محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1832101976
گزارش فارس از نشست خبری فیلم «نزدیکتر» احمدی: تولید فیلم در شرایط فعلی سینمای ایران کار مشکلی است
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست خبری فیلم «نزدیکتر»
احمدی: تولید فیلم در شرایط فعلی سینمای ایران کار مشکلی است
مصطفی احمدی با بیان اینکه تولید فیلم سینمایی در شرایطی فعلی آن هم در بخش خصوصی کار مشکلی است، گفت: من خیلی خوششانس بودم که فیلم اولم را با گروهی کارکردم که هیچ مشکلی از این بابت نداشتم.
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست خبری فیلم «نزدیکتر» دقایقی پیش در سالن سعدی برج میلاد با حضور مصطفی احمدی کارگردان، بهرام بدخشانی مدیر فیلمبرداری، نازنین فراهانی، شیرین یزدانبخش، صابر ابر، محمد بحرانی و فراز مدیری بازیگران برگزار شد. در ابتدای نشست مصطفی احمدی درباره فیلمنامه این اثر گفت: باید بگویم فیلمنامهای که دیدید از هیچ اثری اقتباس نشده است و ایده کلی آن در همین گروه شکل گرفته بود اما ناگفته نماند که برخیها میگویند متن این اثر را از نمایشنامه «کودک مدفون» اقتباس کردم اما اینطور نیست واقعیت ماجرا این است که اصل قصه را برای اولین بار در اینجا میگویم. سالها پیش داستان کوتاهی تحت عنوان «خداحافظ برادر» را خواندم و در ذهنم این بود که از آن اقتباس کنم اما آنقدر فیلمنامهای که در دستمان بود پیرامون دغدغه و دلمشغولیهای هر کدام از ما قرار گرفت که دیگر فرصت فکر کردن به آن داستان کوتاه را هم نداشتیم. صابر ابر در ادامه نشست گفت: یکی از ویژگیهای این فیلم این بود که قبل از شروع فیلمبرداری تمام بازیگران نکات گفتنیشان را با کارگردان مطرح کرده بودند و زمانی که مقابل دوربین قرار میگرفتیم فقط قرارمان بود تا اجرای درستی داشته باشیم. وی ادامه داد: اولین کار حرفهایم را در سینما با مصطفی احمدی و آتوسا قلمفرسایی (طراح صحنه و لباس) کار کردم و به همین خاطر حضورم در این اثر بسیار لذتبخش بود. شیرین یزدانبخش درباره حضورش در این فیلم گفت: از حضورم در این فیلم بسیار خوشحالم که در تجربه اول مصطفی احمدی بازی کردم و به این دلیل که از همه بازیگران مسنتر بودم ایشان نقش مادر را به من سپردند. نازنین فراهانی بیان داشت: فضای صمیمی که در این کار بین عوامل وجود داشت باعث میشد تا مدام احساس کنم اولین کارم را انجام میدهم واقعاً هیچ بازیگری در این اثر برای خودش بازی نکرد و همه ما حتی بازی نقشهای مقابل برایمان مهم بود. محمد بحرانی گفت: از مصطفی احمدی عزیز تشکر میکنم که برای همه بازیگران در پشت صحنه فضای امنی را ایجاد کردند که همه ما آرامش و تمرکز بالایی را حین ضبط فیلم داشته باشیم. همچنین از گروه گریم تشکر ویژهای دارم به خاطر اینکه به خوبی کار خود را انجام دادند. به گزارش فارس، بهرام بدخشانی در ادامه نشست بیان داشت: ساختن فیلمی رئال آن هم در یک لوکیشن تا حدودی سخت بود که این فضا توسط گروه و کارگردان برای ما کاملاً مهیا شد. وی با اشاره به سایر فیلمبردارهای فیلمهای سینمایی موجود در جشنواره افزود: به عنوان فردی که سالها در این حیطه فعالیت میکنم کار اغلب بچههای فیلمبردار را دیدم و دوست دارم در این باره نقدی داشته باشم چرا فیلمبردارهای ما اصرار دارند فضای موجود در تهران را بسیار آبی جلوه دهند و دیوارهای داخلی منزلها را رنگی در صورتی که اگر نگاهی به اجتماع اطراف و خانههای اغلب مردم بیندازیم به راحتی متوجه خواهیم شد که چنین موضوعاتی در اطراف ما واقعاً وجود ندارد و اگر هم وجود دارد تعداد آنها بسیار انگشتشمار است. مصطفی احمدی کارگردان فیلم «نزدیکتر» در ادامه نشست افزود: در مورد ریتم فیلم باید بگویم اگر نقدی وجود دارد مربوط به فیلمنامه است که در اجرا سعی شده به خوبی نشان داده شود و شاید خاصیت این فیلم به این شکل بوده است. وی در مورد بازی بازیگران اظهار داشت: اگر لبخندهای بازیگران تا حدودی تصنعی است در حقیقت باید بگویم تقصیر آنها نیست چرا که من به عنوان کارگردان قصد این را داشتم دنیایی که برایم دلنشین است را به تصویر بکشم و در حقیقت نوعی نیاز در این باره حس میکردم. این کارگردان در ادامه افزود: خوشبختانه بخش دولتی دراین فیلم به ما کمکی نکرد از این بابت خوشحالم که از این طریق توانستیم روی پای خود بایستیم. وی ادامه داد: من با گروهی کار کردم که واقعاً دستمزد نجومی بازیگران و عوامل آن را ندیدم چیزی که خیلیها این را میگویند. احمدی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد رعایت نشدن مسائل شرعی و عرفی در این فیلم اظهار داشت: من مثل شما نگاه میکنم و نگاهم اینگونه است که مام میهن و خانه پدری و مادری همیشه پذیرای فرزندانش است حتی اگر آنها تمام خطاهای دنیا را مرتکب شده باشند. معتقدم تا وقتی کار غیر شرعی انجام ندهی و پشیمانی نشوی درس عبرت نخواهی گرفت. نازنین فراهانی با انتقاد از برخورد غیر منصفانه برخی در این باره گفت: در این فیلم شخصیت رعنا متنبه میشود و به آغوش خانوادهاش برمیگردد. براساس گزارش فارس در این نشست مصطفی احمدی اعلام کرد که برای بهترین کارگردانی در این دوره از جشنواره فیلم فجر کاندید شده است. انتهای پیام/
93/11/19 - 20:18
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]
صفحات پیشنهادی
گزارش فارس از نشست خبری فیلم «ماهی سیاه کوچولو» شفیعی: درباره حادثه آمل کاری ساخته نشده است/ زارعی:ب
گزارش فارس از نشست خبری فیلم ماهی سیاه کوچولوشفیعی درباره حادثه آمل کاری ساخته نشده است زارعی به احترام نقش الفت شهرزاد را بازی کردممریلا زارعی در نشست خبری فیلم ماهی سیاه کوچولو گفت به احترام فیلم الفت و برای اینکه خودم را به این نقش الصاق نکرده باشم تصمیم گرفتم فیلمی با 180گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «شرفناز» نجفی: فیلمهایم شبیه آثار مجیدی نیست/ «شرفناز
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی شرفنازنجفی فیلمهایم شبیه آثار مجیدی نیست شرفناز را برای دل خودم ساختمحسن نجفی کارگردان فیلم سینمایی شرفناز در نشست رسانهای این فیلم گفت گیشه فیلم برایم مهم نیست شرفناز را برای دل خودم و با بودجه شخصی ساختهام به گزارش خبرنگار سینمایی فاگزارش فارس از نشست خبری فیلم ناهید پناهنده: «ناهید» قربانی شد/ بیات: بازیگر نباید ترسو باشد
گزارش فارس از نشست خبری فیلم ناهیدپناهنده ناهید قربانی شد بیات بازیگر نباید ترسو باشدکارگردان فیلم سینمایی ناهید با بیان اینکه این فیلم سینمایی گوشت قربانی شد گفت برنامه ریزی ها طوری صورت گرفت که فیلم ما اولین نمایش را در بخش فیلم های نگاه نو داشت که من از این بابت دل چرکینمگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی بهمن فرشباف: «بهمن» برگرفته از زندگی مادرم است/ سکون ویژگی فیلم
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی بهمنفرشباف بهمن برگرفته از زندگی مادرم است سکون ویژگی فیلم استکارگردان فیلم سینمایی بهمن گفت مدت زمان این فیلم 100 دقیقه بود و اینکه دوستان در مورد کند بودن ریتم آن صحبت میکنند نشان دهنده این است که تماشا کردنش برای مخاطب سخت بوده است درگزارش فارس از نشست خبری «ارغوان» علیمحمدی: بازیهای تصنعی کاملا عامدانه بود/کرامتی: با چهار فیلم متف
گزارش فارس از نشست خبری ارغوانعلیمحمدی بازیهای تصنعی کاملا عامدانه بود کرامتی با چهار فیلم متفاوت به فجر آمدهامکیوان علیمحمدی تهیهکننده و کارگردان ارغوان با اشاره به بازیها در این فیلم گفت در مورد مقوله اغراق و تصنع کاملا موافقم و میگویم که این موضوع به طور عامدانه و آگاهگزارش فارس از نشست خبری فیلم «آزادی مشروط» جباری: «آزادی مشروط» با دغدغههای فرهنگی ساخته
گزارش فارس از نشست خبری فیلم آزادی مشروطجباری آزادی مشروط با دغدغههای فرهنگی ساخته شد پاکدل فیلم معضلات اجتماعی را نشان داده و راهکار میدهددر نشست خبری فیلم آزادی مشروط ساخته حسین مهکام مقصود جباری تهیهکننده عنوان کرد که فیلم را با دغدغه فرهنگی ساخته است به گزارش خبرنگارگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «دو» گلستانی: سردی فیلم «دو» عامدانه بود/پرستویی: موض
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی دوگلستانی سردی فیلم دو عامدانه بود پرستویی موضوع فیلم دو پیچیده نیستسهیلا گلستانی در نشست خبری فیلم دو گفت این سینمای مورد علاقه من است و تم فیلم دو فقدان و همزیستی است به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس پرویز پرستویی تهیه کننده و بازیگر فیلم &گزارش فارس از نشست خبری فیلم احتمال باران اسیدی ساخت «احتمال باران اسیدی» بر اساس یک خاطره/ تنهایی م
گزارش فارس از نشست خبری فیلم احتمال باران اسیدیساخت احتمال باران اسیدی بر اساس یک خاطره تنهایی موضوع اصلی فیلمکارگردان فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی گفت ما روی یک فیلمنامه دیگر کار میکردیم که مواجه با خاطره یک دوست مسیر کارمان را عوض کرد و فیلمی ساختیم که تم اصلی آن بر پایهگزارش فارس از نشست خبری فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» یزدانیان: تم فیلم نگاهی ایرانی به غرب است/
گزارش فارس از نشست خبری فیلم در دنیای تو ساعت چند است یزدانیان تم فیلم نگاهی ایرانی به غرب است خاتمی فیلم خانوادگی بودصفی یزدانیان کارگردان فیلم در دنیای تو ساعت چند است در نشست خبری این فیلم پس از اکران در برج میلاد گفت تم فیلم من نگاه ایرانی به غرب است به گزارش خبرنگار فرگزارش فارس از نشست فیلم سینمایی «کوچه بینام» علیمردانی: سعی کردیم به سمت واقعگرایی برویم/ کلاری: &
گزارش فارس از نشست فیلم سینمایی کوچه بینامعلیمردانی سعی کردیم به سمت واقعگرایی برویم کلاری کوچه بینام تضاد میان نسلها را به تصویر میکشدهاتف علیمردانی کارگردان فیلم سینمایی کوچه بینام گفت ما سعی کردیم فضای ناتورالیستی را حفظ کنیم و به سمت واقع گرایی برویم ضمن آنکه سعی کرگزارش فارس از نشست فیلم «حکایت عاشقی» رادان: برای بازی در اثر دفاع مقدسی انتظار میکشیدم/رمضانزاده:
گزارش فارس از نشست فیلم حکایت عاشقیرادان برای بازی در اثر دفاع مقدسی انتظار میکشیدم رمضانزاده صدور پروانه ساخت حکایت عاشقی سه سال طول کشیدبهرام رادان بازیگر فیلم سینمایی حکایت عاشقی در نشست مطبوعاتی این فیلم اعلام کرد مدت زیادی بود که دوست داشتم در فیلمی با محوریت دفاع مقدسگزارش فارس از نشست فیلم سینمایی «موقت» عزیزی: امیدوارم عدم اعتماد به جوانان کمتر جلوه کند/ مسئولین ب
گزارش فارس از نشست فیلم سینمایی موقتعزیزی امیدوارم عدم اعتماد به جوانان کمتر جلوه کند مسئولین به اکران فیلمهایی مثل موقت کمک کنندامیر عزیزی کارگردان فیلم سینمایی موقت گفت مسئولین سینما چاره ای جز این ندارند که به اکران فیلم هایی از این دست کمک کنند امیدوارم عدم اعتماد به جوگزارش فارس از نشست فیلم «تا آمدن احمد» مرزبان: «تا آمدن احمد» را به درخواست مردم خارک ساخت
گزارش فارس از نشست فیلم تا آمدن احمدمرزبان تا آمدن احمد را به درخواست مردم خارک ساختیم دقیقی من نمیخواهم غر بزنم تا فیلمم دیده شودصادق دقیقی کارگردان فیلم سینمایی تا آمدن احمد گفت من نمیخواهم غر بزنم که به این وسیله فیلم دیده شود اما واقعاً ما به کدام سمت میرویم 25 سال ازگزارش فارس از نشست فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» سیدی: از بزرگان سینما بهره میبرم/ شبیه به کسی نیست
گزارش فارس از نشست فیلم اعترافات ذهن خطرناک منسیدی از بزرگان سینما بهره میبرم شبیه به کسی نیستمکارگردان فیلم سینمایی ذهن خطرناک من گفت من با افتخار از بزرگان سینمای ایران و جهان بهره میبرم اما تلاش کردهام شبیه کسی نباشم به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس نشست خبری فیلگزارش فارس از نشست فیلم «شیفت شب» کریمی: خیلیها من را در لیست کارگردان قرار نمیدهند/ «شیفت شب
گزارش فارس از نشست فیلم شیفت شبکریمی خیلیها من را در لیست کارگردان قرار نمیدهند شیفت شب زیرپوستی استنیکی کریمی گفت 10 سال است که کارگردانی می کنم اما فیلمسازی من را جدی نمیگیرند و این موضوع باعث شده خیلیها گمان کنند من فیلم اولی هستم چرا نباید من را در لیست کارگردان ها قرگزارش فارس از نشست فیلم «پدر آن دیگری» صمدی: اقتباس در سینمای ایران جدی پیگیری نمیشود
گزارش فارس از نشست فیلم پدر آن دیگریصمدی اقتباس در سینمای ایران جدی پیگیری نمیشودیدالله صمدی گفت دلیل عدم اقتباس به کم کاری و کم سرمایه گذاری برمیگردد و بخشی دیگر آن هم مربوط به فیلمسارانی است سال ها کتاب نخوانده اند و در مطالعه تنبل هستند به گزارش خبرنگار سینمایی فارس نشستگزارش فارس از نشست فیلم سینمایی «بوفالو» اسعدیان:پای «بوفالو» میایستیم/سجادیحسینی: سعی ک
گزارش فارس از نشست فیلم سینمایی بوفالواسعدیان پای بوفالو میایستیم سجادیحسینی سعی کردیم به تماشاگر احترام بگذاریمهمایون اسعدیان تهیهکننده فیلم سینمایی بوفالو در نشست مطبوعاتی این فیلم عنوان کرد بوفالو فیلم همه ما است و همه ما نیز پای آن میایستیم به گزارش خبرنگار سینمای خبرگ-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها