تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801852703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عمليات اجراي قانون ارتقاء سلامت نظام اداري در سازمان تأمين اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۴۵ب.ظ)
آغاز عمليات اجراي قانون ارتقاء سلامت نظام اداري در سازمان تأمين اجتماعي مديرکل بازرسي دفتر مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي از آغاز عمليات اجراي ﻗﺎﻧﻮن ارﺗﻘﺎء ﺳﻼﻣﺖ ﻧﻈﺎم اداري و ﻣﻘﺎبله ﺑﺎ ﻓﺴﺎد در اين سازمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود يوسفي، مشاور مديرعامل و مديرکل دفتر بازرسي که درباره نشست‌هاي منطقه‌اي اين دفتر در سراسر کشور سخن مي‌گفت با بيان مطلب فوق افزود: پس از شناسايي گلوگاه‌هاي اداري، برنامه‌ريزي‌‌هاي لازم، اصلاح روش‌ها و بخشنامه‌ها، شفاف سازي امور، توسعه زيرساخت‌هاي IT و تشکيل ستاد مربوطه، عمليات اجراي اين قانون در بزرگترين سازمان اجتماعي و اقتصادي کشور آغاز شده است.
وي ماهيت اجتماعي و اقتصادي سازمان و گردش مالي قابل توجه آن را مورد تأکيد قرار داد و گفت: سلامت اداري در سازمان تأمين اجتماعي، موجب آرامش خيال و امنيت خاطر بيش از نيمي از جمعيت کشور مي‌شود.
مشاور مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي با اشاره به اينکه در حال حاضر حدود 40 ميليون نفر از جمعيت کشور، تحت پوشش خدمات اين سازمان قرار دارند افزود: منابع اين صندوق متعلق به بيمه‌شدگان و مستمري‌بگيران است و حفظ، صيانت و ارتقاي اين منابع از مهم‌ترين وظايف مديران و کارشناسان سازمان تأمين اجتماعي است.
مديرکل بازرسي دفتر مديرعامل با اظهار تأسف از آنچه در سال‌هاي گذشته بر اين سازمان گذشته ادامه داد: نتيجه تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي که از تريبون رسمي قرائت شد حکايت از اتفاقات ناگواري است که قبل از استقرار دولت تدبير و اميد در اين سازمان رخ داده بود.
وي گفت: هم اکنون سازمان، پس از طي دوران گذار و غلبه بر نابساماني‌هاي گذشته به آرامش و استقرار رسيده و بديهي است اقدامات پيشگيرانه و برخورد با هرگونه سوءاستفاده احتمالي را در دستور کار خود قرار دهد.
يوسفي اجراي ﻗﺎﻧﻮن ارﺗﻘﺎء ﺳﻼﻣﺖ ﻧﻈﺎم اداري و ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﻓﺴﺎد را مطالبه جدي مقام معظم رهبري، رئيس محترم جمهور و تکليف قانوني تمامي وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها دانست و افزود: علاوه بر اين موارد، جناب آقاي دکتر نوربخش مديرعامل محترم سازمان از بدو استقرارشان در سازمان با تعيين راهبردهاي چهارگانه مبني بر پاکدستي، قانونمداري، برنامه‌محور و پاسخگويي خواهان فرهنگ سازي و ارتقاي سلامت اداري در سازمان تأمين اجتماعي شدند.

دکتر يوسفي با تأکيد بر اينکه اقدامات دفتر بازرسي مديرعامل و ستاد ارتقاء سلامت نظام اداري و مقابله با فساد در سازمان تأمين اجتماعي قبل از هر چيزي، ناظر بر اقدامات پيشگيرانه و فرهنگسازي است گفت: خوشبختانه قاطبه همکاران سازمان تأمين اجتماعي که به بيش از 65 هزار نفر در بخش‌هاي بيمه‌اي، درماني و اقتصادي بالغ مي‌شوند در مسير خدمتگزاري به بيمه‌شدگان و مستمري‌بگيران عزيز، مصمم و با سلامت عمل کرده‌ و مي‌کنند.
مشاور مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي تأکيد کرد: بديهي است اگر عده‌اي معدود اسير هواي نفس خود شده و بخواهند با اقدامات خلاف قانون از موقعيت و امکانات در اختيارشان، سوء استفاده کنند با رفتار و برخورد قانوني روبرو شوند.
وي گفت: براي ريشه‌کن کردن فساد در سازمان، هيچگونه اغماضي نخواهد شد.
مديرکل بازرسي دفتر مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي در پايان بر لزوم توجه و توسعه امکانات نرم‌افزاري براي ارتقاي سلامت اداري در سازمان اشاره کرد و افزود: اصرار بر استقرار و توسعه تأمين اجتماعي الکترونيک و احياي معاونت فرهنگي سازمان از اقدامات قابل توجه در اين حوزه است.
دکتر يوسفي بشارت داد با اقدامات در حال انجام سازمان تأمين اجتماعي، ضمن احراز رتبه قابل قبول در عدم بروز تخلفات، در سال 1394 به عنوان سازمان پاک معرفي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن