تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820253249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زوج های دانشجو همسفر تا بهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زوج های دانشجو همسفر تا بهشت تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از اجرای طرح زوج های دانشجو همسفر تا بهشت خبرداد و گفت: در اجرای این طرح دانشجویان شرکت کننده به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام می شوند.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا حجت الاسلام سیدمجید قریشی اظهار داشت: هدیه زوج های دانشجویی که در طرح «همسفر تا بهشت» شرکت می کنند سفر معنوی مشهد مقدس است.
وی افزود: این هدیه از طرف مقام معظم رهبری به تمامی زوج های این دوره اهداء شده است؛ این سفر در واقع فرصتی کم نظیری برای زوج های دانشجو است که بتوانند از برکات معنوی و برنامه های فرهنگی و آموزشی این برنامه ها بهره مند شوند.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اذعان داشت: اعزام زوج های دانشجو به مشهد مقدس طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از بهمن ماه سال جاری آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی گفت: انتخاب تاریخ سفر در اختیار زوج های دانشجو خواهد بود و جزئیات آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه ها، وی تأکید کرد: از زوج های دانشجو انتظار می رود در فرصت برنامه ریزی شده جهت تأیید ثبت نام خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها مراجعه کنند.
قریشی در ادامه گفت: میزان ثبت نام زوج های دانشجو در سامانه ازدواج دانشجویی در مقایسه با سال قبل بیش از 10 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: در هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی 35 هزار زوج دانشجو اطلاعات خود را در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت کردند.
وی افزود: این آمار مربوط به زوج های دانشجویی است که تاریخ عقد آنها از مهر 92 تا مهر 93 بوده است.
فراهنگ**9129 ** 1569


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن