تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802896659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار مدیرکل صندوق پول به قدرت‌های اقتصادی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هشدار مدیرکل صندوق پول به قدرت‌های اقتصادی
کریستین لاگارد جمعه گذشته با انتشار یادداشتی در وبلاگ شخصی خود از قدرت‌های اقتصادی بزرگ جهان خواست برای جلوگیری از کاهش بیشتر رشد اقتصاد جهانی وارد عمل شوند.
کد خبر: ۴۷۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰ - 08 February 2015




کریستین لاگارد جمعه گذشته با انتشار یادداشتی در وبلاگ شخصی خود از قدرت‌های اقتصادی بزرگ جهان خواست برای جلوگیری از کاهش بیشتر رشد اقتصاد جهانی وارد عمل شوند.

به گزارش جهان صنعت، مدیر کل صندوق بین‌المللی پول که چند روز مانده به نشست G20 این یادداشت را منتشر کرد، خطاب به سران قدرت‌های اقتصادی جهان تاکید کرد؛ زمان آن رسیده است که وارد عمل شویم. چالش بزرگی پیش رو داریم، اگر دست روی دست بگذاریم کشتی بزرگ اقتصاد جهانی که از سرعت افتاده به گل خواهد نشست و شرایط بازار اشتغال که از رونق افتاده است وخیم‌تر خواهد شد.

از دیدگاه کریستین لاگارد فرانسوی، وزرای دارایی کشورهای توسعه‌یافته و نوظهور عضو G20 که فردا و پس‌فردا در استانبول، مرکز اقتصادی ترکیه‌ گردهم خواهند آمد باید اصلاحات بنیادینی را به سرعت به اجرا گذارند که انتظار می‌رود اجرای موفقیت‌آمیز آنها دو هزار میلیارد دلار دیگر به تولید ناخالص داخلی جهان تزریق کند. مدیر کل صندوق بین‌المللی پول تصریح کرد: در شرایط کنونی بسیار لازم است که اجرای اصلاحات ساختاری در زمینه‌های مختلف به ویژه تجارت، آموزش، بهداشت و زیرساخت‌های حیاتی بیش از پیش سرعت پیدا کند.

لاگارد ادامه داد: اقتصاد جهان می‌تواند از فرصت مناسبی که کاهش قابل توجه بهای نفت در بازار جهانی به وجود آورده، استفاده کند اما در عین حال ممکن است از ناپایداری‌ها و نوسانات شدید موجود در بازار جهانی نفت متضرر شود. به گزارش خبرگزاری فرانسه، افزایش ارزش دلار آمریکا در مقایسه با دیگر ارزهای مهم، یکی دیگر از خطراتی است که می‌تواند اقتصاد کشورهای جهان به ویژه کشورهای نوظهور را که در سال‌های اخیر وام‌های سنگینی به دلار گرفته‌اند، به خطر اندازد چرا که افزایش ارزش دلار می‌تواند این کشورها را در بازپرداخت بدهی‌های خود بیش از پیش دچار مشکل کند؛ حتی یک مسوول بلند‌پایه وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز روز جمعه از رشد ضعیف و نابرابر اقتصاد جهان ابراز نگرانی کرد. این مسوول آمریکایی که نامش فاش نشده است، افزود: بانک مرکزی آمریکا برای حمایت از اقتصاد کشور‌ تصمیم گرفته است به اجرای سیاست پولی انبساطی خود ادامه دهد اما تدابیر پیش‌بینی شده در این سیاست کفایت نمی‌کند.

کریستین لاگارد خاطر‌نشان کرد که آمریکا از نشست G20 در استانبول استفاده خواهد کرد تا بار دیگر راهبرد برخی کشورها را که تلاش می‌کنند با کاهش تصنعی ارزش پول ملی خود جنبه رقابتی صنعت صادرات خود را افزایش داده و با این کار رشد اقتصادی خود را بالا ببرند، سرزنش کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن