تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802580778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده سازی بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر کردستان تا پایان سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آماده سازی بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر کردستان تا پایان سال جاری سنندج - ایرنا - مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان از آماده سازی تعداد 20 هزار و 750 واحد مسکن مهر کردستان تا پایان سال جاری خبر داد.


رسول مالمیر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در سال گذشته بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر در استان آماده بهرi برداری بود که این تعداد تاکنون به بیش از 20 هزار واحد افزایش یافته و در صورت اجرای تاسیسات زیر بنایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
وی افزود: اکنون بیش از 28 هزا ر واحد مسکن مهر در استان در مرحله نازک کاری و اتمام کار است و از این تعداد 21 هزار و 640 واحد آن آماده افتتاح و بهره برداری است.
او گفت: تعداد پروژه های مسکن کردستان 47 هزار و 340 واحد است که تعداد 35 هزار و 291 واحد ان مربوط به مسکن مهر، یک هزار و 121 واحد مورد مربوط به بافت فرسوده و تعداد 10 هزار و 928 واحد نیز مربوط به مسکن روستایی است.
وی گفت: جمع کل پروژه های مسکن مهر استان کردستان با احتساب پروژه های آماده سازی شده شامل 68 هزار و 90 واحد است که امیدواریم با برطرف شدن مشکل تاسیسات زیر بنایی تمامی این پروژه ها به متقاضیان تحویل تا مشکل مسکن اقشار کم درآمد جامعه حل شود.
او به تعداد کل قراردادهای فروش اقساطی توسط شعب بانک مسکن اشاره کرد و گفت: تعداد کل این قراردادها برای مسکن مهر 15 هزار و 886 مورد، برای بافت فرسوده یک هزار و 92 مورد و برای مسکن روستایی 10 هزار و 378 مورد است.
وی گفت: تعداد کل قراردادهای آماده سازی مسکن مهر کردستان چهار هزار و 459 مورد بوده است که مبلغ فروش اقساطی آن 44 میلیارد و 590 میلیون ریال است که با مشارکت بانک مسکن و متقاضیان، این قراردادها منعقد شده است.
مالمیر در ادامه به افزایش 52 درصدی مطالبات معوقه این بانک در استان اشاره کرد و گفت: در پایان مهر امسال، بانک مسکن شاهد رشد چشمگیری در مطالبات معوقه در بخش های روستایی، بافت فرسوده، و سایر سرفصل ها بوده است که در صورت پرداخت به موقع و برگشت این منابع به چرخه بانکی توسط مردم، می توان شاهد کاهش مطالبات، رشد و شکوفایی بیشتر استان و پرداخت تهسیلات بانکی به سایر متقاضیان سطح استان باشیم.
او با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری خواستار همکاری تمامی ادارات و سازمان های استان جهت مساعدت و تقسیط پروژه های مسکن مهر شد.
مالمیر گفت: باتوجه به شرایط ایجاد شده برای تقسیط تسهیلات پرداخت شده به واحدهای مسکن مهر استان کردستان، متقاضیان تسهیلات می توانند برای تقسیط تسهیلات پرداختی خود به شعب بانک مسکن در سراسر استان کردستان مراجعه نمایند.
وی به مزایای شعب بانک مسکن اشاره کرد و گفت: بانک مسکن تنها بانک دولتی تخصصی در بخش مسکن است که خدماتی همچون سپرده سرمایه گذاری ممتاز با قابلیت پرداخت سود و تخصیص اوراق، گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، دوره باز پرداخت طولانی تسهیلات و اقساط پلکانی، اعمال تخفیف سود برای تسهیلات با سپرده دردوران بازپرداخت را به سپرده گذاران ارائه می کند.
او افزود: بانک مسکن تنها بانک دارنده سرویس برداشت از حساب بدون کارت، انجام آسان امور بانکی برای صاحبان امضا مجاز اینترنت بانک شرکتی، برداشت وجه بدون کارت از خود پردازهای بانک مسکن، امکان استفاده از یک کارت برای چند حساب و افزایش سقف انتقال وجه است.ک/3
570


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن