تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798983458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی دفاتر استانی کانون متفکرین ایران در جنوب شرق تهران همزمان با 16آذر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شیرکوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد
راه‌اندازی دفاتر استانی کانون متفکرین ایران در جنوب شرق تهران همزمان با 16آذر
موسس کانون متفکرین ایران در جنوب شرق تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به فراهم كردن امكان پيشرفت‌های علمی و پژوهشی بيشتر در ميان استعدادهای جوان، گفت: همزمان با 16 آذر دفاتر استانی کانون متفکرین ایران در جنوب شرق تهران را راه‌اندازی می‌کنیم.


"مهدی شیرکوند" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به فراهم كردن امكان پيشرفت‌های علمی و پژوهشی بيشتر در ميان استعدادهای جوان، اظهار داشت: کانون متفکرین ایران در سال 1385 با حمایت 185 تن از نمایندگان محترم مجلس، در خانه ملت در نطق پیش از دستور قرار گرفت تا این کانون به صورت غیر سیاسی و غیر دولتی به فعالیت خود را آغاز کند.   
 
وی ادامه داد: با توجه به فناوری‌های پیشرفته‌ دنیای علم و دانش در راستای ترقی هر چه بیشتر میهن عزیزمان آمده‌ایم تا پتانسیل و جایگاهی جهت استفاده صحیح و درست‌تر از ظرفیت‌های علمی و فنی داشته باشیم تا صاحبنظران، مدیران، کارشناسان و غیره در سطوح مختلف به فعالیت بپردازند.   
 
شیرکوند تصریح کرد: برای تحقق این هدف 24 کمیسیون تشکیل دادیم که هر کمیسیون، کمیته‌های تخصصی خاص خود را دارد تا بتوانیم به صورت تخصصی و فنی در این راستا به فعالیت بپردازیم و این افتخار را نیز داریم که چند تن از وزرای دولت کنونی، مسئولین کشوری، قاضی‌های عالی رتبه، روسای محترم دانشگاه‌های کشور، مدیران ارشد، معاونان وزراء و معاونین رئیس‌جمهور محترم عضو فعال و یا افتخاری کانون متفکرین ایران هستند.
 
وی افزود: تلاش ما همواره هم راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری بوده بنابراین برای پشتیابی از مغزهای متفکر و بهینه‌سازی این موضوع در حال راه اندازی دفاتر استانی کانون متفکرین ایران هستیم. بنابر نظر شورای مرکزی شهرستان های جنوب شرق استان تهران به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، افراد متخصص و مسئولینی که در شهرستان‌های پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا حضور دارند به عنوان یکی از دفاتر استانی کانون متفکرین ایران با مرکزیت شهرستان شهید پرور ورامین در نظر گرفته شده است.
 
موسس کانون متفکرین ایران در جنوب شرق تهران تصریح کرد: در حال حاضر کمیسیون‌های مختلفی راه‌اندازی کردیم به عنوان مثال مسئول کمیسیون کشاورزی " محمد حسین تاجیک" رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین، کمیسیون پژوهش "سید تقی علوی نیا" رئیس بنیاد مستضعفان جنوب شرق استان تهران، کمیسیون IT  " علی اکبر سلطانیان" مسئول دفاتر پیشخوان دولت و خدمات بخش غیر دولتی ورامین، کمیسیون حمایت از مبتکرین و نوآوران "رسول کریمی"  که از نخبگان کشور است و چندین سمینار و کنفرانس در کشورهای اروپایی از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا و انگلستان داشته است.   
 
شیر کوند ادامه داد: همچنین مشاور عالی در امور جوانان "ذبیح اسمائیل پور" کمیسیون آموزش" ابراهیم سیری" معاون آموزش و پرورش شهرستان ورامین، "حسین النکری" مسئول شعبه کانون متفکرین در شهر جواد آباد و حاضر رئیس آموزش پرورش شهر جوادآباد، کمیسیون صنعت و معدن "خسرو امام گلی" مدیرکل تولید ایران خودرو دیزل، کمیسیون اشتغال و کارآفرینی" یاسین رضازاده" معاون هماهنگی مهندس فاضل شیرکوند از به نام‌های معماری، "مرتضی شیرکوند" مشاور اجرایی کانون متفکرین ایران، "زینب محمدی‌زاده" کمیسیون بانوان از فعالان بانوان در نخبگان، کمیسیون مطبوعات و رسانه‌های جمعی "طاهر میرزاکریمی" مدیرمسئول نشریه ابتکار و کمیسیون هنری "تقی رودگر" که از نخبگان هستند و مشاور ارشد در امور بانوان "ساناز کمالی" کارمند امداد خودرو ایرانیان مشاور ارشد در امور جوانان "سید سعید الحسینی" کارمند امداد خودرو ایرانیان همچنین کمیسیون‌های دیگر که در حال رایزنی در این خصوص هستیم.   
 
وی ادامه داد: به عنوان مثال برای کمیسیون بهداشت و درمان "حسن تاجیک" رئیس بیمارستان شهدای 15 خرداد شهرستان ورامین "سازمان تامین اجتماعی"،  مشاور عالی در امور بانوان "زهرا حداوند میرزایی" عضو شورای شهر شهرستان ورامین و مدیر مدرسه استعدادهای درخشان " سمپاد" استفاده خواهیم کرد به طور کل به این صورت از هر نخبه با توجه به تخصصی که داشته استفاده کرده‌ایم.
 
موسس کانون متفکرین ایران در جنوب شرق تهران تصریح کرد: در صدد هستیم ان‌شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور بتوانیم در مجموع از نخبگان، فرهیختگان، فناوران، دانش پژوهان، اندیشمندان و محققین با یاری آنها در شهرستان‌های مختلف جمع‌بندی داشته باشیم و هر کمیسیون با توجه به تخصص‌هایی که دارند مشکلات و چالش‌ها را از نظر کمی و کیفی بررسی و راهکارهای لازم را اتخاذ می‌کنند.
 
شیرکوند در پایان خاطر نشان کرد: نظر بر این است تا از" سید مرتضی موسوی" موسس کانون متفکرین ایران، نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی همچنین مسئولین کشوری، استانی، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف برای راه‌اندازی دفتر استانی کانون متفکرین ایران در جنوب شرق استان تهران مورخ 16 آذر دعوت به عمل آید.   
 
انتهای پیام/   







تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن