تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام جم در یک نگاه تهران- ایرنا- «دیدنی های نوروزی تلویزیون» و «اوباما: داعش نتیجه حمله آمریکا به عراق است» مهمترین عنوان هایی است که روزنامه جام جم در صفحه نخست شماره روز چهارشنبه خود بازتاب داد.


این روزنامه در تیتر یک خود به موضوع دیدنی های نوروزی تلویزیون پرداخت و نوشت: نوروز 94 حدود 200 فیلم سینمایی، انیمیشن و مستند از شبکه های مختلف تلویزیون به نمایش درمی آید. فیلم های ایرانی و خارجی که موضوعات مختلفی دارند و در گونه های متنوع تولید شده اند. بیشتر فیلم های خارجی محصول 2013 و 2014 هستند و تله فیلم های ایرانی امسال تولید شده اند و محور بیشتر آنها تکریم خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است. چند روز اول نوروز 94 مصادف با ایام فاطمیه است، به همین مناسبت شبکه های تلویزیونی برنامه های ویژه ای را تدارک دیده اند که شامل فیلم و سریال، برنامه های ترکیبی و گفت و گو محور است. ویژ ه برنامه های سال تحویل شبکه ها نیز ایام فاطمیه را مدنظر قرار داده و بخش هایی را به این مناسبت اختصاص داده اند. شبکه 2 سریال بزم آخر را برای ایام فاطمیه تدارک دیده و سریال مهر طوبی در این ایام از شبکه سه به نمایش درمی آید.
روزنامه جام جم با برجسته کردن خبر اوباما: داعش نتیجه حمله آمریکا به عراق است، آورد: رییس جمهور آمریکا اذعان کرد، حضور القاعده و داعش در عراق نتیجه اشغال این کشور به دست آمریکا بود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، باراک اوباما در گفت و گو با شبکه وایس نیوز در پاسخ به این سوال که داعش چگونه توانست پیکارجویان غربی را جذب کند، گفت: داعش، نتیجه مستقیم رشد القاعده در عراق است که به دلیل حمله به عراق (در سال 2003) رشد پیدا کرد. وی افزود: این یکی از نمونه های تبعات ناخواسته جنگ است و به همین دلیل است که ما باید به طور کلی قبل از شلیک کردن، ابتدا نشانه بگیریم.
ضرورت مدیریت واحد در امدادرسانی جاده ای، تیتر دیگر این روزنامه است. گذشته ها می گفتند «آشپز که 2 تا شد، غذا یا شور می شود یا بی نمک» حالا در بحث امداد جاده ای و حوادث غیرمترقبه در ایام نوروز هم به نظر می رسد که تعداد آشپزها آن قدر زیاد شده و به حدی مسوولیت های امدادی بین نهادهای مختلف تقسیم شده که دیگر هیچ نهادی به نهاد دیگر پاسخگو نیست.
روزنامه جام جم با انعکاس عنوان روحانی: فداکاری و تلاش ملت ما را نمی توان تحریم کرد، نوشت: رییس جمهور با بیان این که کسی نمی تواند امید و تدبیر ما را تحریم کند، گفت: اراده، ایمان، ایثار و فداکاری ملت ایران، تحریم بردار نیست گرچه سختی هایی وجود دارد، اما راه را ادامه می دهیم. به گزارش ایرنا، حسن روحانی دیروز در آیین بهره برداری رسمی فاز 12 پارس جنوبی در عسلویه بوشهر افزود: خوشحالم همزمان که تیم هسته ای ایران در سوییس مشغول مذاکره است و همچنین در آستانه بیست و نهم اسفند، سالروز ملی شدن صنعت نفت، بزرگ ترین پروژه گازی کشور افتتاح می شود و می توان گفت صنعت نفت و گاز در واقع امروز ملی شده است. روحانی ادامه داد: امروز برای اینجانب، صنعت نفت، مردم استان بوشهر و برای ملت بزرگ ایران روز به یاد ماندنی است و خوشحالم که دولت به وعده هایی که داده بود، عمل کرده و در پیشگاه مردم شرمنده نیست.
این روزنامه با مطرح کردن موضوع ارکستر سمفونیک تهران دوباره نواخت، آورد: آیین گشایش ارکستر سمفونیک تهران در حالی برگزار شد که نوازندگان اجرای خوبی را روی صحنه بردند و رهبری از سفرهای این ارکستر به شهرهای مختلف کشورمان در سال آینده خبر داد. روزهای پایانی امسال برای ارکستر سمفونیک تهران خاطرات به یاد ماندنی خواهد داشت، خاطراتی که در آستانه آمدن بهار بخشی از زیباترین خاطرات این ارکستر و نوازندگانش را رقم زد. دوشنبه شب آیین گشایش ارکستر سمفونیک تهران افراد بسیاری را به تالار وحدت کشانده بود تا شاهد اجرای این ارکستر پس از سه سال تعطیلی باشند.

**9165**9131



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن