تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل رسانه ای از عوامل مهم حل مشکلات در آذربایجان غربی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی: تعامل رسانه ای از عوامل مهم حل مشکلات در آذربایجان غربی است ارومیه - ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: تعامل رسانه ای از عوامل مهم و غیر قابل چشم پوشی برای حل مشکلات در استان است و باید فعالان مطبوعاتی با همراهی رسانه ملی در این راستا گام های بلندی بردارند.


مسعود مجرد دوشنبه شب در نشست صمیمی با اصحاب رسانه آذربایجان غربی افزود: هدف جامعه مطبوعاتی و رسانه ای شناسایی نقاط قوت و ضعف در بخش های مختلف است که این امر می تواند در کنار تعامل سازنده به رشد و شکوفایی استان منجر شود.
وی اضافه کرد: تلاش در راستای تقویت نقاط قوت، شناسایی و رفع نقاط ضعف و ارائه نظرات مردمی به مسوولان از جمله تکالیف رسانه ها به شمار می رود که باید در این راستا حرکت کنیم.
وی با ابراز خرسندی از حضور فعالان مطبوعاتی آذربایجان غربی در این نشست صمیمی اظهار کرد: امیدواریم تعامل فعالان رسانه ای در بخش خبرگزاری ها، سایت های خبری و نشریات با رسانه ملی بتواند در توسعه استان مثمر ثمر باشد.
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی در ادامه به مطالبات مقام معظم رهبری از رسانه ملی پرداخت و ادامه داد: ارتقای ضریب نفوذ از جمله این مطالبات مهم است که مسوولان صدا و سیما برای تحقق این امر مهم، برنامه ریزی می کنند.
مجرد گفت: نقطه اساسی در رسیدن به این هدف، بهبود محتوا و استفاده بهتر و بیشتر از ابزار تکنیکی و هنری است که امیدواریم بتوانیم گامهای بلندی در این راستا برداریم.
وی کیفی گرایی را یکی از برنامه های مهم صدا و سیمای آذربایجان غربی برشمرد و افزود: مطبوعات استانی می توانند در این خصوص سهم خود را به خوبی ایفا کنند و ما را در شناساندن نقاط قوت و ضعف یاری رسانند.
وی اظهار کرد: اطلاع رسانی، نقد و ایجاد محملی برای تضارب آرا سه کارکرد مهم رسانه در دنیای امروز است که ما نیز باید این وجوه را در خود تقویت کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی بر توجه ویژه رسانه های استانی به ظرفیت های منطقه ای تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا سعی می کنیم با دریافت نظرات نخبگان بومی و همراه کردن آنها، این ظرفیت ها را به مدیران و مردم بشناسانیم.
مجرد گفت: حفظ و جذب مخاطب دو رویکرد مهم صدا و سیما در دوره جدید مدیریتی است که این امر نیز با نگاه به بهبود وضعیت محتوایی و تکنیکی حاصل می شود.
جواد زاهدی رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در این نشست، اهتمام صدا و سیما برای برخورداری از نظرات فعالان مطبوعاتی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: علاوه بر خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری و سایت های خبری فعال، در حال حاضر 76 نشریه در سطح استان منتشر می شود و این ظرفیت می تواند در کنار صدا و سیما به توسعه استان کمک شایانی داشته باشد.
وی اضافه کرد: جامعه مطبوعاتی آذربایجان غربی اهتمام لازم برای ارتقای همکاری ها با رسانه ملی را در استان دارد که امیدواریم بتوانیم در این راستا گامهای بلندی برداریم.
یوسف رحیمی رییس انجمن خبرنگاران آذربایجان غربی نیز در این نشست از فعالیت 90 خبرنگار در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: این تعداد، توانمندی بسیار خوبی در شناخت مشکلات استان دارند که می توان از آنها در راستای برنامه سازی رسانه ای در صدا و سیما بهره برد.
در ادامه این نشست، تعدادی از فعالان مطبوعاتی آذربایجان غربی به بیان نظرات خود در راستای تعامل بیشتر صدا و سیما با رسانه ها پرداختند.
در آذربایجان غربی افزون بر 110 رسانه در بخش های خبرگزاری ها، نمایندگی روزنامه های سراسری، هفته نامه های محلی و نشریات فعال هستند.
آذربایجان غربی حدود سه میلیون و 100 هزار نفر جمعیت دارد.
2093



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن