تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803049651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی سازه و فولاد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اولین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی سازه و فولاد برگزار می شود
اولین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی سازه و فولاد 5 تا 7 اسفند توسط انجمن سازه­های فولادی ایران با همراهی سازمان­ها و ارگان­های مرتبط 5 تا 7 اسفند در مرکز همایش­های بین ­المللی شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ انجمن سازه­های فولادی ایران با همراهی سازمان­ها و ارگان­های مرتبط برای پنجمین سال پیاپی نسبت به معرفی طرح­های برتر فولادی سال کشور در قالب یکی از برنامه­ های پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین­ المللی سازه و فولاد، اقدام می­نماید.
 
دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین­المللی سازه و فولاد، با بیان این مطلب که این کنفرانس  تخصصی در حوزه صنعت سازه های فولادی ساختمانی و صنعتی کشور با حضور متخصصان و دست اندر کاران مرتبط به صورت سالیانه در کشور برگزار می­گردد، افزود: هدف اصلی برگزاری این کنفرانس نزدیکی دانشگاه و صنعت در مقیاس کلان برای توسعه پایدار کشور است و انجمن برای دستیابی به چنین هدف والایی از دانشگاه­های معتبر کشور، انجمن­های مرتبط علمی و صنفی، کارخانه­های تولیدی و شرکت­های مهندسی و همچنین دستگاه­های اجرایی و علمی کشور کمک گرفته است.
 
دکتر علیرضا رضائیان ادامه داد: در سال جاری به منظور گسترش و نزدیکی به لبه دانش در این حوزه، کنفرانس سازه و فولاد در کلاس بین­ المللی و با حضور اساتید برجسته و متخصصان مطرح دنیا از کشورهایی چون کانادا، ژاپن، استرالیا، امریکا و ... طی روزهای 6 و 7 اسفندماه 1393 در مرکز همایش­های بین­المللی شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: از جمله مهم­ترین برنامه­های این رویداد می­توان به ارائه مقالات تخصصی، سخنرانی­های کلیدی، کارگاه­های تخصصی، پانل ویژه مبحت دهم مقررات ملی ساختمان، انتخاب و معرفی طرح­های برتر فولادی سال 1393 کشور، انتخاب و معرفی چهره برجسته فولادی سال 1393 کشور، چهارمین دوره مسابقات ملی پل فولادی، مسابقات ملی عکس در حوزه سازه فولادی و نمایشگاه بزرگ جانبی اشاره کرد.
 
عضو هیأت مؤسس انجمن سازه­های فولادی ایران با اشاره به این که، انتخاب و معرفی طرح برتر فولادی سال کشور به منظور تشویق و دستیابی به سازه­های مطلوب در کشور و اشاعه شاخص­های اساسی در جامعه تخصصی ساخت و ساز در حوزه­ های ایده، طرح، ساخت، نظارت و بازرسی برگزار می­گردد، افزود: کمیته انتخاب طرح برتر فولادی سال 1393 کشور با حضور نمایندگان رسمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، انجمن راه و ساختمان ایران، انجمن مهندسی زلزله ایران، شورای اسلامی شهر تهران، سندیکای شرکت­های ساختمانی ایران، انجمن صنفی انبوه سازان مسکن، انجمن ایرانی مهندسان محاسب ساختمان، جامعه مهندسان مشاور ایران، انجمن سازه­های فولادی ایران و برخی از اساتید و کارشناسان خبره این حوزه با موشکافانه­ ترین روش­های بررسی در بخش­های ساختمانی، غیرساختمانی، پل و سازه­های خاص برگزار می­شود.
 
نتایج انتخاب طرح­های برتر فولادی سال کشور در پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس
بین ­المللی سازه و فولاد که روزهای 6 و 7 اسفندماه 1393 در مرکز همایش­های بین­المللی شهید بهشتی تهران و توسط گروه بین­ المللی راهبران (مسئول تدوین استاندارد ملی برگزاری گردهمایی­های ایران) برگزار می­گردد علاقمندان می توانند برای  کسب اطلاع بیشتر و دریافت مدارک مورد نیاز ثبت­نام  به سایت : www.isssconf.ir مراجعه و یا با شماره­های 88469004 – 88464139 تماس حاصل فرمایند .

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن