تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819466067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم مذاکره کننده هسته اي ايران تحت هيچ شرايطي از منافع ملي عبور نخواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۳۶ب.ظ)
وزير دفاع: تيم مذاکره کننده هسته اي ايران تحت هيچ شرايطي از منافع ملي عبور نخواهند کرد وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: اطمينان داريم که مذاکره‌کنندگان ما از خطوط قرمز و منافع ملي عبور نخواهند کرد و اگر مذاکره مي‌کنيم به خاطر اينکه تصميم نظام بر اين مساله است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين دهقان، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح عصر امروز دوشنبه در اجتماع 5 هزار نفري بسيجيان وزارت دفاع، بسيج را از يادگاران امام خميني (ره) دانست و گفت: آن امام بزرگوار هنوز در شرايطي که هيچ اثري از بروز جنگ عليه ملت و سرزمين ما نبود، فرمان صدور تاسيس بسيج را صادر کردند.
وي افزود: امام آينده را به روشني مي‌ديد و براي ملت تبيين مي‌کردند و امروز هم رهبري انقلاب با همين خصوصيات آن مسير نوراني را ادامه مي‌دهند و تمام افتخارشان اين است که هيچگاه اجازه نداد علم و پرچمي را که امام بزرگوار برپا کردند بر زمين بنشيند و اين مسير را ادامه دادند و اين نعمت بزرگي بود که خدا نصيب نظام ما کرده که زير پرچم اسلام زيست کنيم.
وزير دفاع با بيان اينکه بسيجي يک انسان مومن، مخلص و مجاهدي است که در مسير اعتلاي کلمه الهي و براي خدمت به مردم و ارتقاي نظام جمهوري اسلامي با نيت خالص و با تمام ظرفيت پا به ميدان خدمت مي‌گذارد، گفت: بسيج مظهر و تجلي آرمان‌هاي ملت‌‌مان است که با رفتار و کردارشان همواره دنبال تحقق اين آرمان‌ها بوده‌اند. بسيجيان بصيرت، ايمان، آگاهي و دشمن‌شناسي، ولايت‌پذيري و ولايت‌مداري و پذيرش مطلق اطاعت از مقام معظم رهبري را سرمايه رفتار فردي و اجتماعي خود قرار داده‌اند و خواستگاه ديدگاه‌هاي رهبري هستند.
سردار دهقان در بخش ديگري از سخنانش به مذاکرات هسته‌اي ايران با گروه 1+5 اشاره کرد و با بيان اينکه اگر جمهوري اسلامي ايران در دنياي امروز از عزت برخوردار است به خاطر وجود تفکر و فرهنگ بسيجي حاکم در کشور است، گفت: دشمنان ما فارغ از هر نقطه جغرافيايي نگراني عميق و تمام عيار از مواجه با ملت ما دارند و اين به دليل تجربه تاريخي‌اي است که آنها در دفاع مقدس از ما ديده‌اند و به آنها آموختند که اجازه نخواهند داد در هيچ شرايطي اراده و خواست خود را تحميل کنند.
وي با بيان اينکه ملت ايران با فرهنگ عاشورايي و بسيجي و مديريت جهادي خود ثابت کرد که هيچگاه در مقابل هيچ زورگو و ظالمي سر تسليم فرود نخواهد آورد، گفت: همين فضا و فرهنگ براي ما يک بازدارندگي ايجاد کرده است و امروز مي‌بينيم که در سايه بيداري اسلامي شاهد حضور بسيج‌گونه مسلمانان انقلابي در نقطه‌هاي مختلف جهان هستيم.
وزير دفاع ادامه داد: امروز در سوريه، فلسطين، عراق و لبنان مي‌بينيم که مردم با الگو گرفتن از فرهنگ بسيج ايراني تمام‌قد در برابر دشمنان ايستاده‌اند و در سوريه همين بسيجيان برگرفته از فرهنگ بسيجي و مکتب اسلام با دشمنان مقابله مي‌کنند.
سردار دهقان گفت: امروز ملت ما در يک مواجهه تمام عيار ديپلماتيک با دنياي سلطه‌‌گر روبه‌رو است که بيش از يک دهه تاريخ انقلاب ما را به يک بهانه واهي تحت فشار و برخوردهاي ظالمانه خود قرار داده‌اند و تحريم‌هاي ضدبشري را عليه اين ملت اعمال کرده‌اند و مذاکره‌کنندگان ما در يک رهاورد سياسي و ديپلماتيکي براي تامين منافع ملت در حال رايزني هستند.
وي با اشاره به مذاکرات هسته‌اي گفت: ملت ما از آغاز انقلاب تا امروز هيچگاه و در هيچ شرايطي از حقوق حقه خود کوتاه نيامده‌اند و هيچگاه هيچ ظلمي را بر هيچ کسي روا نکرده و هيچگاه نيز صداقت و گفتار را از سياست‌هاي خود جدا نکرده است و هيچ تجاوزي را به هيچ کشور همسايه و غيرهمسايه‌اي نيز نکرده است.
وزير دفاع ادامه داد: اين قدرت‌هاي غربي بودند که آمدند و تروريست‌ها را سامان دادند تا چهره اسلام را مخدوش کنند تا ملت‌هاي آزاديخواه به سمت مسير اسلام نيايند.
سردار دهقان با بيان اينکه ادعاي غربي‌ها درباره فناوري صلح آميز هسته‌اي ايران يک ادعاي دروغ بوده و هست، گفت: غرب با اين ادعا تلاش مي‌کرد که دنيا را عليه ما بسيج کند که متاسفانه نيز در يک مقطعي توانست اين کار را انجام دهد. آنها بايد بدانند که ما جز حق خود چيز ديگري نمي‌خواهيم.
وي با بيان اينکه دنيا امروز آن انسجام و يکپارچگي عليه ما را ندارد و آمريکايي‌ها ديگر قادر نيستند که چنين بهانه‌هاي واهي را عليه ما شکل دهند، گفت: امروز آژانس انرژي اتمي در جمع‌بندي دروني خود به اين نتيجه رسيده که تمام اطلاعاتي که دشمنان ما به آژانس مي‌دادند، هيچ سنديتي ندارد و همه آنها فهميده‌اند که اينها پرونده‌سازي براي توجيه اقدامات قدرت‌ها عليه ايران بوده است.
وزير دفاع گفت: مذاکره‌کنندگان ايران امروز دنبال اثبات حقانيت ملتمان هستند و مي‌خواهند ثابت کنند که آنچه عليه ما ادعا شده بود دروغ است که در اين راه الحمدلله موفق بوده‌اند.
سردار دهقان با تاکيد بر اينکه ما از حقوق خود در هيچ شرايطي عبور نخواهيم کرد گفت: آمريکايي‌ها تلاش و ادعا مي‌کنند که ايران را به خاطر تحريم‌هاي اعمال شده پاي ميز مذاکره آورده‌اند، اما ما نشان داديم که در سخت ترين شرايط هيچگاه فضاي داخلي خود را از يکپارچگي و وحدت جدا نخواهيم کرد و تحت رهبري نظام تمام قد پاي منافع خود خواهيم ايستاد که در اين مدت نيز دستاوردهاي ارزشمندي در داخل به دست آورده‌ايم.
وي با بيان اينکه نظام ما در اين مذاکرات به دنيا گفت که من خطوط قرمزي دارم که در هيچ شرايطي تغيير نمي‌کند خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان ما به پشتوانه حمايت مردم و هدايت رهبري در قالب اصول تعيين شده مذاکرات خود را انجام داده‌اند.
سردار دهقان اضافه کرد: امروز ايران اسلامي همانند دوران دفاع مقدس يک تنه در مقابل تمام دنيا ايستاده است؛ امروز روسيه هم خيلي با ما همکاري نمي‌کند، البته نه اينکه با ما مقابله کند، بلکه طرف ما هم نيست. پس ما کماکان عين زمان جنگ تنها هستيم.
وي با بيان اينکه ما اطمينان داريم که در هيچ شرايطي مذاکره‌کنندگان ما از خطوط قرمز و از منافع ملي عبور نخواهند کرد و اگر امروز مذاکره مي‌کنيم به خاطر تصميم نظام بر اين مساله است، خاطرنشان کرد: يقين داريم که ملت ما با روحيه بسيجي در اين ميدان نيز موفق و پيروز خواهد بود.
وزير دفاع در بخش پاياني سخنانش با اشاره به برنامه‌هاي وزارت دفاع در جهت افزايش توان دفاعي کشور گفت: وظيفه داريم با تمام توان تلاش کنيم که ظرفيت‌هاي وزارتخانه را توسعه دهيم و اين جز با روحيه و تفکر بسيجي امکان‌پذير نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن