوق ملی خودشان ایستادگی کردند و امروز هم همچنان مقاوم خواهند بود و در آینده نیز این مسیر را ادامه می دهند، تشکر کنم.
مقصران اصلی قیمت مرغ شب عید چه کسانی بودند؟ تیتر دیگر روزنامه ابتکار است. بررسی علل ناکامی در کنترل بازار مرغ می تواند به کمک موقعیت های پیش رو بشتابد و مانع بروز اشتباهاتی شود که سبب افزایش قیمت شدند ضمن اینکه برخی مسئولان معتقدند خود مردم بیش از همه دراین موضوع مقصرند. علی رغم وعده های مسئولان مبنی بر کنترل بازار مرغ در آستانه شب عید، قیمت این کالا در روزهای پایانی سال گذشته و روزهای ابتدایی سال جدید از هشت هزارتومان نیز عبور کرد، هر چند که این روزها قیمت این کالا مجددا روندی کاهشی را در پیش گرفته اما بررسی علل ناکامی در حفظ آرامش بازار مرغ می تواند به کمک موقعیت های پیش رو بشتابد و مانع بروز اشتباهاتی شود که در این دوران سبب افزایش چشمگیر قیمت مرغ شدند. مسئولان مختلف نظرات متفاوتی را در مورد علل این امر بیان کردند و از جمله آنها عباس والوزی، معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام در مورد علت افزایش قیمت مرغ در آستانه شب عید با بیان اینکه برآورد ما این بود که قیمت از بیستم اسفندماه 93کاهش یابد، به مهر گفت: شدت تقاضا مانع این امر شد ضمن اینکه ما تلاش می کنیم با عرضه بیشتر مرغ منجمد در نقاط مختلف شهر به کاهش قیمت کمک کنیم. البته اقدامات دولت تا چند روز پس از عید هم موثر واقع نشد و قیمت مرغ در روز پنجشنبه 6 فروردین ماه 94 طبق اعلام مهدی یوسف خانی، رییس اتحادیه پرنده و ماهی هشت هزار و 100 تومان بود.
این روزنامه با انعکاس موضوع قیمت مسکن 20 درصد افزایش می یابد، نوشت: عضو کمیسیون عمران مجلس از افزایش قیمت مسکن در هفته های آینده خبر داد و گفت: پیش بینی می شود قیمت ها از ابتدای اردیبهشت ماه میانگین بین 15 تا 20 درصد افزایش یابد. علیرضا خسروی در خصوص عملکرد وزارت راه و شهرسازی در سالی که گذشت، از افزایش نرخ اجاره بها در سال گذشته انتقاد و اعلام کرد: قیمت اجاره در سال جدید بسیار بیشتر از قیمت خرید مسکن افزایش خواهد یافت.عضو کمیسیون عمران مجلس، از انباشت تقاضای مسکن طی یک سال گذشته در کشور خبر داد و اضافه کرد: به دلیل عدم اجرای وعده های دولت طی یک سال گذشته هم اکنون نیاز به دو میلیون واحد مسکونی داریم.وی، با اشاره به سیاست ساخت 500 هزار واحد مسکونی در سال 94 عنوان کرد: با اجرای این طرح حمایتی، شاهد رونق در بازار مسکن خواهیم بود.عضو کمیسیون عمران مجلس، در ادامه با اشاره به رکود دو ساله بازار مسکن ادامه داد: تجربه ثابت کرده بازار مسکن وقتی وارد دوره رکود می شود دو سال به طول می انجامد تا از رکود خارج شود از این رو پیش بینی می شود از بهار امسال شاهد رونق بازار و خروج از رکود در بازار مسکن باشیم.

**9128**9131



15/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن