تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809923908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات مرکز مطالعات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح قابل تقدير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۰ق.ظ)
رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران: اقدامات مرکز مطالعات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح قابل تقدير است رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران در بازديد از مرکز مطالعات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح شهرداري تهران، اقدامات اين مرکز در جهت ارتقا سطح کيفي پروژه هاي عمراني شهرداري تهران را مثبت ارزيابي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، طي اين بازديد که دکتر مازيار حسيني، معاون فني و عمراني شهرداري تهران نيز حضور داشت، بخش هاي مختلف مرکز مطالعات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح از قبيل بخش قير، بتن، آسفالت، زيرسازي و همچنين بخش مطالعات ژئوتکنيک و مطالعات زيرسطحي مورد بازديد قرار گرفت و گزارشي از اقدامات و برنامه هاي آتي مرکز در جهت بهبود وضعيت کنترل کيفي پروژه هاي عمراني ارائه شد.
دکتر حسيني در حاشيه اين بازديد، ارتقا کيفيت پروژه هاي عمراني را از دغدغه هاي اصلي مديريت شهري پايتخت دانست و گفت: توجه به ملاحظات ارتقا کيفيت، صرفا ضرورتي براي پروژه هاي عظيم نيست بلکه مرکز مطالعات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح وظيفه دارد ارتقا سطح کيفي اقدامات عمراني در پروژه هاي جزئي مناطق را نيز دنبال کند.
وي با تاکيد بر لزوم معرفي فعاليت هاي مرکز مطالعات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح به عنوان مرکزي براي ارائه خدمات خاص آزمايشگاهي، از رئيس اين مرکز خواست مواردي همچون رتبه بندي کارخانجات آسفالت شهر تهران و ايجاد تشکيلاتي مناسب براي کنترل کيفي فعاليت هاي اجرايي عمراني در شب را با جديت پيگيري کند.
مهندس رضايت نيز در اين بازديد با اشاره به برگزاري دوره هاي آموزشي ويژه پرسنل مرکز مطالعات ژئوتکنيک و تيم هاي نظارت مناطق، از تلاش اين مرکز به منظور ارتقا سطح آگاهي ناظران پروژه هاي عمراني خبر داد و گفت: تاکنون 25 درصد از پرسنل واحدهاي نظارتي مناطق، در دوره هاي آموزش کنترل کيفي مرکز مطالعات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح شرکت کرده اند و تا پايان سال جاري اين دوره براي تمام مناطق برگزار خواهد شد.
وي با اشاره به استقرار آزمايشگاه هاي مقيم در کارخانجات آسفالت سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، از موضوع کنترل کيفيت آسفالت در مبدا خبر داد و گفت: نمونه گيري و آزمايش آسفالت در بدو توليد به مجموعه کنترل هاي حين پخش و اجراي آسفالت افزوده شده است.
به گفته رئيس مرکز مطالعات ژئوتکنيک و مقاومت مصالح، هم اکنون نمونه گيري از آسفالت کوبيده شده در پروژه هاي روسازي شهرداري تهران با دقتي مضاعف اعمال مي شود تا علاوه بر سنجش تراکم روسازي، حجم آسفالت اجرا شده توسط پيمانکاران با ميزان آسفالت خريداري شده به شکلي دقيق تر مقايسه و کنترل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن