تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814554957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت خارجه ایران: ترور شهید هنیه خط قرمز ماست؛ انتظار داریم جامعه جهانی به وظیفه خود عمل کند


واضح آرشیو وب فارسی::

وزارت خارجه ایران: ترور شهید هنیه خط قرمز ماست

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و شهادت مجاهد نستوه، شیخ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای قوی، ضمن محکومیت شدید این جنایت، اعلام کرد که این اقدام، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

در این بیانیه آمده است: «رژیم اشغالگر قدس با ترور شهید هنیه، بار دیگر ماهیت جنایتکارانه خود را به اثبات رساند. این اقدام، نه تنها نقض آشکار حقوق بین‌الملل است، بلکه تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه و جهان محسوب می‌شود.»



وزارت خارجه ایران با تأکید بر حق ذاتی خود در دفاع از حاکمیت و تمامیت سرزمینی، اعلام کرد: «جمهوری اسلامی ایران به اقدامات متقابل در قبال این جنایت هولناک پاسخ خواهد داد و از جامعه جهانی انتظار دارد تا با اتخاذ تدابیر جدی و عملی، رژیم صهیونیستی را به پاسخگویی وادار کند.»

در ادامه این بیانیه، ضمن محکومیت حمایت‌های همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی، آمده است: «دولت آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم اشغالگر، شریک جرم این جنایت است و باید پاسخگوی این اقدام تروریستی باشد.»

وزارت خارجه ایران در پایان، شهادت شیخ اسماعیل هنیه را به ملت فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس و همه آزادی‌خواهان جهان تسلیت گفت و بر ادامه حمایت ایران از مبارزه حق‌طلبانه ملت فلسطین تأکید کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن