تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کمیسیون اصل نود: جدیت و سخت کوشی و مقاومت تیم مذاکره کننده هسته ای قابل تقدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رئیس کمیسیون اصل نود: جدیت و سخت کوشی و مقاومت تیم مذاکره کننده هسته ای قابل تقدیر است
رییس کمیسیون اصل نودم مجلس گفت:‌ عملکرد برخی دستگاه ها امنیت سرمایه گذاران را سلب و زمینه خروج و عدم مشارکت سرمایه گذاران را فراهم کرده است و حتی برخی اقدامات به نوعی است که حامیان سرمایه گذار از خوف انگ و اتهام احساس ناامنی می کنند.


به گزارش نامه نیوز، محمدعلی پورمختار در نشست علنی امروز (یکشنبه 9 آذرماه) مجلس شوای اسلامی در نطق میان دستور خود با تأکید بر اینکه نیاز و ضرورت مدیریت در عرصه‌های مختلف برخورداری از فرهنگ و تفکر بسیجی است گفت: همان طور که این تفکردر 8 سال دفاع مقدس معجزه غرب را با مقاومت و پیروزی ایران بر دشمنان به هم زد لازم است همه مسئولان و کارگزاران نظام با تمسک به فرهنگ بسیج مدیریت جهادی را برای گذر از شرایط احساس کنونی خلق حماسه دیگر در اقتصاد و فرهنگ در عمل به اثبات برساند.


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در روز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس قرار داریم گفت: شهید مدرس با درک درست از ضرورت نظارت بر عملکرد مسئولان تمام همت خود را بر اجرای قانون و جلوگیری از انحراف آنها در این مقوله مهم به کار بست و با کسب توضیحات بزرگ مأموریت الهی خود را در جایگاه نمایندگی ملت در مجلس به خوبی ادا کرد.


وی افزود: امروز نیز تمرکز بر نظارت و بررسی نحوه اجرای قوانین و صحت عمل دستگاه ها ضامن رسیدن به اهداف و سیاست ها و برنامه‌های مصوب است و نمایندگان مجلس مسئولیت تاریخی دارند تا به دور از هرگونه شائبه سیاسی یا منافع جناحی به اهداف جزئی یا محلی مدرس وار بدون نگرانی و واهمه از حرف و حدیث ها با شجاعت و منطقی انسانی و اسلامی مقوله نظارت را دریابند.


رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس گفت: از سیاست و تلاش‌های دولت درمدیریت هوشمندانه و مقتدرانه مذاکرات و نیز جدیت و سخت کوشی و مقاومت تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر می کنم و امیدوارم با احساس پشتوانه و حمایت قاطع رهبری معظم، مردم ایران و نمایندگان مجلس بدون هیچ گونه نگرانی از شکست اجتماعی در مذاکرات در چارچوب اهداف و سیاست ها و خطوط ترسیمی نظام حرکت کنند چرا که پیروزی نهایی از آن ملت ایران است.


پورمختار گفت: این که دولت به سرعت اهداف و برنامه های اجرایی سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را تهیه و مسئولیت هر یک از دستگاه ها را مشخص نموده جای قدردانی دارد ولی مجلس در انتظار برداشتن گام های عملی در اقتصاد مقاومتی و حمایت از بخش تولید است.


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: دولت می تواند با اصلاح در سود بانکی و در الزام بانک ها به سوق منابع به سمت تولید و برقراری تسهیلات عینی و عملی برای تولیدکنندگان و برخورد با سوءاستفاده کنندگان از تسهیلات می تواند اقتصاد را از رکود خارج و جریان امور را سرعت ببخشد.


وی افزود: متولیان امور فرهنگی کشور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه و دانشگاه ها و در رأس آنها شورای عالی انقلاب فرهنگی در گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی و پیوند فرهنگ و اقتصاد برای تشویق شدگان به کار و اشتغال مولد، وجدان کاری و ارتقای کیفیت محصولات داخلی و جهادی شبانه روزی در همه عرصه های تولید مسئولیت تاریخی دارند و البته نظارت مجلس در این زمینه کارساز و بسیار مهم است.


رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس افزود: از ارکان سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی است از این رو لازمه توفیق در این مهم ورود سران قوا، نگاه به درون سازمان ها و اصلاح نابسامانی‌های خود و برخورد قاطع و مبارزه با مفسدین در هر مقام و موقعیت است.


پورمختار با بیان اینکه حمایت از سرمایه وکار ایرانی همچنان از نیازها و ضرورت های تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: حمایت ازمحصولات داخلی در مقابل واردات و سیاست گذاری درست و هدفمند در این خصوص از سوی وزارتخانه های اقتصاد و صنعت و معدن ضامن حمایت از کار ایران است.


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد امنیت اقتصادی و روانی برای فعالان سالم اقتصادی ضرورتی انکار ناپذیر است گفت: عملکرد برخی دستگاه ها امنیت را سلب و زمینه خروج و عدم مشارکت سرمایه گذاران را فراهم کرده است و حتی برخی اقدامات به نوعی است که حامیان سرمایه گذار از خوف انگ و اتهام احساس ناامنی می کنند از این رو ضروری است مجلس در این باره تصمیمی قاطع و اساسی و منطبق با منویات رهبری اتخاذ کند.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد روستاها از نعمت بهسازی معابر و آسفالت بی بهره هستند، افزود: از مسئولان بنیاد مسکن به عنوان نهادی انقلابی انتظار می رود به صورت فوق العاده و با مدیریتی جهادی و با بهره گیری از مدیران انقلابی و بسیجی به این حداقل خواسته روستاییان پاسخ مثبت دهند.


رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس گفت: با ملاحظه سردسیر بودن شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ از شرکت ملی گاز می خواهم در گازرسانی روستاها تسریع نماید.


پورمختار با بیان اینکه از اشتغال جوانان باید به صورت واقعی و عملی حمایت شود، افزود: برخورداری غیر تبعیض آمیز و مساوی از امکان استخدام دردستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و حمایت از کارآفرینان و مشاغل خانگی مورد تأکید است که امیدوارم دستگاه های مسئول استانی وظیفه خود را انجام دهند.


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس افزود: عدم برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت گردشگری منطقه، صنایع دستی و هنرمندی در لاله جین و اکوتوریسم در غرب بهار متأسفانه آنها را از حیزانتفاع خارج کرده و کشور را از درآمد سرشار از این محل خارج کرده است./




منبع: خانه ملت


۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن