تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان جنوب شرق استان تهران آمادگی خود را در برابر زلزله به نمایش گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانش آموزان جنوب شرق استان تهران آمادگی خود را در برابر زلزله به نمایش گذاشتند تهران – ایرنا – دانش آموزان جنوب شرق استان تهران همزمان با سراسر کشور با شرکت در شانزدهمین مانور سراسری زلزله ، آمادگی خود را برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی به نمایش گذاشتند.


به گزارش ایرنا ، دانش آموزان شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت روز شنبه پس از نواخته شدن زنگ زلزله و ایمنی در مدارس این شهر، آمادگی خود را در مواجهه با زلزله به نمایش گذاشتند .
در این مانور سراسری بیش از 150 هزار دانش آموز با شرکت در شانزدهمین مانور زلزله، مهارت های لازم را به منظور آمادگی بیشتر برای مقابله با حوادث احتمالی کسب کردند و آموزش های تئوری خود را در با پناه گرفتن در مناطق امن مدارس به صورت عملی به اجرا نمودند.
دانش آموزان بلافاصله پس از شنیدن آژیر در جای امن قرار گرفتند و از نیمکت، چارچوب درهای کلاس و زیر راه پله ها به عنوان سرپناه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی استفاده کردند.
دانش آموزانی که آموزش های امداد و نجات را فراگرفته بودند نیز دراین مانور مجروحان را برای مداوا به محل امن و چادرهای امداد و نجات انتقال دادند.
دانش آموزان شرکت کننده در طرح پلیس مدارس نیز با برقراری نظم و انضباط از ایجاد تنش و بی نظمی در مدارس جلوگیری کردند.
در جریان برگزاری این مانور، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به همراه با نیروهای جمعیت هلال احمر با ادارات آموزش و پرورش همکاری داشتند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم گفت: مهمترین شعار جمعیت هلال احمر هر خانواده یک امدادگر است و دانش آموزان مهمترین رکن اجرایی شدن این هدف می باشند.
ابراهیم تاجیک نوری افزود: افزایش آگاهی دانش آموزان در مواجهه با زلزله و آشنایی خانواده ها و مسوولان با این پدیده، از جمله اهداف برگزاری مانور امروز بود.
وی تصریح کرد: آمادگی دانش آموزان می تواند زمینه مناسبی را برای آموزش خانواده ها در برابر حوادث احتمالی ناشی از بلایای طبیعی باشد.
تهرام/7254//1348


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن