تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815564255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همشهری در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه همشهری در شماره روز شنبه به بازتاب عنوان های «مذاکرات به نتیجه نرسد آمریکا بیش از همه ضرر می کند»، «مرکز شبانه روزی کودکان بهشت امام رضا(ع) افتتاح شد» و «کاهش دوباره قیمت نفت با نشست بی نتیجه اوپک» پرداخت.


این روزنامه تیتر یک را به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مذاکرات به نتیجه نرسد آمریکا بیش از همه ضرر می کند، اختصاص داد و نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج با یادآوری عقبه های مختلف «دیپلماتیک، سیاسی و رسانه ای طرف های مقابلِ ایران» گفتند: پشت سر هرکدام از مذاکره کنندگانِ با ما یک لشکر قرار دارد و در میان آنها، آمریکا از همه بداخلاق تر و انگلیسی ها از همه موذی ترند. هم ملت ایران و هم طرف های مذاکره کننده بدانند که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد آن که بیش از همه ضرر می کند آمریکایی ها هستند نه ما.
روزنامه همشهری با انعکاس موضوع مرکز شبانه روزی کودکان بهشت امام رضا(ع) افتتاح شد، نوشت: محمدباقر قالیباف شهردار تهران روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز نگهداری شبانه روزی کودکان بهشت امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه باید با روحیه جهادی و تعهد اجتماعی به آسیب های جامعه رسیدگی کنیم، گفت: امروز توجه به فقرا و قشر آسیب پذیر شهر از نمونه بارز فرهنگ بسیجی است. وظیفه خود می دانم به عنوان یک شهروند و یک خدمتگزار از برادر عزیزم جناب آقای اصلانی مدیر تشکل مردمی خیریه کودکان بهشت امام رضا(ع) که برای این مجموعه خیریه زحمات زیادی کشیده اند، تقدیر و تشکر کنم.
کاهش دوباره قیمت نفت با نشست بی نتیجه اوپک، تیتر دیگر این روزنامه است. اوپک به کاهش تولید نفت «نه» گفت تا قیمت جهانی نفت به حرکت خود در مسیر سراشیبی ادامه دهد؛ تصمیمی که در نخستین واکنش افت حدود هفت دلاری قیمت نفت برنت دریای شمال به عنوان یک شاخص تعیین کننده انجامید. وقتی وزرای برخی کشورهای مدافع کاهش تولید نفت هم در نهایت به این جمع بندی رسیدند برسر حفظ سقف تولید روزانه 30میلیون بشکه فعلی به توافق برسند، هر بشکه نفت سبک آمریکا نیز در روز جمعه اندکی بیش از 68 دلار قیمت خورد.
روزنامه همشهری به موضوع تمام بیمارستان های دولتی نوسازی می شوند، پرداخت و نوشت: وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تعداد داروهای کمیاب از 300 به 30 قلم کاهش پیدا کرده از نوسازی تمام بیمارستان های کشور تا پایان سال خبر داد. دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی که روز گذشته سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بود مساله بهداشت را یکی از حوزه هایی دانست که مردم در آن مشکلات زیادی دارند. موضوع نوسازی بیمارستان ها هم در تهران به دلیل گستردگی و ظرفیت بیمارستان ها در مقایسه با شهرستان ها کمتر قابل توجه است. تاکنون 575 بیمارستان نوسازی و 65 درصد پیشرفت در این زمینه محقق شده و امیدواریم تا پایان سال بازسازی و نوسازی همه بیمارستان های کشور انجام شود.
این روزنامه با بازتاب عنوان اصناف مزاحم به خارج شهر منتقل می شوند، نوشت: رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ضمن حضور در موسسه مطبوعات همشهری و گفت و گو با مدیران این موسسه، خبرها و آمارهای جدیدی را در رابطه با انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده از شهر و همچنین کنترل حیوانات موذی اعلام کرد. رضا قدیمی در صحبت های خود تاکید کرد که برای انتقال مشاغل مزاحم باید به غیر از شهرداری، دیگر نهادها و سازمان های مسوول نیز پای کار بیایند.

**9128**9131


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن