تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم امداد کوهستان هلال احمر زنجان به 10 خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم امداد کوهستان هلال احمر زنجان به 10 خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرد زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر این استان به 10 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرد.


غفور آقاجانلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعات اولیه صبح تا هشت شب روز گذشته /دوشنبه/ تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به جاده تهم اعزام و پس از بستن زنجیر چرخ به 10 دستگاه خودروی سواری گیر کرده در میان برف و کولاک، آنها را به نقطه ای امن هدایت کردند.
وی اظهار کرد: گرفتارشدگان در این حادثه در مجموع 28 نفر زن و مرد اعم از کودک و بزرگ بودند که با اقدام به موقع و سریع تیم عملیاتی چهار نفره امداد و کوهستان جمعیت هلال احمر زنجان نجات یافتند و در صحت و سلامت کامل به مسیر خود ادامه دادند.
آقاجانلو به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان اشاره کرد و افزود: از 25 اسفند پارسال تا سوم فروردین جاری، امدادگران این جمعیت در مجموع به یاری مصدومین ناشی از 79 حادثه جاده ای، شهری و صنعتی و کارگاهی شتافته اند.
وی مجموع حادثه دیدگان را 482 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 148 نفر بر اثر حوادث جاده ای، دو نفر شهری، یک نفر صنعتی و کارگاهی و 28 نفر نیز گرفتار در برف و کولاک بودند و 303 نفر نیز به منظور مداوا و درمان به صورت حضوری به پایگاه های این جمعیت مراجعه کرده اند.
آقاجانلو افزود: از 148 مصدوم حوادث جاده ای 53 نفر توسط آمبولانس های اورژانس و 11 نفر نیز از سوی آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و از 303 مصدوم مراجعه کرده به پایگاه ها نیز دو مصدوم به بیمارستان منتقل و 209 نفر مابقی به طور سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.
وی تعداد تیم های درگیر در عملیات امداد و نجات و نفرات به کار گرفته شده در این مدت را به ترتیب 107 تیم و 366 نفر اعلام و تجهیزات ترابری استفاده شده در حوادث را نیز 38 دستگاه خودروی آمبولانس، 25 دستگاه خودروی نجات، دو دستگاه خودروی کمکدار و یک دستگاه بالگرد ذکر کرد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک فروردین جاری به خاطر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در محور ارتباطی زنجان- تهم- چورزق و نیاز به انتقال سریع و به موقع مصدوم به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان از وجود بالگرد استفاده شد.
597/3001



04/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن