تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر زنجان در ایام نوروز جهت امداد رسانیهای خاص از بالگرد بهره می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هلال احمر زنجان در ایام نوروز جهت امداد رسانیهای خاص از بالگرد بهره می گیرد زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر این استان در ایام تعطیلات نوروز جهت امداد رسانی های خاص از بالگرد بهره خواهد گرفت.


اسماعیل خردمند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بالگرد متعلق به سازمان جمعیت هلال احمر کشور می باشد که از 25 اسفند جاری همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی در زنجان مستقر شده است.
وی اظهار داشت: بالگرد یاد شده، هر روز در یکی از پایگاه های ثابت جمعیت هلال احمر زنجان استقرار خواهد یافت که در صورت لزوم همراه با چهار امدادگر جاده ای به محل حادثه به پرواز درخواهد آمد.
خردمند با بیان اینکه جمعیت هلال احمر زنجان درایام نوروز از 15 پایگاه ثابت، سیار و موقت بهره می گیرد افزود: تیر پارک، غزال، خدابنده، لولک آباد ماهنشان، ابهر، ایجرود، طارم، عوارضی زنجان - تبریز، پایگاه پشتیبانی شمالغرب در 22 کیلومتر آزادراه زنجان - قزوین دارای پایگاه های ثابت در این استان هستند.
وی تصریح کرد: امداگران این جمعیت با استفاده از بالگرد در واقع سریع و به موقع بر بالین مصدومان حاضر می شوند که این می تواند در ارتقای سطح آرامش و امنیت خاطر مسافران نوروزی و همچنین حادثه دیدگان نقش مهمی ایفا کند.
خردمند افزود: پارسال در دو عملیات جاده ای زنجان از وجود بالگرد استفاده شد و از این طریق دو مصدوم بد حال که به دلیل واژگونی خودرو پراید و سقوط سمند از پل
دچار آسیب دیدگی جدی شده بودند به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.
597/6085



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن