تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799239093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر نیرو: پست 63،20 کیلوولت کمپکت مشهد اقدام شاخص در راستای اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر نیرو: پست 63،20 کیلوولت کمپکت مشهد اقدام شاخص در راستای اقتصاد مقاومتی است مشهد - ایرنا - وزیر نیرو گفت: احداث پست 63،20 کیلو ولت کمپکت (فشرده) مشهد اقدام شاخص و منحصر به فرد جهانی در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.


به گزارش ایرنا، حمید چیت چیان عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پست 63،20 کیلو ولت کمپکت ناظریه مشهد افزود: این پست که با خصوصیات شاخص خود برای نخستین بار در جهان به ابتکار متخصصین و یکی از شرکتهای دانش بنیان و حمایت دولت و دانشگاه ساخته و به بهره برداری رسیده است نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه ها و ارتقای سطح بهره وری در تولید برق داشته و خلاقیت های کشور را نشان می دهد.
وی ادامه داد: قبل از احداث این پست برای ساخت یک پست 63،20 کیلو ولت در کشور زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع مورد نیاز بود و این امر مستلزم خریداری تعداد بسیاری واحدهای مسکونی و سایر تاسیسات بود ولی با احداث نوع کمپکت این پست نیاز به زمین پنج هزار متری نیست و در زمینی به وسعت 40 متر مربع شاهد احداث آن می باشیم که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.
وی اظهار کرد: این پست برق با همکاری دولت، دانشگاه و بخش صنعت احداث شده که تعامل و هم پوشانی این بخشها اقدام بسیار مهمی برای توسعه بخشهای مختلف و از جمله صنعت برق و انرژی محسوب می شود.
وزیر نیرو گفت: استان خراسان رضوی از جمله مشهد با توجه به وجود بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) مورد توجه مردم ایران و سایر ممالک دنیا قرار دارد و پتانسیلهای این منطقه نشان دهنده ظرفیتهای کل کشور است.
چیت چیان افزود: شرکتهای تابعه وزارت نیرو اعم از آب و فاضلاب و برق در استان خراسان رضوی در ارایه خدمات موثر به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و مردم در کشور پیشرو هستند.
اسناندار خراسان رضوی هم در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال به سال دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی توسط رهبر معظم انقلاب ابراز امیدواری کرد مهمترین نتیجه تعامل این بخشها تسریع در ارایه هر چه بهتر خدمات به آحاد مردم باشد و دولت تدبیر و امید در نیل به اهداف خود در سال جاری به توفیقات مطلوبی دست یابد.
علیرضا رشیدیان گفت: استان خراسان رضوی از سال گذشته با بکار گیری و توجه به سیاستها و رویکردهای اقتصاد مقاومتی به پیشرفتهای چشم گیری در بخشهای گوناگون و از جمله بخش آب و انرژی دست یافته است که از جمله آنها می توان به کسب رتبه نخست شرکت برق منطقه ای خراسان در ایجاد و نصب نیروگاههای تجدید پذیر و بادی و خورشیدی، برق رسانی به تمام روستاهای بالای 10 و 20 خانوار، کاهش مطلوب اتلاف برق به کمتر از 10 درصد اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: میزان بارندگی های این استان طی نیمه دوم سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 75 درصد و نسبت به مدت بلند مدت 14 درصد افزایش یافته است و در جلساتی با مسوولان وزارت نیرو تهیه سند آب استان و انجام مطالعات انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی و مشهد مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار خراسان رضوی گفت: به رغم افزایش بارشها در خراسان رضوی مشکل روان آبها به قوت خود باقی است و باید با تدابیر لازم برای رفع این مشکل گام برداشت.
وی افزود: با توجه به سفر سالانه 27 میلیون زائر و مسافر به مشهد، اختصاص ردیف اعتباری ملی برای آب این شهر در اعتبارات وزارت نیرو ضروری است.
پست 63،20 کیلو ولت کمپکت ناظریه مشهد دارای کمپکت طرح I با ظرفیت 15 مگاولت آمپر، ولتاژ 63،20 کیلو ولت و سه فیدر خروجی 20 کیلو ولتی است که در زمینی به مساحت 40 متر مربع و با هزینه 23 میلیارد ریال احداث شده است.
مهمترین هدف از اجرای این پروژه کاهش تلفات برق با نزدیک شدن پست به محل مصرف، حفظ مبلمان شهری و کاهش حریم پست می باشد./2
2095/ 6053



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن