محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1831956498
نادر طالبزاده: مسئولین برای معرفی «چند متر مکعب عشق» به اسکار شجاعت به خرج میدادند
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نادر طالبزاده:
مسئولین برای معرفی «چند متر مکعب عشق» به اسکار شجاعت به خرج میدادند
نادر طالب زاده در پنجاه و یکمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید مسئولین برای معرفی«چند متر مکعب عشق» به اسکار شجاعت به خرج می دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، نادر طالب زاده در نقد فیلم «چند متر مکعب عشق » تاکید کرد: باید مسئولین شجاعت به خرج می دادند و این فیلم را از ایران به اسکار معرفی می کردند چرا که این فیلم نشان می دهد در ایران آزادی وجود دارد که می توان چنین فیلمهایی ساخت. بنا بر این گزارش، نمایش و نقد فیلم «چند مترمکعب عشق» شامگاه دوشنبه بیست و دوم دی ماه با حضور «جمشید محمودی» کارگردان، « نوید محمودی» تهیه کننده، «ساعد سهیلی» بازیگر نقش صابر، «نادر طالب زاده» منتقد و «سعید قطبی زاده» مجری کارشناس برنامه در قالب پنجاه و یکمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی در سینما فلسطین برگزار شد. در ابتدای این نشست سعید قطبی زاده گفت: باید به آقای جمشید محمودی به خاطر فیلم خوبی که ساختند و ورود موفقی که به سینمای ایران داشتند تبریک گفت. فیلم ایشان در سال گذشته در جشنواره فیلم فجر، هم ازسوی آرای هیات داوران جشنواره، هم از طرف منتقدین و هم از سوی تماشاگران مورد ستایش قرار گرفت. دکوپاژ «چند متر مکعب عشق» الگوی مهندسی دوربین است «نادر طالب زاده» نیز به عنوان منتقد در این نشست گفت: من واقعا فیلم را دوست داشتم. به غیر از اینکه این فیلم، یک اثر قوی است حتی معتقدم می شود به دانشجویان فیلمسازی، دکوپاژ آن را به عنوان یک الگوی مهندسی دوربین آموزش داد. ازسوی دیگر، این اثر دارای فیلمنامه قوی است. پایان فیلم، ژاپنی تمام می شود! طالب زاده ادامه داد: این فیلم درباره اقلیتی به نام مهاجرین افغانی صحبت می کند و علی رغم اینکه ما همیشه شعار حمایت از مهاجرین را داریم اما به آنان بی توجه ای کردیم و حتی با بی عدالتی با آنان برخورد کردیم و این فیلم دراماتیزه کردن یک حقیقت در کشور است. درحالی که ما نباید مشکلات اینگونه در ایران داشته باشیم از این جهت فیلم «چند مترمکعب عشق» فوق العاده بود. البته دوست نداشتم که پایانش به این شکل باشد. پایان فیلم خیلی تراژیک بود. درعین حال، فیلم به زیبایی پایان می یابد و به اصطلاح فیلم ژاپنی تمام می شود. کارگردان و تهیه کننده فیلم نگاه پاک و منزه به موضوع دارند. اینکه بتوان چنین موضوعی را در ایران تولید کرد و به اکران رساند و سروصدای کسی هم در نیاید خودش یک هنر است. البته فیلم خشن است و یک مباحث آن بُرنده است. ولی به جای اینکه کارگردان این موضوع را شعار بدهد آن را به شکل قصه در آورده است. این فیلم به دو بخش اشاره دارد یکی بخش «هنری» است که خیلی جذاب و کامل از کار در آمده و بخش دیگر آن بحث «اجتماعی» است. این فیلمی است که هم می شود درایران آن را خوب دید و هم در خارج می شود روی آن مانور داد که ببینید ما در ایران می توانیم فیلم بسازیم تا خودمان را نقد کنیم و اعلام کنیم که بلد نبودیم چگونه با مهاجرین برخورد کنیم. اگر سیمرغ نمی گرفتیم حس بدی داشتیم «نوید محمودی» تهیه کننده فیلم «چند مترمکعب عشق» نیز در این نشست در مورد چگونگی تولید این اثر گفت: مهمترین کار برای تولید یک فیلم باور داشتن با آن فیلم است. ما هنگامی که در جشنواره فیلم فجر سیمرغ گرفتیم. یک نفر پرسید چه حسی دارید؟ و من گفتم اتفاقا اگر سیمرغ نمی گرفتیم حس بدی داشتیم. چون ما با این قرار که باید این فیلم دیده شود این فیلم را ساختیم. همه تلاش خودمان را کرده بودیم تا این فیلم دیده شود. ما هنگامی که این فیلم را به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه دادیم. فیلم را به همه لحاظ کامل کرده بودیم تا بعدا افسوس نخوریم که ای کاش این صحنه را تغییر می دادیم. الان هم که فیلم روی اکران است ما همه انرژی خود را صرف کردیم تا این فیلم دیده شود. قطبی زاده هم گفت: خوشحالیم که دلیل معروف شدن فیلم شما، دلایل فرامتنی نبوده است و تنها بخاطر کیفیت آن بوده است. به شدت عاشق بازیگری هستم «ساعد سهیلی» بازیگر نقش صابر در این فیلم در مورد نحوه ورودش به سینما یاد آور شد: من قبل از اینکه وارد فیلم های پدرم بشوم. تئاتر کار می کردم. گاهی اوقات نقش های کوچکی در تله فیلم ها و سریال ها بازی می کردم اما زمانی که در یک تله فیلم به کارگردانی آقای بهروز شعیبی نقش اصلی را برعهده داشتم و جایزه بازیگری گرفتم. آنگاه بود که پدرم به من اعتماد کرد و یکی از نقش های اصلی فیلم «گشت ارشاد» را به من سپرد. من به شدت علاقه مند به بازیگری هستم ولی دوست دارم در فیلم های مثل «یک مترمکعب عشق» که کارگردان و تهیه کننده آن به فیلمشان باور دارند بازی کنم. چند مترمکعب عشق، سومین فیلم پرفروش سینماهای تهران است «جمشید محمودی» کارگردان این فیلم نیز در این نشست در پاسخ به قطبی زاده که در مورد انتخاب «نادر فلاح» بازیگر نقش عبدالسلام پرسید و اینکه آیا شما از اینکه فیلمتان فاقد بازیگر معروف بود نگران فروش آن نبودید گفت : آقای نادر فلاح همیشه مظلوم واقع می شود یک مصاحبه از او خواندم که گفته بود با وجودی که 10 ساله بازی می کنم اما همه او را همچنان نابازیگر می پندارند. ما اول یک افغانی را برای نقش عبدالسلام در نظر گرفتیم و حتی سه روز هم با او سرصحنه رفتیم ولی او نتوانست نقش را در بیاورد و زمانی که فیلم چند روزی متوقف شد ما برای نقش عبدالسلام به سراغ نادر فلاح رفتیم. من معتقدم خود فیلمنامه آدم هایش را انتخاب می کند. وی اضافه کرد: ما حتی به فروش این فیلم هم فکر نکرده بودیم. فقط به این فکر کرده بودیم که یک فیلم خوب ساخته بسازیم. این فیلم اگر چه با تعداد سالن سینما کم، اکران شده و سرگروه ندارد. اما هفته گذشته؛ سومین فیلم پرفروش سینماهای تهران بوده است. این درحالی است که ساعد سهیلی هم اکنون تبدیل به چهره شده وهمه او را می شناسند و حتما یکی دوسال آینده ستاره سینما خواهد شد. ولی ما به جز ساعد سهیلی که معروف تر است کسی را در فیلم نداشتیم. اما باز هم از فروش خوبی برخوردار است. مجری و کارشناس نشست با اشاره به اسکار اظهار داشت: چند سالی است که فیلم هایی به نمایندگی از ایران به اسکار معرفی می شود که خیلی این فیلم ها چهره ایران امروز را به نمایش نمی گذارند. یعنی معرفی کننده فرهنگ ایران نیستند. درحالی که فیلم خوب «چند مترمکعب عشق» می توانست از سوی ایران به اسکار معرفی شود. من و برادرم افغانی الاصل هستیم وی از کارگردان فیلم سوال کرد دلیل اینکه این فیلم به عنوان نماینده کشور افغانستان به اسکار معرفی شده است چیست؟ و «نوید محمودی» در پاسخ تصریح کرد: باید اعلام کنم که من و برادرم محمود جمشیدی افغانی الاصل هستیم. ما سی سال است که در ایران مهاجر هستیم و شاید علت این که ایرانی ها این فیلم را دوست دارند به این خاطر است که این فیم یک فیلم واقعی است. ما هم دوست داشتیم که این فیلم، نماینده ایران به اسکار باشد و حتب با آقای ایوبی هم دراین مورد صحبت کردیم. ایشان گفتند که فیلم شما یکی از کاندیداها برای اسکاراست. اما اطمینانی به ما ندادند که حتما باشیم. مشکل دیگری که ما به لحاظ قوانین اسکار داشتیم این بود که فیلم بایدحتما در هفته اول مهرماه اکران شده باشد. ولی متاسفانه ما به هردری زدیم نتوانستیم فیلم را در این ایام اکران کنیم. ضمن اینکه الان هم فیلم در بدترین وضعیت اکران شده است. ای کاش عجله نمی کردیم و فیلم در فرصت بهتری اکران می شد. دوست داشتیم فیلم از طرف ایران به اسکار معرفی شود این تهیه کننده سینما افزود: بعد از اینکه فیلم ما ازطرف ایران به اسکار معرفی نشد به آقای ایوبی گفتیم ما می توانیم فیلم را از طرف کشور افغانستان به اسکار بفرستیم و ایشان هم از این پیشنهاد بسیار استقبال کردند. لذا من فیلم را به افغانستان بردم و طی 9 روز فیلم را اکران کردیم و مردم افغانستان به شدت از فیلم استقبال کردند. البته ما در افغانستان یک رقیبی داشتیم و آن یک فیلم محصول افغانستان و هند بود و این فیلم با لابی هایی که انجام داده بود خیلی مصمم بود که حتما به اسکار برود. اما هنگامی که ما فیلم خودمان را در افغانستان نمایش دادیم و آن هیاتی که باید فیلم را برای اسکار انتخاب می کرد فیلم را دید من متوجه شدم که این فیلم ماست که به اسکار خواهد رفت. ولی آن چیزی که برای ما مهم بود این بود که خیلی دوست داشتیم فیلم از طرف کشور ایران به اسکار برود. باید مسئولین شجاعت به خرج می دادند تا فیلم به اسکار معرفی شود طالب زاده افزود: باید مسئولین شجاعت به خرج می دادند و این فیلم را از ایران به اسکار می فرستادند درحالی که فیلم به لحاظ مضمونی کاندیدای خوبی برای اسکار است. این فیلم نشان می دهد که درایران آزادی وجود دارد که می توان چنین فیلم هایی ساخت. «چند مترمکعب عشق» فیلم پر اتفاقی نیست کارگردان فیلم «چند مترمکعب عشق» در مورد ریتم کُند برخی از صحنه ها اظهار داشت: فیلم ما خیلی فیلم پُراتفاقی نیست و یک جاهایی که قصه در عرض پیش می رود به این دلیل است که روی شخصیت عبدالسلام تمرکز دارد و این ریتم کند در صحنه هایی که عبدالسلام حضور دارد آگاهانه انتخاب شده است. برای رسیدن به نقش با کارگردان خیلی گپ می زنم ساعد سهیلی در مورد نقش خودش که چگونه به این شخصیت نزدیک شده اظهارداشت : هر بازیگر برای رسیدن به نقش، شیوه های خاص خودش را دارد. من معمولا با کارگردان خیلی گپ می زنم تا به یک خط فکری مشترک برسیم. البته راههای مختلف تحقیق یا استفاده از خاطرات خود بازیگر در گذشته نیز می تواند به نزدیکتر شدن بازیگر به نقش کمک کند. وی درپاسخ به اینکه شما با دو طیف بازیگر روبرو بودید یکی بازیگر حرفه ای مثل نادر فلاح و دیگری، نا بازیگران، خودت را چگونه با آنان هماهنگ می کردید گفت: خوشبختانه من با آقای نادر فلاح خیلی راحت بودم و سریع با هم هماهنگ شدیم. درمورد نابازیگران افغان هم، باید بگویم که این افراد آنقدر دلی وارد صحنه شده بودند که همین انرژی به بازی آنان خیلی کمک می کرد. کارگردان فیلم هم در پاسخ به این سوال که چرا در فیلم شما فقط یک شخصیت اصلی زن وجود دارد افزود: فکر می کنم باید قصه نیاز به شخصیت های دیگر زن می داشت تا ما شخصیتی را وارد قصه می کردیم در حالی که این نیاز در قصه احساس نمی شود. البته شاید تنها شخصیتی که می توانست وجود داشته باشد «مادر» یا «خواهر» مرونا بود. در حوزه بازیگری با پدرم اختلاف سلیقه دارم ساعد سهیلی در پاسخ به این سوال که چرا شما در فیلم های دیگران بهتر از فیلم های پدرتان بازی می کنید اظهار داشت: من این گفته را قبول ندارم. من از بازی در فیلم «گشت ارشاد» راضی هستم و به عوامل این فیلم هم مدیون هستم چرا که با این فیلم، به مخاطب معرفی شدم. در «کلاشینکف» هم یک نقدهایی به بازی من وجود دارد که طبیعی است. شاید این امر برمی گردد به اینکه من شخصیت جوانی های پدرم را در این فیلم بازی می کردم و این شخصیت از من دور بود. اما مجبور بودم یک جاهایی کاملا کپی بازی پدرم را اجرا کنم. شاید غریزه و احساس داخل آن نقش کم بوده باشد. من معمولا در بازیها با پدرم اختلاف سلیقه دارم که در نهایت یا ایشان من را توجیه می شود یا من ایشان را قانع می کنم. پایان فیلم تلخ اما قدرتمند است جمشید محمودی در پاسخ به این سوال که چرا پایان فیلم اینقدر تلخ است و آیا برف نشانه ای از پاکی و معصومیت است اظهار داشت: فیلم ما دارای دو محور است یکی «عشق» و دیگری «مهاجرت» است. من معتقدم باید پایان تلخ این فیلم را به کناری بگذاریم. یعنی هنگامی که از سالن به بیرون می آئیم نه نگاهمان به عشق نگاه منفی است و نه اینکه با مهاجرینی که در کشور وجود دارند مشکل داریم. لذا فکر میکنم فیلم درهر دو بخش، نگاه مثبتی دارد. پایان تلخ فیلم ما را هم بپذیرید. چرا که معتقدم فیلم های عاشقانه می توانند دو پایان داشته باشند یا «رسیدن» یا «نرسیدن» است و این تنها رسیدن و نرسیدن ممکن بود که ما می توانستیم در فیلم نشان دهیم. چه این دو به هم می رسیدند و چه از همدیگر جدا می شدند. فکر نمی کنم قدرت پایانی که هم اکنون فیلم دارد را می داشت. ضمن اینکه اکثر عشق هایی که در قصه های دنیا هم وجود دارد معمولا از پایان تلخی برخوردارند ولی می پذیریم. به این علت که به آدمی نگاه مثبتی به عشق می دهد. پایان فیلم ذهن تماشاگر را درگیر می کند نوید محمودی هم در مورد پایان فیلم گفت: ما خیلی به پایان فیلم فکر کردیم. اما هیچ پایانی بهتر از همین که در فیلم می بینید پیدا نکردیم و این پایانی است که ذهن مخاطب را برای مدتی درگیر می کند. پایان فیلم، حس هولناکی به تماشاگر می دهد مجری برنامه خطاب به طالب زاده گفت: اگر پایان فیلم به شکل دیگری انتخاب می شد آیا فیلم این تاثیری را که الان داشت احساس می شد؟ یا به عبارت دیگر، آیا این فیلم ساخته نشده بود برای اینکه به این پایان برسد؟ و طالب زاده به عنوان منتقد جلسه با تایید این مطلب یاد آور شد: به نظر می رسد که تمام بازیها و فهم و درک بازیگر و کارگردانی به این طرف رفته که تماشاگر شاهد همین پایان غم انگیز فیلم باشد که در فیلم وجود دارد. من هنگامی که در پایان فیلم، صحنه برف را دیدم آرام شدم. یعنی خیلی حیرت انگیز بود. صحنه داخل کانتینر که یک مرتبه سیاه می شود حس هولناکی به آدم دست می دهد اما هنگامی که صحنه برف را دیدم متوجه شدم که کارگردان خوب صحنه ای را انتخاب کرده است. کنتراست از داخل که سیاه است به بیرون که برف می آید مرا آرام کرد. اگرچه پایان این فیلم غم انگیز و تلخ است اما درست است. این صحنه تکاندهنده است و هر کجای دنیا که این فیلم را نشان دهید یک تاثیر وضعی برای آدمها خواهد داشت و در ایران می تواند یک تغییر سیاست نسبت به اقلیت افغانها ایجاد کند. اگر این فیلم در تلویزیون و در یک زمان خوبی پخش شود متوجه خواهید شد که چقدر می تواند تاثیرگذار باشد. قصه فیلم واقعی است تهیه کننده این فیلم در مورد این که آیا قصه این فیلم برگرفته از واقعیت بوده است تصریح کرد: در دوران نجیب الله که دوران کمونیستی افغانستان بود. من قصه ای را در سال 83 که به افغانستان سفر کرده بودم در یک هفته نامه خواندم به نام «عشق در کانتینر» که برای دو نفر چنین اتفاقی افتاده است. من این قصه را برای برادرم تعریف کردم تا اینکه بلاخره این قصه به فیلمنامه تبدیل شد. این فیلم تحت تاثیرفیلم «باران» مجیدی نیست جمشید محمودی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم شما تحت تاثیر فیلم «باران» ساخته آقای مجید مجیدی نبوده است گفت: من این فیلم را دیدم وفیلمی قابل احترامی است ولی تحت تاثیر این فیلم نبودم چرا که فکر می کنم فیلم باران خیلی عریان تر و بی پرده تر به سراغ عشق و مهاجرت رفته و احساس می کنم که نگاه آقای مجیدی در فیلم باران شاعرانه تر است. کارگردان فیلم «چند مترمکعب عشق» درمورد انتخاب نام فیلم هم اضافه کرد: نام فیلم برگرفته از همان کانتینر و مکان محدودی است که بین عشق دو نفر وجود دارد. «چند متر مکعب عشق» نا امید کننده نیست کارگردان فیلم درمورد اینکه چرا فیلم شما اینقدر چرک وکثیف و فضای ناامید کننده ای دارد تاکید کرد: من به هیچ عنوان این موارد را قبول ندارم در حالی که فیلم دارای بستری است که ما حرفهای خیلی تلخ و سیاهی را مطرح کنیم اما ما در این فیلم سکانس هایی از شادی در میان مردم را می بینیم. وقتی که نیمی ازیک فیلم در مورد عشق است آیا می تواند این فیلم یک فیلم نا امید کننده وتلخ باشد؟ طالب زاده از محمودی پرسید شما می خواستید یک فیلمی بسازید که یک شوک وارد کند و سیلی به گوش کسانی بزند که خودشان را در مورد مهاجرین به خواب زدند یا اینکه می خواستید یک فیلم عشقی بسازید. کارگردان «چند مترمکعب عشق» پاسخ داد: ماجرای اصلی که مایل بودم در فیلم حاکم شود ماجرای «عاشقانه» فیلم بود و «مهاجرت» فقط دلیلی بود تا اینکه عبدالسلام با ازدواج دخترش با یک فرد ایرانی موافقت نکند. ولی اینکه توانسته است از بقیه فیلم ها، بیشتر تاثیربگذارد و مخاطب را به گفتگو بکشاند شاید به دلیل نگاه صادقانه فیلم باشد. ما در این فیلم، خیلی تلاش نکردیم افغانی ها را مظلوم نشان دهیم چون لحظه های دیگری از آنان در فیلم دیده می شود اما از سوی دیگر هم ، افغانی ها را مثل برخی از فیلم ها، خیلی سیاه و بذهکار نشان ندادیم. فیلم با همه خوبی هایش، روند یک نواختی دارد مجری و کارشناس جلسه گفت: این فیلم با همه خوبی هایش اما یک اشکال عمده دارد و آن هم این است که فیلم روند یک نواختی دارد و من تصور می کنم فیلم فقط بر مدار یک رابطه عاشقانه می چرخد و همه آدمهای این فیلم در همین راستا تعریف می شوند که یا کمک کننده به این عشق هستند یا دشمن لذا معتقدم آدم های فیلم، هیچ هویت دیگری ندارند و این امر خیلی فیلم را یکنواخت می کند. محمودی در پاسخ به این سوال تاکید کرد: عبدالسلام در حالی که مانع رسیدن این عشق است اما کُل مسائل اجتماعی و مهاجرت را بر دوش دارد. ولی اینکه در این فیلم می شد شاهد اتفاقات دیگری باشیم را رد نمی کنم و آن را به حساب تجربه اول من بگذارید. شاید در قصه بعدی این اشکالات را نداشته باشم. این فیلم را باید «سیاستمداران» ببینند طالب زاده گفت: هرگاه فیلمی شعار ندهد و ادعا هم نداشته باشد ولی کاملا تکنیک درستی داشته باشد آن فیلم یک اثر موفقی است. لذا معتقدم این فیلم را باید سیاستمداران ببینند. این درحالی است که براساس این فیلم می شود یک مستند خوبی تولید کرد یعنی بخش هایی از فیلم را نشان بدهیم و آنگاه مصاحبه هایی با مسئولین داشته باشیم. معتقدم قوانین مهاجرت ما به سال 1917 برمی گردد. واقعا برخی از قوانین ما عتیقه است! این فیلم شعار نمی دهد اما ازسوی دیگر، همه شعارها هم در آن وجود دارد. این موضوع آدم را به وجد می آورد. در انتهای نشست عبدالمطهر محمدخانی، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی از سوی باشگاه فیلم این فرهنگ سرا از کارگردان و عوامل فیلم تقدیر کرد و میهمانان تابلوی یادبود پنجاهمین و یکمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرا را امضا کردند و با جمعی از مخاطبان این نشست عکس یادگاری گرفتند. در حاشیه این مراسم از علاقمندان برای عضویت در باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی ثبت نام به عمل آمد تا پس از این برنامه در جریان اخبار و برنامه های این باشگاه باشند. همچنین باشگاه کتاب این فرهنگسرا در میز عضویت خود، کتاب «آه با شین» که در نشست بعدی این باشگاه نقد می شود را با تخفیف 50 درصد به مخاطبان ارائه کرد. برای اطلاع بیشتر از فعالیت های این فرهنگسرا می توانید به نشانی enghelab.farhangsara.ir مراجعه کنید. انتهای پیام/
93/10/23 - 12:27
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]
صفحات پیشنهادی
نشست نقد و بررسی «چند متر مکعب عشق» برگزار شد عشق جغرافیا نمیشناسد/ «چند متر مکعب عشق» ر
نشست نقد و بررسی چند متر مکعب عشق برگزار شدعشق جغرافیا نمیشناسد چند متر مکعب عشق را به دیگران معرفی کنیدجمشید محمودی گفت اگر فیلم را دوست دارید به دیگران هم بگویید به دیدین آن بروند این فیلم را معرفی کنید تا مسیر رو به رشد فروش چند متر مکعب عشق ادامه پیدا کند به گزارش خبرگزدر پنجاه و یکمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی طالبزاده و قطبیزاده «چندمتر مکعب عشق» را
در پنجاه و یکمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامیطالبزاده و قطبیزاده چندمتر مکعب عشق را نقد میکنندباشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی در پنجاهمین و یکمین نشست خود فیلم سینمایی چندمتر مکعب عشق ساخته جمشید محمودی را نمایش داده و با حضور عوامل و منتقدان به بررسی آن می پردآخرین آمار گیشه فیلمهای روی پرده به روایت دفاتر پخش پیشتازی «شیار 143» در گیشه/ «چند متر مکعب
آخرین آمار گیشه فیلمهای روی پرده به روایت دفاتر پخشپیشتازی شیار 143 در گیشه چند متر مکعب عشق 140 میلیونی شدفیلم سینمایی شیار 143 ساخته نرگس آبیار با فروشی بالغ بر 3 میلیارد تومان در صدر گیشه سینماهای کشور قرار دارد و همچنین فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق نیز طی 20 روز نمایش بهدلنوشته شبنم مقدمی درباره «چند متر مکعب عشق»/بعد ازدیدن فیلم شگفت زده شدم
دلنوشته شبنم مقدمی درباره چند متر مکعب عشق بعد ازدیدن فیلم شگفت زده شدمشبنم مقدمی در یادداشتی پس از تماشای چند متر مکعب عشق نوشت دیشب بعد از دیدن فیلم شگفت زده شدم خیلی احساس خوبیست وقتی برای دیدن یک فیلم خوب رفته باشی و بعد به تماشای یک فیلم فوقالعاده بنشینی و یک کیفامشب ساعت 20 بنیامین بهادری برای «چند متر مکعب عشق» به سینما سپیده میرود
امشب ساعت 20بنیامین بهادری برای چند متر مکعب عشق به سینما سپیده میرودبنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان امشب برای تماشای فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق به سینما سپیده میرود به گزارش خبرگزاری فارس بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان امشب دوشنبه 22 دی ماه در سینما سپیده به دیدنشمس لنگرودی برای «چند متر مکعب عشق» نوشت
شمس لنگرودی برای چند متر مکعب عشق نوشت فرهنگ > ادبیات - همزمان با نمایش فیلم چند متر مکعب عشق شمس لنگرودی شاعر معاصر متنی درباره این فیلم نوشته است به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این شاعر که خود به تازگی یک تجربه سینمایی را پشت سر گذاشته این اثر را رئالیسم درخشانیدر گفتوگو با فارس عنوان شد ساعد سهیلی: «چند متر مکعب عشق» نمونه یک عشق پاک و مقدس است/ هدفم در بازی
در گفتوگو با فارس عنوان شدساعد سهیلی چند متر مکعب عشق نمونه یک عشق پاک و مقدس است هدفم در بازیگری یک رازی بین خوم و خدا استساعد سهیلی بازگر چند متر مکعب عشق گفت عشقی که در فیلم وجود دارد را تمام مردم دنیا حداقل یک بار تجربه کردهاند و نمونه یک عشق پاک و مقدس است ساعد سهیلی با14 دیماه «چند متر مکعب عشق» در فرهنگسرای اندیشه نقد و بررسی میشود
14 دیماهچند متر مکعب عشق در فرهنگسرای اندیشه نقد و بررسی میشودفیلم سینمایی چند متر مکعب عشق به کارگردانی جمشید محمودی فردا 14 دی ماه در فرهنگسرای اندیشه با حضور عوامل و سحر عصر آزاد منتقد سینما نقد و بررسی میشود به گزارش خبرگزاری فارس اولین ساخته بلند سینمایی جمشید محمودی بهدر سینمامعیار بررسی شد «چندمتر مکعب عشق» و نسبت عشق با یأس و امید
در سینمامعیار بررسی شدچندمتر مکعب عشق و نسبت عشق با یأس و امیدبرنامه این هفته سینمامعیار با موضوع بررسی فیلم چندمتر مکعب عشق ساخته جمشید محمودی با حضور کارگردان فیلم و منتقدین برنامه محمدرضا وحیدزاده و امیرعباس صباغ و اجرای سیدامیرجاوید برگزار شد به گزارش خبرگزاری فارس ببازخوانی نقد مجله ورایتی درباره «چند متر مکعب عشق» «چند متر مکعب عشق» درامی اجتماعی و اثرگ
بازخوانی نقد مجله ورایتی درباره چند متر مکعب عشقچند متر مکعب عشق درامی اجتماعی و اثرگذارچند متر مکعب عشق درام اجتماعی اثر گذار و صادقانه درباره معضلات اجتماعی پناهندگان افغان است بنا به گزارش خبرنگار سینمایی فارس چند متر مکعب عشق ساخته جمشید محمودی برگزیده جشنواره سی و دوم فیلمیادداشت میهمان چند خطی درباره فیلم «چند متر مکعب عشق»/وطنِ زیر باران مانده!
یادداشت میهمانچند خطی درباره فیلم چند متر مکعب عشق وطنِ زیر باران مانده چند متر مکعب عشق اگرچه بیانگر بخشی از مشکلات جامعه مهاجر در ایران است اما اگر این جامعه مهاجر را تابعی از جمعیت ایران بدانیم میتوان عاشق آنها شد و حداقل آنها را دوست داشت میتوان با گریزهایشان از دست پلآخرین آمار گیشه فیلمهای روی پرده «شیار 143» در مرز 3 میلیارد/«چند متر مکعب عشق» 51 میلیون
آخرین آمار گیشه فیلمهای روی پردهشیار 143 در مرز 3 میلیارد چند متر مکعب عشق 51 میلیونی شدفیلم سینمایی شیار 143 ساخته نرگس آبیار به فروش دو میلیارد و 900 میلیون تومانی دست یافت و چند متر مکعب عشق جمشید محمودی نیز 51 میلیون تومان به فروش رسید به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارسنظر نادر طالبزاده درباره «چند متر مکعب عشق»
سهشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲ ۰۶ نادر طالب زاده در نقد فیلم چند متر مکعب عشق تاکید کرد باید مسئولین شجاعت به خرج میدادند و این فیلم را از ایران به اسکار معرفی میکردند چرا که این فیلم نشان میدهد در ایران آزادی وجود دارد که میتوان چنین فیلمهایی ساخت به گزارش گروه دریافت خبرگزارش تصویری از اکران خصوصی چند متر مکعب عشق
گزارش تصویری از اکران خصوصی چند متر مکعب عشق حضور اکثر هنرمندان در شب افتتاحیه ی چند متر مکعب عشق در خلاصه فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق آمده است عبدالسلام که یک مهاجر افغان است به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول کار و زندگیاست عشقی در راه است عشق صابر به مرونا عشقیبنیامین بهادری به دیدن «چند مترمکعب عشق» می رود -
بنیامین بهادری به دیدن چند مترمکعب عشق می رود شناسهٔ خبر 2463133 دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰ ۴۳ هنر > سینمای ایران بنیامین بهادری امشب دوشنبه 22 دی به دیدن فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق می نشیند به گزارش خبرگزاری مهر بنیامین بهادری خواننده پاپ امشب دوشنبه 22 دی ماه در سینمامنتقد سینما: چند متر مکعب عشقاحترام به قوم افغان را به نمایش گذاشته است
منتقد سینما چند متر مکعب عشق احترام به قوم افغان را به نمایش گذاشته است منتقد سینما و فیلمنامه نویس گفت فیلم چند متر مکعب عشق با تغییر نگاه مرسوم به قوم افغان عزت و احترام به این قوم را به نمایش گذاشته است به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران سحر عصر آزاد در نشست نقدهومن سیدی و آزاده صمدی در اکران خصوصی چند متر مکعب عشق
هومن سیدی و آزاده صمدی در اکران خصوصی چند متر مکعب عشق حضور اکثر هنرمندان در شب افتتاحیه ی چند متر مکعب عشق در خلاصه فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق آمده است عبدالسلام که یک مهاجر افغان است به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول کار و زندگیاست عشقی در راه است عشق صابر به مر-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها