تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803986054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش مديران موفق شعب بانک‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲ب.ظ)
با هدف شناسايي خلاقيت‌ها برگزار شد؛ همايش مديران موفق شعب بانک‌ها همايش رؤساي موفق شعب بانک‌ها علاوه بر تقدير از تلاش‌هاي بي وقفه مديران ساعي شبکه بانکي با هدف شناسايي ابتکارات و خلاقيت‌ها در نظام بانکي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي رضوي، رئيس مؤسسه بانکداري ايران، در پنجمين همايش رؤساي موفق شعب بانک‌ها با بيان اينکه انتقال تجربيات موفق به ديگر همتايان و نيز آشنايي با تغيير و تحولات و نوآوري خدمات بانک‌ها و چالش‌هاي پيشروي آن‌ها از ديگر اهداف اين همايش است، خاطرنشان کرد: نظام بانکي در جهان طي چند دهه به لحاظ پيشرفت‌هاي الکترونيکي و مخابراتي تغييرات گسترده اي داشته و از طرفي، فعاليت شعب با چالش‌هايي مواجه شده است مبناي کشورهاي پيشرفته با برنامه ريزي هدفمند، مهارت‌هاي لازم براي مواجهه با تغييرات و چالش‌ها را مدنظر قرار داده‌اند.
وي در ادامه افزود: ايران نيز در کمتر از يک دهه گذشته شاهد اين تغييرات بوده و استفاده از سيستم‌هاي پرداخت جامع همچون شتاب، سانا، تابا، پايا، شاپرک، سپاس و چکاوک از نمونه‌هاي اين تغييرات است.
رضوي ضمن اشاره به پيشرفت‌هاي قابل توجه در بانکداري الکترونيک تصريح کرد: تعداد خودپردازها در اول شهريور سال 1385‌ به ميزان 6 هزاربوده که اين تعداد در پايان آبان ماه 93 به 37 هزار دستگاه افزايش يافته است. ضمن آنکه تعداد کارت‌هاي صادره سال 85 از 16 ميليون به 290 ميليون کارت در سال جاري رسيده است.
وي تراکنش‌هاي بانکي سه دهه گذشته را کمتر از 1 ميليون اعلام و تاکيد کرد: امروز اين تراکنش‌ها به 35.7 ميليون در روز افزايش يافته است. کل تراکنش‌هاي سال 92 بالغ بر 10 ميليارد تراکنش بوده و اکنون طي 10 ماه منتهي به دي ماه 1393 به بالغ بر 10 ميليارد تراکنش افزايش يافته است؛ يعني ما شاهد رشد 33 درصدي در اين موضوع هستيم.
رئيس مؤسسه بانکداري ايران با بيان اينکه اکنون شاهد رشد شتاب آلود در بانکداري جهاني هستيم، خاطرنشان کرد: در اين راستا بانک‌هايي موفق خواهند بود که قادر به تطبيق خود با شرايط جديد باشند. بانک‌ها و مؤسسات اعتباري کشور نيز براي اين که بتوانند هزينه‌ها را کاهش و خدمات خود را در 24 ساعته شبانه روز و ايام هفته عرضه کنند، بايد در مسير بانکداري مجازي حرکت کنند.
رئيس مؤسسه عالي بانکداري ايران مفهوم شعب در بانکداري نوين را متفاوت با گذشته خواند و افزود: بانکي موفق‌تر است که مشتري بدون حضور در شعب از خدمات آن بانک استفاده کند اگرچه هنوز در کشور ما، بخشي از خدمات به صورت مراجعه به شعبه و بخش ديگر به صورت مجازي و در واقع ترکيبي ارائه مي‌شود.
وي در ادامه افزود: هويت در بانکداري نوين معناي فراتر از کارت شناسايي يافته است و بانک‌ها با استفاده از اطلاعاتي همچون تعداد چک‌هاي برگشتي، تعداد تراکنش‌هاي بانکي، خوش حسابي و بدحسابي و... هويت مشتري را استخراج مي‌کنند. در آينده اي نه چندان دور با کاهش تعداد شعب، بانک‌هاي مجازي يکه تاز عرصه رقابت خواهند بود و نقش مديريت بيشتر بر مشاوره مالي، بازاريابي، فروش محصولات و خدمات بانکي و... نمود پيدا مي‌کند.
رضوي تأکيد کرد: مؤسسه بانکداري ايران تلاش خواهد کرد به صورت نظام مند تحولات بانکداري ايران و تجربيات موفق را به منظور افزايش مهارت‌هاي علمي و کاربردي به همکاران شبکه بانکي انتقال دهد.
پنجمين همايش رؤساي موفق شعب بانک‌هاي کشور با عنوان "مديريت حرفه اي شعب بانک" به همت مؤسسه عالي آموزش بانکداري ايران‌ در تالار اجتماعات بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در حال برگزاري است، سخنراني مقامات ارشد نظام بانکي، مديران عامل و نيز دو تن از روساي شعب برگزيده و ارائه تجربيات و ميزگرد تخصصي با حضور برخي از رؤساي برگزيده شعب و اهداي جوايز و تجليل از رؤساي موفق شعب بانک‌هاي کشور از جمله برنامه‌هاي ديگر اين همايش خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن