تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819533537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین رویدادهای خبری شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین رویدادهای خبری شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه تهران – ایرنا- روسیه: مواضع طرف های مذاکرات هسته ای کاملا نزدیک شده است،ولایتی: ایران به هیچ وجه از حق هسته ای خود نمی گذرد، فرمانده نیروی دریایی:حضور ناو گروه های ایرانی درخلیج عدن برای حفظ امنیت اقتصادی کشور است،اتحادیه اروپا تعلیق تحریم های ایران را تمدید کرد،یک شرکت هواپیمایی آلمان پرواز خود را به ایران آغاز می کند، تبعیض نژادی در آمریکا نهادینه شده است،رییس بنیاد سیاسی گورچاکوف روسیه بر توسعه همکاری ها با ایران تاکید کرد،زبان فارسی در فهرست درسهای اختیاری دانشگاه مگاترند صربستان قرار گرفت، مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته بوده است.


اخبار خارجی
**********
***هرات – ایرنا – اولین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی استان خراسان رضوی و هرات افغانستان به ریاست معاونان استانداری خراسان رضوی و هرات افغانستان درهرات برگزار شد.

***مسکو-ایرنا- سرگئی ریابکوف مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه اعلام کرد: مواضع طرف های شرکت کننده در مذاکرات وین در تمام جهات به یکدیگر نزدیک شده است.

***مسکو-ایرنا- مقامات ایران و روسیه و کارشناسان دو کشور در همایشی در مسکو بر توسعه مشارکت راهبردی میان ایران و روسیه تاکید کردند.

***بغداد-ایرنا- معاون وزیر امور خارجه کشورمان که در بغداد بسر می برد، در دیدار با رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در نبرد علیه تروریسم تاکید کرد.

***نیویورک-ایرنا- کارشناس ارشد اندیشکده آمریکایی با اشاره به این که تمدید مذاکرات هسته ای نشانه امید و تمایل طرفین به رفع اختلافات باقی مانده و حصول یک توافق جامع است، بر این نکته تاکید کرد که بسیاری از اختلاف نظر ها دراین مذاکرات طبیعتی سیاسی دارند و حل آن ها به انعطاف پذیری بیشتر طرفین مذاکره بستگی دارد.

***تهران - ایرنا - اتحادیه اروپا روز سه شنبه تعلیق برخی از تحریم هایی که بهانه فعالیت هسته ای ایران وضع کرده بود، تمدید کرد.

***تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت هواپیمایی جرمنیا المان از آغاز پروازهای این شرکت از شهرهای آلمان به مشهد وتهران از فوریه 2015 میلادی خبر داد.

***نیویورک-ایرنا- کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل رای نهایی هیئت منصفه ایالت میسوری در برائت مامور پلیس سفید پوست در قتل یک نوجوان سیاهپوست را محکوم کرد و این رای را نشانه نهادینه بودن تبعیض نژادی در آمریکا خواند و نسبت به سرنوشت سیاهپوستان این کشور ابراز نگرانی شدید کرد.

***آنکارا – ایرنا - سالن آمفی تئاتردانشکده پزشکی دانشگاه استانبول محل نمایش اولین فیلم سینمای مقاومت ایران بود ، هفته فیلمی که قرار است در سه دانشگاه دیگر این کلانشهر برپا شود.

***لندن – ایرنا - وزیر امور خارجه انگلیس عصر روز سه شنبه در سخنانی در مجلس عوام این کشور ضمن پیچیده و سخت خواندن مذاکرات هسته ای ایران با گروه "پنج به علاوه یک"، گفت که به رغم این مساله ، رسیدن به یک توافق جامع به سود همه است.

***مسکو- ایرنا- "لئونید دراچفسکی" رئیس بنیاد حمایت ازدیپلماسی عمومی " گورچاکف" روسیه بر توسعه روابط وهمکاری های این بنیاد با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

***بلگراد-ایرنا- زبان فارسی با امضای تفاهم نامه میان رایزن فرهنگی سفارت کشورمان دربلگراد و معاون امور بین الملل دانشگاه خصوصی مگاترند صربستان از روزسه شنبه در فهرست درس های اختیاری این دانشگاه قرار گرفت.

اخبار داخلی
*********
***تهران- ایرنا- جلسه فوق العاده هیئت دولت عصر روز سه شنبه به منظور بررسی تبصره های بودجه سال 1394 کل کشور به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد.

***تهران- ایرنا- رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه موضوع هسته ای یک موضوع مهم و استراتژیک برای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اطمینان می دهم که ایران به هیچ وجه از حق خود در زمینه انرژی هسته ای نمی گذرد حتی اگر آمریکایی ها فشار بیاورند.

***مهاباد - ایرنا - جمعی ازخبرنگاران رسانه های گروهی واصحاب مطبوعات جمهوری آذربایجان روزسه شنبه ازظرفیت های گردشگری، اقتصادی و رسانه ای شهرستان مهاباد بازدید کردند.

***تهران- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سی و دومین ناو گروه نیروی دریایی هم اکنون در خلیج عدن و دریای سرخ حضور دارد و به پاسداری از امنیت اقتصادی کشور مشغول است.

شبک **1455**1859


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن