تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802476550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ظرفیت های تئاتر در اشاعه فرهنگ مقاومت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسئول سازمان بسیج هنرمندان اعلام کرد استفاده از ظرفیت های تئاتر در اشاعه فرهنگ مقاومت تهران-ایرنا-حسین قنادیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان گفت: اگر بتوانیم وصایا، روحیات و تفکر شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس را جمع آوری کنیم و سپس در جامعه بسط و گسترش دهیم، مطمئناً شاهد ترویج و اشاعه ی فرهنگ مقاومت خواهیم بود.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه تئاتر ایرنا، حسین قنادیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان در آیین بزرگداشت شهدای تئاتر کشور افزود: طبق سخنان امام (ره) و حضرت ا... خامنه ای رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از با فضیلت ترین کارهاست که باید در حوزه فرهنگ و هنر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار کرد برای فعالیت تاثیر گذار در عرصه فرهنگ، لازم است توجه ویژه ای به این موضوع داشت و یکی از برنامه های جدی، قابل توجه و تاثیرگذار، برگزاری کنگره های تخصصی شهدای هنرمند است.
قنادیان افزود: پس از برگزاری کنگره های تخصصی هنرمندان شهید در سراسر کشور ، به استقبال برگزاری کنگره سراسری 2000 شهید هنرمند خواهیم رفت که این کنگره ماحصل برپایی 8 کنگره تخصصی در عرصه های عکس، تئاتر، خوشنویسی، فیلم، موسیقی، شعر و ادبیات داستانی است و از زمان شروع به کار کنگره تاکنون 2060 هنرمند شهید شناخته شده اند.
قنادیان درباره دلیل و نحوه انتخاب شهرها برای برپایی کنگره های تخصصی، گفت: اکنون در حال برگزاری کنگره 450 شهید هنرمند تئاتر با نام "ملکوتیان صحنه" هستیم و خوشحالیم که بتوانیم این کنگره را با حضور جمعی از هنرمندان فعال و شاخص تئاتر و همچنین مسئولین عالی رتبه فرهنگی و هنری در حوزه هنرهای نمایشی و خانواده شهدای تئاتر در شهر اردبیل برگزار کنیم.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان در خصوص برگزاری کنگره"ملکوتیان صحنه" و هنر نمایش ادامه داد: یکی از عرصه های مهم و تاثیر گذار فرهنگی و هنری جهت انتقال مفاهیم والای انسانی و ارزشی، هنر نمایش است. زیرا میزان تاثیر گذاری آن به نسبت دیگر هنرها بالاتر و دلنشین تر است.
وی افزود: اگر بتوانیم وصایا، روحیات و تفکر شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس را جمع آوری کنیم و سپس در جامعه بسط و گسترش دهیم، مطمئناً شاهد ترویج و اشاعه ی فرهنگ مقاومت خواهیم بود.تئاتر به عنوان یکی از اثر گذارترین عرصه های فرهنگی در جامعه بشمار می رود و ما سعی داریم تا هرچه بیشتر از ظرفیت های این حوزه استفاده کنیم.
در این کنگره شهیدان حسین قشقایی و مسعود سهیلی به عنوان شهدای شاخص تئاتر در "کنگره ملکوتیان" صحنه معرفی و تجلیل می شوند.
کنگره 450 شهید تئاتر کشور با عنوان "ملکوتیان صحنه" به همت سازمان بسیج هنرمندان و به دبیری حسین مسافر آستانه 10 تا 12 آذرماه جاری در اردبیل برگزار می شود.
فراهنگ*3054*1569


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن