تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803257121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي برندگان طلايي جشنواره «بانک و خاطره» بانک ملي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵ب.ظ)
معرفي برندگان طلايي جشنواره «بانک و خاطره» بانک ملي ايران برندگان طلايي جشنواره «بانک و خاطره» کانون جوانه‌هاي بانک ملي ايران معرفي شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، عصر ديروز بانک ملي ايران ميزبان بالغ بر 600 نفر از اعضاي کانون جوانه‌هاي بانک ملي ايران، مديران و دانش‌آموزان مناطق مختلف تهران در سالن همايش کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان بود.
اين جشن که به منظور معرفي و اهداي جوايز برندگان جشنواره «بانک و خاطره» و با حضور رشيدارده، رئيس اداره کل روابط عمومي بانک، نخعي و کاظمي روساي اداره امور شعب شرق و جنوب تهران، نصيري و رفيعي، مدير آموزش و پرورش شهر ري و شهرستان رباط کريم، باقري و فروتن معاون پژوهشي منطقه 6 تهران و معاون آموزش پرورش منطقه 18 تهران همچنين حجت الاسلام حق گو معاون پرورشي منطقه 8 آموزش و پرورش و جمعي ديگر از مسوولان بانک و آموزش و پرورش برگزار شد.
حبيب اله رشيدارده رئيس اداره کل روابط عمومي بانک ملي ايران در حاشيه اين مراسم هدف از راه‌اندازي کانون جوانه‌هاي بانک ملي ايران را آشنايي کودکان و نوجوانان با بازار اقتصادي، آموزش مفاهيم اقتصاد، پول، سرمايه و فرهنگ سازي استفاده از خدمات نوين بانکي به کودکان و نوجوانان و بالا بردن انگيزه پس‌انداز براي قشر آينده ساز کشور و بهره‌مندي از اين پس‌اندازها عنوان کرد.
وي با اشاره به اينکه آموزش فرهنگ مديريت اقتصاد و سرمايه توسط کودکان و نوجوانان از ديگر اهداف کانون جوانه هاست بيان داشت: کودکان توسط سايت کانون جوانه ها با يادگيري فرهنگ استفاده موثر از پول به مديريت وجوهي که در اختيار دارند و برنامه ريزي آن براي آينده مي پردازند.
رئيس اداره کل روابط عمومي بانک ملي ايران، از ارتقاي سطح آموزشي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي سايت کانون جوانه‌ها در آينده نزديک خبر داد و اظهار داشت: جشنواره‌هاي علمي، فرهنگي و هنري کانون جوانه‌ها در هر فصل برگزار خواهد شد.
وي افزود: علاوه بر قصه، شعر، سرود، بازي‌ها و موارد مشابه که در سايت کانون قرار دارد، مواردي نظير عکاسي، فيلم کوتاه و کاريکاتور نيز به امکانات کانون اضافه مي شود و در مسابقات آينده نيز از برترين‌ها در سالن هاي با وسعت 3 تا 5 هزار نفر تقدير خواهد شد.
زين‌العابدين مشاور کانون جوانه‌هاي بانک ملي ايران در اين مراسم ضمن خير مقدم به حضور پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌هاي آن‌ها از تمامي کودکان و نوجواناني که براي جشنواره «بانک و خاطره» خاطره‌ها‌ي زيبا و به يادماندني نوشته بودند قدرداني کرد و بيان داشت: 75 قطعه انواع سکه هاي طلا سهم کودکان و نوجوانان ساير استان هاست که به زودي براي برندگان ارسال خواهد شد.
وي يادآور شد: خاطرات برگزيده در سايت کانون جوانه‌هاي بانک ملي ايران براي مطالعه ديگر کودکان قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است، موضوع اصلي مسابقه «بانک و خاطره» خاطره کودکان و نوجوانان از بانک بود و متقاضيان با عضويت در کانون جوانه‌هاي بانک فرصت داشتند در اين مسابقه شرکت نمايند.
جوايز جشنواره در بخش ويژه (خاطره‌ من با ملي کارت آرزو)، 10سکه تمام بهار آزادي براي 5 نفر از دانش‌آموزان دبستاني و 5 نفر از دانش‌آموزان دبيرستاني و همچنين در ساير بخش‌ها 30سکه نيم بهار آزادي براي 15 نفر از دانش‌آموزان ابتدايي و 15 نفر از دانش‌آموزان دبيرستاني، 30 سکه ربع بهار آزادي براي 15 نفر از دانش‌آموزان ابتدايي و 15 نفر از دانش‌آموزان دبيرستاني و 30سکه گرمي براي 15 نفر از دانش‌آموزان ابتدايي و 15 نفر از دانش‌آموزان دبيرستاني تضمين شده بود.
همچنين آثار ارسالي توسط گروه داوري متشکل از کارشناسان حوزه ادبيات کودک و نوجوان مورد بررسي قرار گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن