تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798946583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترور اخير فرانسه، مانند جريان 11 سپتامبر مشکوک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۲۵ب.ظ)
رئيس قوه قضاييه: ترور اخير فرانسه، مانند جريان 11 سپتامبر مشکوک است رئيس دستگاه قضا گفت: بعيد نيست داستان ترور اخير و روند بعدي آن در فضاسازيهاي رسانه اي و حملات گسترده به مسلمانان، مانند جريان 11 سپتامبر حرکتي مشکوک باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله آملي لاريجاني در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي با تبريک و تسليت به مناسبت شهادت تعدادي از رزمندگان حزب الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مقابله با جريانهاي تروريستي و تکفيري منطقه، گفت: خط شهادت خطي است که راه را براي مؤمنان و گسترش تعاليم نوراني اسلام باز مي کند و موانع ايجاد شده از سوي دشمنان اسلام بر سر راه گسترش اين دين نوراني به قلوب حق مداران را از پيش رو بر ميدارد.
رئيس قوه قضاييه با تاکيد بر اينکه «تعاليم اسلامي و ماهيت ضد ظلم دين مبين اسلام به راحتي براي مردم جهان قابل دسترس نبوده است چون دشمنان همواره در اين راه مانع تراشي مي کنند» گفت: جهاد جهادگران مسلمان و شهادت شهدا از بدو طلوع اسلام تا دوران معاصر و پيروزي انقلاب اسلامي موجب شکوفايي، تبليغ و گسترش اسلام بوده است.

براي حزب الله و سپاه دفاع از شيعه و سني مطرح نيست
آملي لاريجاني «حزب الله لبنان» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامي» را افتخاري براي جهان اسلام و آزاديخواهان جهان دانست و افزود: حزب الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به خوبي در مقابل دشمنان ايستاده اند و شهادت جمعي از اعضاي حزب الله لبنان و سپاه پاسداران در مقابله با جنايات و تجاوزات گروه ‌هاي تکفيري و تروريست نشان مي دهد که براي اين مبارزان و جهادگران در راه دفاع از کيان اسلام و حفظ استقلال مسلمانان، شيعه و سني مطرح نيست و اهل تسنن را برادران خود مي دانند، اما قاطعانه در مقابل گروه هاي تکفيري مي ايستند.
رئيس قوه قضاييه حمايت کشورهاي غربي از گروه هاي تکفيري را نشانه اي از پيوند ميان اين گروه ها و کشورهاي غربي و دشمنان «اسلام واقعي» توصيف و تأکيد کرد: رزمندگان حزب الله در مقابله با گروه هاي تکفيري شهيد شده اند و در اين جنايت مي بينيم که رژيم غاصب صهيونيستي به همراه کشورهاي غربي از اين گروه هاي تکفيري تروريستي به صورت همه جانبه حمايت مي کنند.
آملي لاريجاني افزود: با اينگونه حمايت ها، پيوند ميان گروه‌هاي تکفيري و سلفي با دشمنان اسلام و يک رژيم تروريست و کودک‌کش و دروغ آنان درباره دفاع‌شان از اسلام و مردم سوريه آشکار شده است.

لزوم قرار گيري ملت ها در مسير عقلاني و منطقي شيعه
رئيس قوه قضاييه با اشاره به اينکه «دشمنان اسلام به نقش مهم شهادت در تداوم اقتدار و قدرت مسلمانان واقف نيستند» گفت: دشمنان اسلام بايد بدانند که خط شهيدپرور شيعه در مقابل زورگويي ها و ظلم آنان عليه مسلمانان و انسان هاي آزاده ساکت نمي نشيند و با ريختن خون هر شهيد صدها مسلمان ديگر آماده شهادت و دفاع از مقدسات و تعاليم اسلام و کيان ملت هاي مسلمان مي شوند.
آملي‌لاريجاني بيداري مسلمانان در جهان را حاصل حرکت شهادت طلبانه و مقاومت ملت ايران در مقابل دشمنان اسلام دانست و تاکيد کرد: حرکت عظيم ملت ايران در پيروزي انقلاب اسلامي موجب بيداري حقيقي ديگر ملت هاي مسلمان شده است و هر کشور و ملتي که مسير عقلاني و منطقي شيعه را سرلوحه خود قرار داده است، به درستي در مقابل دشمنان ايستادگي مي کند.

داستان ترور اخير در فرانسه، مانند جريان 11 سپتامبر مشکوک است
رئيس قوه قضاييه در ادامه سخنان خود به توهين هاي مکرر رسانه هاي غربي به مقدسات مسلمانان اشاره کرد و افزود: توهين هاي مکرر رسانه هاي غربي عليه مقدسات اسلام را محکوم مي‌کنيم و مي گوييم که اين رويه غيرعقلاني و غيرانساني و توهين آشکار به بيش از يک ميليارد مسلمان با هيچ معياري حتي معيارهاي ليبرالي قابل پذيرش نيست.
وي با اشاره به اينکه «حرکت هاي اخير و توهين هاي مکرر به مقدسات مسلمانان و نيز توهين به ساحت مقدس نبي اکرم اسلام اصل اين مسئله يعني ترور اوليه انجام شده در پاريس و اهداف و مقاصد آن را در هاله‌ اي از ابهام قرار مي دهد» تاکيد کرد: بعيد نيست داستان ترور اخير و روند بعدي آن در فضاسازي هاي رسانه اي و حملات گسترده به مسلمانان، مانند جريان 11 سپتامبر حرکتي مشکوک و توطئه اي براي بدنام کردن مسلمانان و ايجاد اسلام‌هراسي باشد.

غربي هاي معتقد به اصل آزادي نيز توهين را غير قابل قبول مي دانند
آملي لاريجاني با تاکيد بر اينکه «حتي غربي هاي معتقد به اصل آزادي و ليبراليسم نيز توهين آشکار به افراد به استناد اصل آزادي را، غير قابل قبول مي دانند» تصريح کرد: جاي تأسف است که غربي هاي مدعي آزادي و احترام به حقوق بشر توهين به مقدس ترين مقدسات بيش از يک ميليارد مسلمان را جايز و مبتني بر اصل آزادي مي دانند اما اظهارنظر راجع به «هولوکاست» را بر نمي تابند و افراد منتقد اين جريان را مجازات مي کنند.

ضرورت تجديدنظر وزارت امور خارجه در نحوه تعامل با دولت‌هاي غربي
رئيس قوه قضاييه خواستار تجديدنظر وزارت امور خارجه کشورمان در نحوه تعامل با دولت‌هاي غربي و حاميان جريان توهين اخير به اسلام و مسلمانان شد و افزود: شنيده شده که نخست وزير انگليس هم ادعا کرده که توهين به اديان اشکالي ندارد و آزاد است. اگر اين سخن درست باشد بايد به آنان گفت شرمتان باد که توهين به ذات مقدس نبي اکرم و تعاليم نوراني اديان را تجويز مي‌کنيد اما انکار ماجراي مشکوک هولوکاست را ممنوع و منکرين را مستحق زندان مي‌دانيد.
آملي لاريجاني تصريح کرد: توصيه برادرانه ما به دولتمردان عزيز کشورمان و مسئولان وزارت خارجه اين است که تعامل، رفتار و گفتار خود در مقابل اينگونه افراد و جريان ها را متناسب با نحوه رفتار و گفتار آنان تنظيم کنند و پاسخ روشن و قاطعي به توهين کنندگان و حاميان آنها بدهند تا همگان بدانند که هيچ کسي و به هيچ بهانه اي حق توهين به مقدسات مسلمانان را ندارد.
در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي پس از بررسي آخرين وضعيت دستگاه قضايي کشور بخش دوم گزارش رئيس سازمان زندان ها و اقدامات تأميني و تربيتي کشور در خصوص مشکلات و وضعيت زندان ها ارائه و دستورهاي لازم از سوي رئيس قوه قضاييه صادر شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن