تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802704752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«جام جم» در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: «جام جم» در یک نگاه تهران- ایرنا- «در روزهای پایانی سال رییس جمهور از مردم در خواست کرد: آرامش در رانندگی و حفظ محیط زیست» و «پخش 8 سریال در نوروز فاطمی» عناوین مهم صفحه نخست روزنامه جام جم در شماره روز پنجشنبه است.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان «در روزهای پایانی سال رییس جمهور از مردم درخواست کرد: آرامش در رانندگی و حفظ محیط زیست» اختصاص داد و نوشت: رئیس جمهور موفقیت های ملت بزرگ ایران در سال 1393 را با وجود همه مشکلات، قابل توجه دانست و با تشریح برخی از این موفقیت ها افزود: در سالی که گذشت در صادرات غیرنفتی با 50 میلیارد دلار به یک رکورد رسیدیم و امیدواریم سال آینده به همت تولیدکنندگان وضع بهتری داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن روحانی دیروز در حاشیه جلسه هیات دولت، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: در سالی که هنوز سایه تحریم بالای سر ملت بود و با خشکسالی و مشکلات اقلیمی دست و پنجه نرم کردیم، با وجود کاهش قیمت نفت ملت ایران موفقیت های بلندی را در صحنه های مختلف به دست آورد.
روحانی گفت: در صحنه سیاست خارجی نیز به موفقیت های خوبی دست یافتیم و در روابطمان با کشورهای جهان و مسائل مذاکراتی با کشورهای مختلف ازجمله 1+5، در همه آنها قدم هایی را به پیش گذاشتیم.
روزنامه جام جم با برجسته کردن عنوان «پخش 8 سریال در نوروز فاطمی» نوشت: مخاطبان در ایام نوروز می توانند بیننده سریال هایی با قصه های متنوع از شبکه های تلویزیون باشند. داستان این مجموعه ها خانوادگی، اجتماعی، پلیسی و طنز است و با اتفاقات جذاب شروع می شود. شبکه یک سریال فوق سری را ساعت 22، شبکه دو مینی سریال بزم و در ادامه کلاه قرمزی را ساعت 21، شبکه سه مینی سریال مهر طوبی و در ادامه سریال «در حاشیه» را ساعت 23 و 15 دقیقه و شبکه پنج سریال «سر به راه» را ساعت 20 و 15 دقیقه به مخاطبان ارائه می کند. شبکه افق سریال «آسمان من» را در ایام نوروز پخش می کند و شبکه شما هم سریال تلخ و شیرین را در جدول پخش خود قرار داده است.
این روزنامه با انعکاس عنوان «جدول آب و هوای استان ها در هفته اول سال 94» نوشت: سازمان هواشناسی وضع آب و هوای کشور را تا ششم فروردین ماه پیش بینی کرده است. بر اساس این پیش بینی ها بیشتر مسافران نوروزی در این مدت بارش باران را تجربه خواهند کرد، بنابر این باید به آن دسته از شهروندانی که برای تعطیلات نوروزی شال و کلاه کرده​اند، هشدار داد چنانچه​ قصد اقامت در چادرهای مسافرتی را دارند، علاوه بر همراه داشتن لباس های گرم از قبل محل مناسبی را برای برپاکردن چادر خود شناسایی کنند.
​از امروز سامانه​ای ​از غرب و جنوب غرب وارد کشور می​شود که تا ​دوشنبه هفته آینده به تناوب سبب بارش باران در اغلب نقاط کشور می شود،​ این در حالی است که بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی بارش ها در​​ ارتفاعات البرز ​و​ زاگرس مرکزی به شکل برف خواهد بود.
احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی​​​ کشور در این باره به جام جم گفت: تا هفت روز آینده سامانه هایی از روی کشور عبور می کند که شرایط جوی را تحت تاثیر قرار می دهد، برای نمونه از امروز در نوار شمالی کشور و استان هایی مثل اردبیل، گیلان، مازندران و رشته کوه البرز شاهد بارش خواهیم بود.
آخرین توصیه های پلیس برای مسافران نوروزی، تیتر دیگر روزنامه جام جم است، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در توصیه به مسافران نوروزی اظهار کرد: تجربه سنوات قبل نشان داده که روزهای بیست و نهم اسفند​ و یکم، هفتم، هشتم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه پرترددترین و در عین حال پرحوادث ترین روزهای کشور است. بنابراین از رانندگان تقاضا داریم در طول سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با ماموران پلیس همکاری های لازم را داشته باشند.
به گزارش ایسنا، اسکندر مومنی، ​با بیان این که 41 درصد تصادفات نوروزی از نوع واژگونی است، از رانندگان خواست از رانندگی هنگام خواب آلودگی و خستگی و نیز رانندگی با سرعت غیرمجاز و گرفتن سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
مومنی با هشدار به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: این رانندگان حتی اگر یک تصادف از نوع خسارتی داشته باشند، دفترچه رانندگی شان باطل خواهد شد. بنابراین این دسته از افراد با توجه به این که کارشان جابه جایی مسافران است، باید با جدیت بیشتری رانندگی و تمامی قوانین را رعایت کنند.
**9165**9131



28/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن