تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798374834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات آزادسازی «تل ابیض»/تخریب مراکز تجمع تروریست ها/سو استفاده صهیونیست ها از نفت جولان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آغاز عملیات آزادسازی «تل ابیض»/تخریب مراکز تجمع تروریست ها/سو استفاده صهیونیست ها از نفت جولان


یگان های ارتش سوریه با وارد کردن خسارت های سنگین به افراد مسلح در حومه شمالی حلب، مانع از پیشروی آنها شدند.رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از درگیری در سوریه، حفاری نفت در بلندی های جولان اشغالی را با کمک یک شرکت آمریکایی آغاز کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، درگیری ها بین یگان های ارتش و گروه های مسلح در دو جبهه بشکوی، ملاح و حردتنین، ادامه دارد. ارتش سوریه توانست یک تانک و یک بلدوزر متعلق به گروه های مسلح را در اطراف دیرالزیتون منهدم کند و تعدادی از افراد مسلح را به هلاکت برساند.
کمیته های مردمی در روستای الزهرا نیز توانستند با استفاده از موشک کورنت، یک تانک متعلق به افراد مسلح را در حومه شمالی حلب منهدم کنند. ارتش سوریه همچنین شماری از تروریست ها را در منطقه "بعیدین" و منطقه "مساکن هنانو" در حومه حلب به هلاکت رساند.
دانلود         آنها همچنین با هدف قراردادن و تخریب مراکز تجمع تروریست ها در منطقه «حیان»، شماری از آنها را در منطقه "معره الارتیق" در حومه حلب به هلاکت رساندند.
علاوه براین، خبرهایی از به هلاکت رسیدن تعدادی از افراد مسلح و تخریب تجهیزات نظامی آنها در اطراف زمین های کشاورزی «الملاح» و «باشکوی» در ریف حلب توسط نیروهای ارتش سوریه، به گوش می رسد.
تحولات سوریه

   آزادسازی بیش از 20 روستا در ریف رقه
یک منبع آگاه کُرد با اشاره به اینکه مبارزان کُرد سوری بیش از 20 روستا در ریف رقه را از سیطره داعش آزاد کردند، تاکید کرد که عملیات آزادسازی شهر «تل ابیض» در ریف رقه آغاز شده است.
 کمیته‌های دفاع مردمی کُردهای سوریه موفق شدند، بیش از 20 روستای کُردنشین در ریف شهر «تل ابیض»، واقع در ریف غربی رقه را از تصرف گروه تروریستی تکفیری داعش  آزاد کردند.

«تلة معمل الإسمنت»، «الشلبیه» و «کورکی» از جمله این روستاها هستند که پس از درگیری‌های شدید بین مبارزان کُرد با گروه تروریستی تکفیری «داعش» آزاد شدند تا یک گام دیگر به سمت آزادسازی شهر تل ابیض برداشته باشند. عملیات  آزادسازی «تل ابیض»
یک منبع آگاه در این باره تاکید کرد، کمیته‌های مردمی کُردها نبرد آزادسازی شهر «تل ابیض» در ریف رقه را به این طریق آغاز کردند و آزادسازی تل ابیض به همراه شهر «راس العین» راه را بر ارتباط دو شهر عین العرب در غرب و «حسکه» در شرق هموار خواهد کرد.
تحولات سوریه

این منبع آگاه کُرد افزود:‌ داعش برای مقابله با پیشروی مبارزان کُرد و جلوگیری از آزادسازی شهر تل ابیض اقدام به ارسال استحکامات و تجهیزات نظامی از شهرهای دیرالزور و رقه به این شهر کرده است.
به موازات آن داعش تلاش دارد، با گشودن دو جبهه «تل تمر» و «راس العین» از شهر «الشدادی» در استان حسکه که در آن حضور دارد، توجه مبارزان کُرد از جبهه تل ابیض را منحرف کند و مانع آزادسازی این شهر به دست کُردها شود.
این منبع آگاه میدانی کُرد توضیح داد، داعش می‌داند آزادسازی تل ابیض، به معنای تسلط مبارزان کُرد بر بیش از 4هزار کیلومتر نوار مرزی بین سوریه و ترکیه است و به همین دلیل به طریق ممکن تلاش دارد، مانع آزادسازی تل ابیض شود.
از سوی دیگر، داعش اقدام به افزایش تعداد موانع نظامی و ایجاد پست‌های جدید ایست و بازرسی در شهرک «العریشه» در 30کیلومتری شهر حسکه کرد تا مانع پیشروی ارتش سوریه از شهر حسکه به سمت مقر «هنگ المیلبیه» و شهرک العریشه شود.
همچنین ارتش سوریه حمله داعش از محور «سبع سکور» در ریف شرقی حسکه را دفع کرده و ده‌ها تروریست داعشی را به هلاکت رسانده است.
شبکه تلویزیونی المیادین هم از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان گروهک تروریستی داعش خبر داد. "ابوعایشه البانیاسی" بر اثر اختلافات و درگیری های درون گروهی تروریست ها، در قلمون در حومه دمشق به هلاکت رسید.   نجات 80 کودک و زن اسیر داعش در حومه دمشق
 ارتش سوریه در حدود 80 کودک و زن را از مناطق تحت محاصره گروهک های تروریستی در حومه دمشق نجات و در مناطق امن اسکان داد.
 
این گزارش به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) می افزاید: نیروهای ارتش روز گذشته (شنبه ) حدود 30خانواده متشکل از حدود 80نفر را که عمدتا زن و کودک بودند از مناطق تحت اشغال تروریست ها نجات داده و به مناطق امن منتقل کردند.
این افراد پس از فرار از مناطق تحت اشغال تروریست ها در منطقه "دوما" واقع در"غوطه شرقی" به مقر ارتش سوریه پناه بردند.  ارتش این افراد را به پناهگاه های موقت در منطقه "قدسیا" در حومه غربی دمشق منتقل کرد.
تروریست های تکفیری از جمله گروهک های "جیش الاسلام" و "ارتش الامه" که مزدوران خارجی را نیز به کار گرفته اند، در منطقه دومای غوطه شرقی فعال هستند.
  رژیم صهیونیستی حفاری نفت در جولان اشغالی را آغاز کرد
رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از درگیری در سوریه، حفاری نفت در بلندی های جولان اشغالی را با کمک یک شرکت آمریکایی آغاز کرد.
به گزارش ایرنا، تل آویو با سوء استفاده از درگیری های سوریه و این حقیقت که دولت دمشق درگیر جنگ خونین با گروه های تروریستی است، از شرکت "افیک اویل" آمریکا خواسته است حفاری نفت در منطقه جولان اشغالی را آغاز کند.
برابر این گزارش، رژیم صهیونیستی می خواهد با استخراج نفت، اتکای خود به نفت وارداتی را متوقف و نقش مهمی در منطقه ایفا کند.
خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز اعلام کرد: شرکت اویک اویل، از 2 روز پیش حفاری نخستین چاه نفت خود در بلندی های جولان را آغاز کرده است.    انتقال بقایای مقبره «سلیمان شاه» به ترکیه بدون اجازه سوریه
ارتش ترکیه بدون اجازه سوریه، مقبره «سلیمان شاه» را از شمال «حلب» به خاک ترکیه منتقل کرد.
این گزارش به نقل از پرس تی وی می افزاید، در عملیات نظامی گسترده محافظان ترک مقبره «سلیمان شاه»، نظامیان ترک اقدام به انتقال مقبره این محل تاریخی سوریه به خاک کشور خود کردند.
کاروان گسترده ای از سلاح های سنگین، تانک ها و جت های جنگنده از شهر مرزی «عین العرب» عبور کردند و با پیشروی 35 کیلومتری خود در خاک سوریه این مقبره و محافظان ترک آن را به داخل خاک ترکیه منتقل کردند.
«احمد داوداوغلو»، نخست وزیر ترکیه نیز خبر انتقال مقبره «سلیمان شاه» به خاک ترکیه را تأیید کرد.
یک نظامی ترک در حمله تروریست های داعش به این مقبره کشته شد.
«سلیمان شاه » پدربزرگ بنیان گذارامپراتوری عثمانی بود و ترکیه محل خاکسپاری وی را خاک خود فرض می کند. برابر این گزارش به نقل از العالم، ترکیه دیشب، 700تن از نیروهای یگان ویژه خود را برای عملیات تخلیه 40سرباز ترک گارد نگهبانی از آرامگاه سلیمان شاه، به سوریه اعزام کرد.
برابر این گزارش، تروریست های داعش، تعدادی از منازل روستاهای «بغدیک» و «بندرخان» در منطقه مقبره سلیمان شاه را منفجر کردند. براساس گزارش های رسیده، تروریست های داعش در این منطقه، با یگان های کرد درگیر شدند.

 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن