تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805567039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا پایان سال تمام بدهی‌های شرکت را تسویه می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل بیمه توسعه:
تا پایان سال تمام بدهی‌های شرکت را تسویه می‌کنیم
مدیرعامل بیمه توسعه با بیان این‌که حدود 175 میلیارد تومان در یازده ماه اخیر خسارت پرداخته‌ایم، گفت: تمام تلاش هیات مدیره آن است که تا پایان سال 1393 کلیه‌ بدهی‌های شرکت را تسویه کنیم.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، احمد دارابی که اخیرا با حکم رییس هیات مدیره شرکت بیمه توسعه به عنوان مدیر عامل انتخاب شده است در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان تعلیق فروش بیمه شخص ثالث تاکنون ما توانسته‌ایم حدود 30 میلیارد تومان در دیگر رشته‌ها فروش داشته باشیم، اما در مقابل در بحث شخص ثالث بالغ بر 140 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده‌ایم و در بخش غیرثالث نیز نزدیک به 35 میلیارد تومان خسارت به مشتریان پرداخت شده است.

وی افزود: ما احتمال می‌دهیم تا پایان سال حدود 120 تا 130 میلیارد تومان خسارت داشته باشیم که درصددیم با افزایش سرمایه و جذب سرمایه‌گذار این بدهی‌ها و خسارات پرداخت شود.

مدیرعامل بیمه توسعه همچنین از ارتقاء سطح توانگری مالی از رتبه چهار به رتبه دو خبر داد و گفت: در نظر داریم تا با افزایش سرمایه و منابعی که جذب خواهیم کرد، سطح توانگری خود را به رتبه یک برسانیم.

دارابی با بیان این‌که شرکت‌های بیمه لازم است در پرداخت به موقع خسارات پیش‌قدم باشند چرا که این امر موجب اجرای اصل مشتری‌مداری و همچنین بالا‌رفتن پرتفوی شرکت بیمه می‌شود، گفت: مشتری‌مداری در شرکت بیمه توسعه نیز به عنوان یک اصل محوری مدنظر بوده است و ما برهمین اساس سامانه پرداخت خسارت ظرف 20 دقیقه را طراحی کرده‌ایم، اما در سال اخیر مشکلاتی برای ما پیش آمد که بخشی از تقصیر ما بودیم و انحرافاتی در برنامه شرکت به وجود آمده بود و شرکت دچار اختلال‌های جزیی درون‌سازمانی شد.

مدیر عامل بیمه توسعه تاکید کرد که تاخیر در پرداخت خسارت با اراده مدیران شرکت نبوده است، بلکه یک ناهنجاری غیرعمدی و غیرارادی بود و بر همین اساس بیمه مرکزی تشخیص داد که مدتی تعلیق در کار ما ایجاد شود که به زودی رفع خواهد شد.

وی افزود: همه سهامداران تلاش خود را کرده‌اند که با منابع خوبی که در بیمه مرکزی داریم و همچنین لطفی که بیمه مرکزی داشته توافقات نسبی به عمل آمد و مشکل شرکت به زودی برطرف خواهد شد.

دارابی خاطر نشان کرد که بخشی از مشکل برای افزایش سرمایه در پروسه‌های بورسی قرار دارد که آن هم به زودی برطرف خواهد شد. همچنین بخشی از بدهی ما به ناجا و وزارت بهداشت باقی می‌ماند که قرار است یا از طریق بیمه اتکایی که در بیمه مرکزی داریم این بدهی‌ها پرداخت شود و یا از جذب منابع آن را پرداخت کنیم.

مدیر عامل بیمه توسعه خاطر نشان کرد: بیمه مرکزی در سال‌های اخیر توانسته نقش مهمی در فرهنگ‌سازی بیمه در کشور داشته باشد. ضمن آنکه نقش نظارتی و همچنین نقش حمایتی خود را از شرکت‌های بیمه ایفا می‌کند.

مدیرعامل بیمه توسعه خاطر نشان کرد: کلیه موارد مالی فیمابین بیمه توسعه و صندوق تامین خسارت های بدنی تسویه شده و بیمه توسعه تنها شرکتی است که میزان بدهی خود به این صندوق را تا این حد کاهش داده است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن