تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804500689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه تهران - ایرنا - امیرعبداللهیان: همکاری مشترک تهران ، پکن و مسکو در قبال سوریه با جدیت ادامه دارد/ آیت الله هاشمی رفسنجانی: دریای خزر باید به منطقه نمونه صلح در دنیا تبدیل شود/ ادامه اعتراض ها به قتل یک سیاهپوست؛ خیابان های ایالت میسوری بسته شد/ روسیه بر همکاری با جنبش حزب الله برای تامین امنیت لبنان تاکید کرد/ پرچم آمریکا در آتن یه آتش کشیده شد/ دهمین دور مذاکرات جامع هسته ای؛ عزیمت ظریف و تیم مذاکره کننده به اتریش/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
**********
**تهران - ایرنا - «حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: همکاری مشترک تهران ، پکن و مسکو در قبال سوریه با جدیت ادامه دارد.

**تهران - ایرنا - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، همکاری در دریای خزر را یکی از مهمترین زمینه های همکاری جمهوری اسلامی ایران و روسیه خواند و گفت: دریای خزر باید منطقه نمونه صلح در دنیا باشد که این مهم با همکاری همه کشورهای حاشیه منطقه امکان پذیر است.

**تهران - ایرنا - «سرگئی ناریشگین» رییس مجلس دومای روسیه و هیات همراه عصر دوشنبه تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

**قم ـ ایرنا ـ دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای تفرقه میان اهل سنت و شیعیان به کار بسته است و ما باید هوشیار باشیم.

**اهواز- ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تجلیل از حماسه سازان آزادسازی سوسنگرد گفت: با گذشت 34سال از آن حماسه ماندگار کمتر کسی قدر مقاومت مردم شجاع سوسنگرد را می داند و باید همه قدر این مقاومت را بدانیم.

**تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه پس از جام جهانی 2014 تصمیم گرفت تا فوتبال ایران را در مسیر شروع تازه ای قرار دهد، گفت: بر این اساس بازیکنان جوان به تدریج وارد خواهند شد تا آینده فوتبال ایران را بسازند.

**مشهد- ایرنا- رییس اداره باروری سالم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون سه میلیون زوج نابارور در سطح کشور وجود دارد که تنها یک پنجم آنها توان پرداخت هزینه های درمان نازایی خود را دارند.

**تهران - ایرنا - رییس فراکسیون تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برای ورود به بازار و رقابت جهانی باید در مقطع مشخص و تعیین شده از تولید داخلی حمایت کرد.

**تهران- ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تصویری به آیین اختتامیه دومین دوسالانه کارتون کتاب، گفت: رواج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز به توجه جدی و برنامه ریزی دارد.

تهران– ایرنا- محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در صدر تیم مذاکره کننده هسته ای بامداد امروز(سه شنبه) عازم وین پایتخت اتریش شد تا دهمین دور مذاکرات جامع هسته ای را با حضور نمایندگان گروه 1+5 از سر گیرد.

**اخبار خارجی
***********
**نیویورک- ایرنا- معاون بان کی مون در نشست روز دوشنبه شورای امنیت سازمان ملل با اشاره به ادامه تنشها و خشونت ها در قدس شرقی تاکید نمود که بان کی مون دبیر کل این سازمان بشدت نگران ادامه خشونتها در قدس شرقی بویژه حملات نیروهای صهیونیستی علیه اماکن مقدسه در قدس شرقی است.

**نیویورک– ایرنا- صدها تن از مردم سن لوییز در ایالت میسوری آمریکا بار دیگر در اعتراض به قتل یک جوان سیاهپوست به دست یک پلیس سفیدپوست در نهم اوت امسال (18 مرداد)، با خوابیدن در خیابان های شهرهای مختلف این ایالت، موجب راهبندان های سنگینی شدند.

**مسکو- ایرنا- میخائیل بوگدانف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و معاون وزیر امور خارجه این کشور بر آمادگی مسکو برای همکاری با جنبش حزب الله لبنان در امر تامین امنیت این کشور و منطقه خاورمیانه تاکید کرد.

**مسکو - ایرنا - رییس کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه اعلام کرد: ایران و روسیه در مسایل خاورمیانه و راههای حل و فصل این مسایل تفاهم دارند.

**آتن - ایرنا - شهروندان یونانی با شرکت مراسم بزرگداشت در 41امین سالگرد قیام دانشجویی و تظاهرات گسترده در مقابل سفارت آمریکا،پرچم این کشور را به آتش کشیدند

**برلین- ایرنا- حملات تند و بی سابقه صبح دوشنبه صدر اعظم آلمان به رییس جمهوری روسیه، واکنش های متفاوت برای دیگر مقام های آلمانی به همراه داشت به طوری که رییس جمهوری این کشور در حاشیه همایشی در جمهوری چک با پرتاب تخم مرغ از سوی برخی معترضان مواجه شد.

**مادرید- ایرنا- محققان اسپانیایی دانشگاه بارسلونا یک رابطه تابحال ناشناخته بین یک پروتئین به نام HNRNPA2B1 و پیشرفت سرطان لوزالمعده را کشف کردند .

**تهران - ایرنا - «سرگئی ناریشگین» رییس مجلس دومای روسیه و هیات همراه عصر دوشنبه تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

**دهلی نو- ایرنا- پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز او ایندیا نوشت: لشکر طیبه پاکستان برای حمله به مرکز فیلمسازی هند (بالیود)، دانشکده علوم دفاعی دهلی نو، معبد سومانات درگجرات و رهبران "شیوسینا" در بمبئی را برنامه ریزی کرده بود.

**آنکارا - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با تاکید بر لزوم همکاری هوشمندانه درون منطقه ای بدون اجازه دادن به دخالت خارجی، هشدار داد نباید کاری کرد که آب به آسیاب رژیم صهیونیستی ریخته شود.

**لندن – ایرنا- کلیسای انگلیس روز دوشنبه به طور رسمی با اسقف شدن زنان موافقت کرد و بدین ترتیب راه را برای انتصاب اولین اسقف زن تا پایان سال جاری میلادی هموار کرد.

**نیویورک –ایرنا - سازمان بهداشت جهانی با انتشار گزارشی اعلام کرد که سالانه نزدیک به 370 هزار نفر در اثر خفگی در دریا، رودخانه ها، دریاجه ها ، ماندابها و حتی وان حمام ها جان خود را از دست می دهند و یادآور شده است که درصد زیادی از این قربانیان کودکان زیر 5 سال هستند.

**تهران-ایرنا- "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا پیش از سفر خود به لندن در جمع خبرنگاران، مذاکرات هسته ای ایران را حیاتی خواند و گفت: این مذاکرات وارد دوره کلیدی خود شده است.

**تهران- ایرنا- روزنامه الوطن چاپ سعودی به نقل از هوشیار زیباری وزیر دارایی عراق نوشت: نزدیکی ایران و عربستان سعودی کلید حل مشکلات منطقه است.

**بیروت – ایرنا - « حسن فضل الله» عضو فراکسیون حزب الله( وفاداری به مقاومت)در مجلس لبنان تاکید کرد که ایمان حزب الله به اصل ولایت فقیه ، منشا پایبندی آن به قضایای ملی و امت و در راس آنها آزادی سرزمین لبنان از اشغال صهیونیست ها و دفاع و حمایت از لبنان شد.
شبد** 3404


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن