تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803106385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راننده تاکسی هم از ضعف خط دفاع تراکتورسازی مطلع بود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: راننده تاکسی هم از ضعف خط دفاع تراکتورسازی مطلع بود
کد خبر: ۴۸۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱ - 09 March 2015


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی می‌خواستند با جر و بحث تمرکز ما را بر هم بزنند.
 
به گزارش فارس، تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر در نشست خبری گفت:به همه شما خسته نباشید و خوش آمد می گوییم. می دانستیم یک بازی مهم در پیش رو داریم و همه دیدید که چه بازی سختی انجام دادیم .می دانستیم اگر تمرکزمان را حفظ کنیم می توانیم برنده باشیم و در 90 دقیقه موقعیت‌های بسیاری به وجود آوردیم.


سرمربی پرتغالی تاکید کرد: در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی یک راز نهفته بود و آن این بود ما نباید خودمان را وارد یک بازی احساسی می کردیم، جایی که تیم ما را آنها تحریک می کردند. در چنین شرایطی ما نباید وارد جر و بحث شویم و حواس مان باید معطوف به بازی باشد.شاید همیشه این کار را نکرده‌ایمو گاهی اتفاقاتی در جریان بازی رخ داد که حوای ما را پرت کرد و چیزی نمانده بود تا چیزی را که ساخته بودیم را از بین ببریم.


وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که پرسپولیس یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود. ما ضعف‌هایمان را می دانیم، اما در این مسابقه ضعف ها را برطرف کردیم.روی تیم مان کار می کنیم تا در سازماندهی کارهای دفاعی مان بهتر شویم و هر دفعه بهتر از قبل می شویم.


اولیویرا تاکید کرد: به تماشاگران تبریک می‌گویم، البته آنها باید بدانند برای ساخت یک تیم یک پروسه یک هفته یا دو هفته‌ای کافی نیست، حتما با کار کردن و تلاش بسیار می‌توانیم به هدف‌مان نزدیک شویم. ما فقط 14 نوع تمرین انجام می‌دادیم. خیلی مهم است که بازیکنان روی تمرین تمرکز کنند و خیلی خوب است که شما می‌بینید ما تلاش می‌کنیم تا به یک هارمونی مناسب برسیم.


وی افزود: می‌خواهم یک مقدار از این ماجرا فاصله بگیریم و به یکی از همکاران شما تسلیت بگویم و با او همدردی کنم.الان نزدیک عید است و همه خوشحال هستند اما غم هم وجود دارد اما امیدوارم با آمدن سال جدید بدی‌ها و غم‌ها از درون ما خارج شود.


سرمربی پرتغالی گفت: ما قصد داریم در ایام عید به بچه‌ها استراحت دهیم تا در کنار خانواده از تعطیلات لذت ببرند. اواخر ماه می کار ما تمام می‌شود و همه می‌دانیم انجام 8 بازی در یک ماه کار ما را بسیار سخت می‌کند. باید تیم را بیشتر آماده کنیم و اجازه ندهیم از شرایط آرمانی فاصله بگیریم. اگر شما دو صندلی داشته باشید باید ببینید آیا قابلیت نشستن روی هر دو را دارید یا خیر. ما درگیر دو لیگ هستیم. بازی‌های آسیایی و لیگ.


وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه چقدر به جوانان تیم اعتماد دارد،‌گفت: خیلی مهم است که به جوانان اعتماد کنیم. البته آنها باید بدانند در هر جلسه از تمرین هر کسی در پست خود کارش را به درستی انجام دهد و همه باید آماده بازی کردن باشند. شاید اگر کسی به بازی گرفته نمی‌شود کیفیت لازم را ندارد و در چارچوب کار ما را بلد نیست. البته عده‌ای هم مصدوم هستند و من دوست دارم هر کسی در پست خود بازی کند اما وقتی مصدوم و محروم داریم ناچارا مجبور می‌شویم از بازیکنان در پست‌های مختلف استفاده کنیم.


مربی پرتغالی در پاسخ به سؤالی که آیا از همه بازیکنان جوان راضی هستید، گفت: من از همه راضی هستم امروز همه تلاش کردند و خوب بازی کردند. از بچه‌ها می‌خواهم در بازی‌های بعد از جان مایه بگذارند و همه تلاش خود را انجام دهند.


وی در پاسخ به سؤالی که اگر می‌خواستید کسی را تعویض کنید، چه کسی بود، گفت: دوست ندارم نام کسی را ببرم. در دفاع راست مقداری با مشکل مواجه بودم ودر سمت چپم مجبور شدیم از بازیکنی که در سمت راست بازی می‌کرد استفاده کنیم به همین خاطر مقداری با چالش روبه‌رو شدیم. امیدوارم آندو تجربیاتش را به تیم انتقال دهد تا بازیکنان با یکسری مسائل آشنا شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس، اولیویرا درباره اینکه درخشان گفته به دلیل بازی مقابل بنیادکار پرسپولیس مثل همیشه بازی نکرده، افزود: اگر آنها سه‌شنبه با بنیادکار بازی کردند ما چهارشنبه به مصاف الاهلی رفتیم. آیا این طور نبود؟ شاید پرسپولیسی‌ها خسته بودند اما ما از طریق هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، قابلیت خودمان و سازماندهی خوبی که داشتیم توانستیم این بازی را ببریم.


وی وقتی مورد خطاب خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه آیا شاهین ثاقبی را به تیم ملی امید می‌دهید یا نه، قرار گرفت، با ممانعت مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی روبه‌رو شد چرا که به گفته مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال سؤالات فقط باید در حیطه این بازی انجام می‌شد.


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان این نشست خبری اظهار داشت: وقتی سوار تاکسی می‌شدم هم راننده تاکسی به من می‌گفت که وضعیت خط دفاعی‌تان ضعیف است اما الان دو بازی است که گل نمی‌خوریم و خط دفاعی‌مان بهتر شده و بازیکنان بیشتر هماهنگ شده و از نظر دفاعی فقط تیم ما 4 نفر دفاع نمی‌کنند بلکه بازیکنان کاملا در دفاع کردن هماهنگ هستند و ما این سازماندهی دفاعی را به بازیکنان یاد دادیم و آنها هم یاد گرفتند و باید بدانید که ما در این بازی آماده بودیم اما حالا باید ببینم که این راننده تاکسی اگر مرا ببیند چه خواهد گفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن