تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819535926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه تهران - ایرنا - با حضور رییس جمهوری؛ کلیات لایحه بودجه سال 94 در جلسه هیات دولت بررسی شد/ پوتین و روحانی درباره روند مذاکرات هسته ای تلفنی گفت وگو می کنند/ وزیرخارجه آلمان: توافق هسته ای اهمیت راهبردی بالایی دارد/ راهکارهای جهان اسلام برای برون رفت از بحران تکفیری ها بررسی شد/ فروش سلاح از سوی انگلیس به رژیم صهیونیستی پیش از حمله این رژیم به غزه/ متفکر مراکشی:گروه های تکفیری عروسک های خیمه شب بازی غرب هستند/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
**********
** تهران- ایرنا- در جلسه امروز (یکشنبه) هیات دولت به ریاست روحانی، کلیات لایحه بودجه سال 94 بررسی شد.
** تهران - ایرنا- متفکر مراکشی با بیان اینکه گروه های تکفیری به عنوان یک پدیده شوم، عروسک های خیمه شب بازی غرب هستند، تصریح کرد: تکفیری ها در اصل، جوهر و ریشه هم راستا با اهداف شوم صهیونیست ها و امپرالیسم جهانی قدم برمی دارند.
** تهران - ایرنا - در پی تلاش رسانه های غربی برای ایجاد جریان سازی خبری، یک مقام آگاه تاکید کرد: تغییری در مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین ایجاد نشده است.
** قم ـ ایرنا ـ علما و اندیشمندان مسلمان شامگاه یکشنبه در کمیسیون تخصصی برون رفت از بحران تکفیر، که در کنگره جهانی جریان های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام در قم برگزار شد، راهکارهای جهان اسلام برای مقابله با بحران تکفیر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
** قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: دیدگاه های علمای جهان اسلام حاضر در کنگره جهانی جریان های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام در خصوص جریان های افراطی و تکفیری به هم نزدیک است و همگان بر اهمیت وحدت و یکپارچگی در بین امت اسلام تاکید دارند.
** تهران - ایرنا - تعدادی از گردشگران خارجی رویدادهای خاص که برای انجام پرواز با بوئینگ 747 اس.پی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده اند؛ از سفر روز جاری(یکشنبه) خود به جمهوری اسلامی ایران اظهار رضایت کردند.
** تهران - ایرنا- معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران گفت: تعامل مجلس با دولت برای اداره امور و پیشبرد اهداف و برنامه ها در راستای خدمت به مردم و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور، امری مهم و ضروری است.
** مشهد- ایرنا- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: بسیج و بسیجی عامل بقای دین اسلام و تضمین کننده اقتدار نظام ولایی است.
** یاسوج - ایرنا- رییس روابط عمومی اورژانس 15کهگیلویه وبویراحمد گفت: واژگونی اتوبوس مسیر یزد- آبادان درتنگه مهریان یاسوج بیش از 30مجروج برجای گذاشت.
** تهران - ایرنا - تیم پرسپولیس تهران دردیداری جذاب،دیدنی و تماشاگرپسند مقابل حریف سنتی خود درهفتادونهمین شهرآورد پایتخت به پیروزی دست یافت.

اخبار خارجی
**********
** وین - ایرنا - سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و معاونانش به دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و معاونانش در هتل پله کوبورگ وین رفتند.
** وین - ایرنا - یک مقام نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اعلام کرد: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار دو جانبه 75 دقیقه ای خود درباره سناریوهای مختلف از جمله موضوع نحوه ادامه مذاکرات بحث و تبادل نظر کردند.
** مسکو-ایرنا- "سرگئی لاوروف" وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری این کشور و "حسن روحانی" رییس جمهوری ایران فردا (دوشنبه) در گفت وگویی تلفنی درباره روند و نتایج مذاکرات تهران با گروه 1+5 در وین تبادل نظر می کنند.
** برلین- ایرنا- رسانه های آلمانی روز یکشنبه گزارش ها و تحلیل های مختلفی از ششمین روز مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در پایتخت اتریش منتشر کردند که در این میان خبرگزاری آلمان(د.پ.آ) مدعی شده که مذاکرات به یک توافق کلی رسیده و سالن ویژه برگزاری مراسم امضای توافق کلی نیز آماده شده است.
** برلین - ایرنا - وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر ادامه تلاش های سخت و فشرده ایران و 1+5 برای دستیابی به توافق در آخرین ساعات باقیمانده تا پایان مهلت تعیین شده 24 نوامبر، گفت: توافق در مذاکرات هسته ای از اهمیت راهبردی بسیار بالایی برای منطقه و جهان برخوردار است.
** مسکو- ایرنا- ایگور نیکلایف تحلیلگر روسی مسایل خاورمیانه در مقاله ای اعلام کرد: فشارهای خارجی گسترده ای بر آمریکا برای جلوگیری از حصول توافق جامع با ایران اعمال می شود و اوباما با این اقدامات مقابله می کند.
** اسلام آباد – ایرنا – رهبر حزب مخالف جنبش مردمی پاکستان به عنوان یکی از دو حزب عمده مخالف دولت این کشور امروز مدعی شد که اگر حاکمان و دولتمردان کنونی پاکستان تسلیم نشوند و کناره گیری نکنند، طرفدارانش حکومت آنان را ویران خواهند کرد.
** تهران – ایرنا – نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک تهدید آشکار به مقامات فرانسه در باره برسیمت شناختن کشور مستقل فلسطین هشدار و آن را یک اشتباه بزرگ از سوی پاریس خواند.
** تهران -ایرنا- منابع خبری از هلاکت حدود 200 تن از عناصر گروهک تکفیری- تروریستی داعش در استان های دیاله و نینوا در عراق خبر دادند.
** اسلام آباد – ایرنا – وزیر کشور پاکستان عصر یکشنبه طی سخنانی، بار دیگر حضور عوامل گروه تروریستی "داعش" در این کشور را تکذیب کرد.
** تهران – ایرنا – یک پسربچه 12 ساله در حالیکه اسلحه غیرواقعی در دست داشت توسط دو نیروی پلیس ایالت اوهایو آمریکا به ضرب گلوله به قتل رسید.
** تهران – ایرنا – آمریکا و همپیمانانش که مدعی مبارزه با داعش و ریشه کن کردن آن در عراق و سوریه، و در عین حال مدعی حمایت از حقوق بشر در جهان هستند، با حملات هوایی خود در سوریه تاکنون 52 غیر نظامی بی گناه را کشته اند.
** مسکو- ایرنا- رییس خبرگزاری ریانووستی در یک برنامه سیاسی اعلام کرد: کشورهای اروپایی گرفتار تروریست های مورد حمایت خود شده اند و این تروریست ها امنیت اروپا را تهدید می کنند.
** تهران- ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی "باجی قائد السبسی" رهبر 87 ساله حزب ندای تونس شامگاه یکشنبه اعلام کرد، وی در انتخابات ریاست جمهوری تونس حائز اکثریت آرا شده است.
** تهران - ایرنا- "اسامه القواسمی" سخنگوی جنبش فتح گفت: کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، زشت ترین سیاست های تبعیض و پاکسازی نژادی را علیه فلسطینیان به ویژه ساکنان بیت المقدس اعمال می کند.
** تهران- ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی را هرگز به رسمیت نخواهد شناخت، اقدام کابینه نتانیاهو در تصویب پیش نویس قانون شناسایی این رژیم به عنوان "دولت یهود" را زنگ خطری برای جهان اسلام دانست.
** تهران -ایرنا - پایگاه خبری "ایلاف" عربستان سعودی نوشت: باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در دیدار با " شاهزاده متعب بن عبدالله بن عبدالعزیر" وزیر گارد ملی و فرزند پادشاه عربستان خواستار عادی سازی روابط سعودی با ایران و اتخاذ رویکرد باز آن کشور در قبال تهران شده است.
** تهران- ایرنا- منابع امنیتی و پزشکی مصر اعلام کردند: بر اثر انفجار بمب در منطقه ای در غرب العریش (شبه جزیره سینا) یک افسر پلیس کشته و یک افسر دیگر نیز زخمی شد.
** لندن – ایرنا- روزنامه ایندیپندنت روز دوشنبه گزارش داد که انگلیس پیش از حمله رژیم صهیونیستی به غزه، تسلیحات و تجهیزات نظامی به ارزش بیش از هفت میلیون پوند، به این رژیم فروخته است.
** کوالالامپور - ایرنا - شبکه خبری "ای.بی.سی" استرالیا با افزایش مشکلات مالی دولت این کشور حدود 10 درصد از نیروی کار دائمی خود را اخراج می کند.
ایرانم **1004**3404


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن