تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اقدامات عملی انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار نقدی: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اقدامات عملی انجام شود قم- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و در این راستا باید اقدامات عملی انجام شود.


به گزارش ایرنا، سردار "محمدرضا نقدی" عصر چهارشنبه طی سخنانی در مجمع عالی بسیج استان قم با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: نگذارید بیانات رهبر فرزانه انقلاب در این راستا بارها تکرار شود، بلکه مسیری را در پیش گیریم که منجر به تحقق این سیاست شود.
وی اضافه کرد: وقتی که رهبر انقلاب تولید را محور اقتصاد بیان می کنند، باید اقداماتی در این راستا انجام دهیم و مردم را متقاعد کنیم که کالای ایرانی بخرند و دیگر کالای خارجی در بازار خریداری نشود.
وی به فعالیت های ضدفرهنگی دشمنان در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان از راه های مختلف مخصوصا ماهواره به دنبال به انحراف کشاندن جوانان کشور هستند که باید برای این معضل چاره ای اندیشید.
نقدی با اشاره به اینکه به دنبال اجرای طرح های عملی و بسیجی در کشور باشیم، ابراز داشت: باید با فرهنگ و روحیه بسیجی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله طرح های کشاورزی گام برداریم.
وی همچنین با اشاره به لزوم افزایش جمعیت و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: ما باید با مدیریت جهادی و بسیجی، نسبت به ترویج فرهنگ فرزندآوری و افزایش ازدواج در راستای تحقق بیان و مطالبات رهبر گام برداریم.
وی با اشاره به موقعیت ویژه استان قم در عرصه های مختلف، گفت: قم متفاوت از دیگر شهرهاست و مردم دنیا از این شهر که صاحب فکر و اندیشه والایی است، انتظار دیگری دارند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، علما و حوزه های علمیه تاکیدی بر این نکته است که قم الگوی اسلامی برای جهانیان است.
وی با اشاره به اینکه امروز در دنیای علاقه و شیفتگی به اسلام و تشیع بسیار زیاد شده است، افزود: ما باید در زمانه حاضر که حساسیت و ویژگی های خاصی دارد، بتوانیم به کمک بسیجیان خود پیام دین را به اقصی نقاط عالم انتقال دهیم و قم در این میان با توجه به جایگاه خاص خود باید پیشگام باشد.
وی به ظرفیت های مجمع عالی بسیج استان اشاره و بیان کرد: این مجمع در توسعه و پیشرفت استان تاثیرگذار است و باید تفکر بسیجی بیش از این در میان اقشار مختلف جامعه ترویج داده شود.
نقدی ادامه داد: هیات رییسه و اعضای مجمع عالی بسیج استان باید فعال باشند و با عزم و فکر جمعی، طرح هایی را که جنبه عملی دارد، اجرا کنند.
در این جلسه که فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و معاونان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به همراه اعضای مجمع عالی بسیج این استان حضور داشتند؛ انتخابات مجمع عالی بسیج استان قم برگزار شد.
سخنرانی روسای برخی از کارگروه های این مجمع از بخش های دیگر این مراسم بود.ک/2
/7404/ 550/ 1596


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن