تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پیش از پایان مهلت 7 ماهه مذاکرات را به نتیجه برساند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پیش از پایان مهلت 7 ماهه مذاکرات را به نتیجه برساند
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پیش از پایان مهلت 7 ماهه مذاکرات را به نتیجه برساند، گفت: آمریکایی‌ها باید برای رسیدن به نتیجه نهایی گام‌های بسیاری را بردارند.
به گزارش نامه نیوز، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با 1+5 پیش از پایان مهلت 7 ماهه مذاکرات را به نتیجه برساند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید برای رسیدن به نتیجه نهایی، گام‌های بسیاری را بردارند، هر چند که اکنون مذاکرات با فشار صهیونیست‌ها و برخی کشورهای مرتجع مواجه است.

وی افزود: 7 ماه سقف زمانی مذاکرات است و ضرورتی ندارد از همه این زمان استفاده شود و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی نظرات جمهوری اسلامی ایران را مطرح کند تا این مذاکرات به تقطه مطلوب برسد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نتیجه رسیدن مذاکرات را گام بلندی در جهت منافع کشور دانست و تصریح کرد: اگر هم مذاکرات به نتیجه نرسد باز هم برد با ماست چرا که ما دیگر تعهدی نداریم.

وی ادامه داد: همچنین ما به همه دنیا ثابت کردیم که دنبال بمب هسته‌ای نبوده و صرفاً به دنبال تفاهم هستیم که در شکل دادن به افکار عمومی مؤثر است.

بروجردی در پاسخ به سؤالی درباره نقش روسیه و چین در تمدید مذاکرات هسته‌ای، توضیح داد: این 2 کشور اکثریت 1+5 نیستند، اما باید توجه داشت که همین کشور روسیه نیروگاه اتمی بوشهر را علیرغم برخی پیش‌بینی‌های داخلی به نتیجه رساند و قرارداد هسته‌ای جدیدی نیز با ما امضاء کرد.

وی در پایان با قابل قبول خواندن همکاری روسیه با ایران، گفت: به هر حال دولت و ملت ایران از 2 کشور روسیه و چین انتظار دارند که از ظرفیت خودشان در پیشبرد مذاکرات هسته‌ای استفاده کنند.




منبع: فارس


۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن