تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820395756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهمن فرمان آرا فرمان دهد می آیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کیهان ملکی در ˝یک فنجان چای˝: بهمن فرمان آرا فرمان دهد می آیم خبرگزاری پانا: کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه ˝یک فنجان چای˝ به بازیگرانی ادای احترام کرد که روزگاری وزن سیما را به دوش می کشیدند و اکنون به دلیل کم کاری روزگار غمگینی دارند و گفت: اگر مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و به ویژه بهمن فرمان آرا به همکاری دعوتم کنند بدون در نظر گرفتن نقش حتما این پیشنهاد را می پذیرم.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي ساعت 17:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون عصر دیروز –یکشنبه 14 دی- در برنامه تلویزیونی "یک فنجان چای" به علت کم کاری اش در شرایط فعلی سیما اشاره کرد و گفت: اتفاقات زیادی به کم کاری من دامن زده است. هم نقش ها و متن های خوب پیشنهاد داده نمی شود و هم من به نقش ها و فیلمنامه های خوب پیشنهاد داده نمی شوم. البته من باز هم جزو بازیگرانی هستم که هنوز کار می کنم و از وضعیت فعلی ام ناراضی نیستم اما پیشکسوتانی هستند که چند دهه وزن سینما و تلویزیون بر دوش آنها پیش آمده است اما حالا از بدون کار ماندن خود غمگین هستند. در این وضعیت من خدارو شکر می کنم. دو سه سال قبل سریال بازی کردم. در عرصه تئاتر هم فعالیت هایی دارم. چند وقت پیش اولین نمایشنامه فارسی زبان را در برج میلاد نمایشنامه خوانی کردم که تا به حال اجرا نشده بود. همچنین درگیر چند طرح برای نگارش فیلمنامه هستم.
وی با اشاره به این که بازی نقش احد در مجموعه "روزگار جوانی" نقطه عطفی برای دیده شدن او بود، ادامه داد: قبل از سریال روزگار جوانی در کارهایی همچون "پهلوانان نمی میرند"، "هوای تازه" و چند فیلم سینمایی بازی داشتم و سینمایی ها من را میشناختند اما روزگار جوانی باعث دیده شدنم شد. به ویژه این که کمیت نقش احد هم نسبت به نقش های قبلی ام بیشتر بود و البته نقش سختی هم پیش رو داشتم.
ملکی در همین رابطه افزود: پدر و مادر من آذری زبان هستند اما من متولد تهرانم و به دلیل این که خانواده ام تاکید داشتند من حتما به زبان آذری مسلط باشم از 5 سالگی با من به این زبان صحبت کردند. بنابراین اصالتا یک آذری هستم اما نه این که کاملا بر انواع گویش های آن مسلط باشم و همین باعث شد تا برای بازی نقش احد درباره گویش ها ولحن های مختلف این زبان تحقیق و بررسی داشته باشم. همان زمان هم در مصاحبه ای گفتم که اگرچه خود اصالتا آذری هستم اما این نقشی که می بینید دقیقا خود من نیست که تعبیر متفاوتی را هم به دنبال داشت.
وی با اشاره به  علاقه اش به ورزش و این که رشته هایی همچون کشتی، والیبال، فوتبال، کوه نوردی و ورزش های رزمی را هم در کنار بازیگری دنبال می کند، بیان داشت: به دلیل این که از 9 سالگی با فعالیت در تئاتر مشغول بازیگری شدم سعی کردم همزمان با این کار ورزش را هم دنبال کنم و به همه این رشته ها سری زدم.
این بازیگر درباره وضعیت تحصیلی خود و علت دنبال کردن رشته های ادبیات و ریاضیات کاربردی توضیح داد: در مقطعی از زندگی ام به واسطه این که می خواستم بورسیه تحصیلی خارج از کشور بگیرم به این رشته ها روی آوردم اما بعدها که تحصیل ام در کشوری دیگر منتفی شد دیگر این رشته ها را دنبال نکردم.احساس کردم می توانم در ایران فرد مفید تری باشم البته توهم این را داشتم (با خنده).
وی در پاسخ به این که چه نقشی را همیشه دوست داشته بازی کند، گفت: نقش اول نمایشنامه کرگدن اوژن یونسکو را دوست دارم فرصتی پیش آید بازی کنم.
بازیگر سریال "مرد دو هزار چهره" همچنین عنوان کرد که اگر مسعود کیمیایی، بهمن فرمان آرا و داریوش مهرجویی از او دعوت به همکاری کنند بدون در نظر گرفتن نقش حتما این پیشنهاد را خواهد پذیرفت.
وی در ادامه درباره علت حضورش در نقش هایی از گونه های مختلف طنز، درام و اکشن عنوان کرد: دلم می خواست همه کارهایی را که لازمه بازیگر شدن است تجربه کنم. بنابراین به این حوزه‌ها سرک کشیدم و به اصطلاح همه کاره و هیچ کاره شدم و حالا اگر کسی بخواهد کست طنز بچیند لزوما سراغ من نمی آید و اگر کسی هم بخواهد کست درام بچیند، لزوما سراغ من نمی آید.
 ملکی متولد 1347 در تهران است. وی فعالیت در سینما را از سال 1372 با فیلم "آرزوی بزرگ" به کارگردانی خسرو شجاعی آغاز کرده است. "بی خوابی"، "پرواز مرغابی ها"، "بیداری"، "مزرعه آفتابگردان"، مانی و ندا" از جمله فیلم های سینمایی و "سبز زخمی"، "نوروز 73"، "جنگ 39"، "همسایه ها"، "مرد دوهزار چهره"، "مزرعه کوچک" و "هوش سیاه" از جمله سریال هایی است که وی در آن ایفای نقش کرده است.
"یک فنجان چای" نیز به تهیه کنندگی و اجرای شاهین جمشیدی روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 16 و 20 دقیقه روانه آنتن شبکه سه می شود. این برنامه در هر قسمت میزبان اهالی ورزش و هنر، اصناف مختلف و نخبگان علمی و مخترعان جوان است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن