تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802606267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه آیت‌الله شاهرودی درباره تحولات یمن |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بیانیه آیت‌الله شاهرودی درباره تحولات یمن
امت اسلامی این روزها شاهد مرحله دشوار و شرایط حساسی می باشد که بیانگر مرحله جدیدی از نقشه های دشمنان اسلام و توطئه آنان بر ضد امت اسلامی و هویت آن است.
کد خبر: ۴۸۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ - 29 March 2015


حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی در ارتباط با تحولات یمن بیانیه ای صادر و تجاوز عربستان سعودی و همپیمانانش را به این کشور شدیدا محکوم کرد.


به گزارش شفقنا متن کامل بیانیه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


( اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا وان الله علی نصرهم لقدیر)


امت اسلامی این روزها شاهد مرحله دشوار و شرایط حساسی می باشد که بیانگر مرحله جدیدی از نقشه های دشمنان اسلام و توطئه آنان بر ضد امت اسلامی و هویت آن است.


پس از حواد ث تلخ و فتنه های مذهبی و داعشی ننگینی که در عرصه جهان اسلام بطور کلی، و بطور خاص علیه ملتهای مظلوم سوریه و عراق، شاهد بوده ایم که وحدت امتا اسلام و مذاهب و اقوام متنوع آنرا به لرزه در آورده و آنرا تکه پاره کرده و هیبت و وجه آنرا برای خدمت به استکبار جهانی و صهیونیستم خدشه دار کرد، امرو ز نیز شاهد تجاوزی نابکارانه به حاکمیت دولت اسلامی دیگر و ملت مسلمان و انقلابی دیگر هستیم که همانا یمن عزیز هستیم که هدف از آن پایمال کردن اراده این ملت مجاهد و انقلابی است، ملتی که توانست با اراده و فداکاری خود بر نظام فاسد و ستمگر و مزدور بیگانگان و بر عوامل داعشی و تکفیری آن که سالهای طولانی با گسترش فساد در همین، افراد بی گناه را کشته و مساجد و معابر و خانه های خدا را که در آن نام خدا برده می شد و نماز و دعا اقامه می گردید را ویران کردند.


پس فرزندان این ملت مجاهد و قهرمان، به پا خاستند و علیه قبائل و اقوام و گروهها و کمیته های مردمی مخلص آن، سرزمین یمن، از ناپاکی القاعده و تکفیریها پاک گردانید و خائنان را اخراج کرد و مردمسالاری و اراده ملت را جایگزین کرده و انقلاب خود را در مناطق مختلف این سرزمین عزیز گسترش داد.


اما ایادی استکبار و صهیونیسم و مزدوران آنها در منطقه، بازهم ظاهر گردیده و با دخالتی آشکار و حمله ای وحشیانه به این انقلاب مبارک هجمه آوردند، پس از آنکه تلاشهای آنها برای جلوگیری از آنان ماموفق ماند و همگی آنان در حمله نظامی و بمباران مناطق مسکونی و شهرها و کشتن کودکان و زنان بیگناه هم پیمان شده اند.


اما نکته تعجب برانگیز در این موضوع آن است که اتحاد کشورهای منطقه ای و عربی که ادعای اسلام و عربیت می کنند، علیه این کشور عربی، با تحریک و تشویق آمریکایی و به بهانه بازگر داندن حاکم معزول به خاطر خیانت و استعفای وی به قدرت و تحمیل وی بر اراده ملت یمنی، اتفاق افتاده است . اما این کشورهای مدعی اسلام و عربیت کجا بودند هنگامی که ملت مظلوم فلسطین و مردم قهرمان غزه و لبنان و سوریه علیه تجاوز اسرائیل کمک می خواستند؟ و این ارتشها و هواپیماها و نیروهای نظامی و مجلس خلیجی و عربی و اسلامی آنگاه کجا حاضر بودند؟ و موضع آنان نسبت به تجاوز همه روزه علیه سرزمین فلسطین و اسلامی و عربی اشغال شده از سوی اسرائیل چگونه است؟ و تا کی این نیرنگ و حیله و نفاق و دروغ که برای امت اسلامی و عربی مفتضح گردید است،؛ ادامه خواهد داشت؟


این سازمانها همگی عواملی برای قدرتهای استکباری و صهیونیستی در منطقه هستند. لذا ما ضمن محکوم کردن این تجاوزو دشمنی، اقشار مختلف امت مسلمان، شامل علماو روشنگران و نخبگان و مجاهدان و عموم مردم را به هوشیاری و آگاهی و آمادگی کامل برای رویارویی با چالشهای این مرحله حساس و ایستادگی در برابر فریب و توطئه دشمنان اسلام ، دعوت می کنیم و خواستار توقف فوری کلیه شکلهای تجاوز و هجوم از سوی نظام سعودی و هم پیمانان او هستیم و آنها را مسئول این جنایت زشت می دانیم و از کلیه اقشار ملت مجاهد یمن می خواهیم که با صبر و استقامت و توکل به خداوند متعال، با جهاد در برابر متجاوزان، از عزت و کرامت و حاکمیت و انقلاب خود، با فداکاری و ایمان و اخلاص دفاع کند و از خداوند متعال خواستار پیروزی و موفقیت آنها هستیم که او سمیع و مجیب است.


( ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن کنتم مؤمنین )
( إن تنصروا الله ینصرکم ویثبت أقدامکم )


سید محمود هاشمی شاهرودی













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن