تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803872083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه تهران - ایرنا - ظریف: عمان می تواند در به نتیجه رسیدن مذاکرات نقش مثبتی ایفا کند/ امیرعبدالهیان: معاون رییس جمهوری عراق به تهران سفر می کند/ آیت الله صافی گلپایگانی: معرفی چهره رحمانی اسلام نقشه تکفیری ها را خنثی می کند/ لاوروف بر همکاری روسیه با سوریه در مبارزه با تروریست ها تاکید کرد/ انصارالله یمن ترکیب دولت جدید یمن را رد کرد/ سرکرده نظامی داعش در استان دیاله به هلاکت رسید/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
**********
** مسقط - ایرنا - وزیر امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده هسته ای کشورمان برای گفت و گوهای سه جانبه هسته ای با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و کاترین اشتون هماهنگ کننده مذاکرات هسته ای و نیز انجام مذاکرات میان ایران و 1+5 دقایقی پیش وارد مسقط پایتخت عمان شد.

** مسقط - ایرنا - وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه سلطنت عمان در شروع روند مذاکرات هسته ای نقش داشته است گفت: عمان می تواند در پیشبرد این روند و به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای پیش رو نقش مثبتی ایفا کند.

** تهران - ایرنا - با تصمیم هیات وزیران عنوان "شرکت صید صنعتی منطقه آزاد چابهار" به "شرکت سرمایه گذاری و توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار" اصلاح شد.

** تهران - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهوری در پیامی به عزت الله ضرغامی رییس سابق سازمان صدا و سیما از تلاش های دلسوزانه وی در جهت حفظ و ارتقای جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

** تهران - ایرنا - معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان از سفر رسمی نوری المالکی معاون رییس جمهوری عراق فردا( یکشنبه) به تهران خبر داد.

** تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر اوباما رییس جمهوری آمریکا درباره ایران گفت: اوباما باید به طریقی در برابر شکستی که اخیرا در رای گیری بین دموکرات ها و جمهوری خواهان خورد یک پیروزی را به رخ ملت آمریکا بکشد.

** دزفول - ایرنا - نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه خواست جلوی جوسازی جریان نفاق را در این شهرستان بگیرد

** ساری - ایرنا - نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت فرهنگ غنی قرآنی در جامعه، جوانان را از دام هجمه های فرهنگی دشمنان نجات خواهد داد.

** قم - ایرنا - آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: تبیین و تشریح اصول و ارزش های مقدس اسلام و مکتب نجات بخش اهل بیت(ع)، نقشه های پلید دشمنان اسلام به ویژه گروه های تکفیری جانی و خشن که چهره رحمانی دین مقدس اسلام را مخدوش می نمایند، خنثی می کند.

** بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار با ایجاد نزاع و تفرقه بین مذاهب منطقه، در صدد بازگشت به خاورمیانه است.

** شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد، از مسوولان دستگاه های اجرایی استان خواست، عملکرد مجموعه خود را با استفاده از فناوری روز به اطلاع مردم برسانند.

**تهران - ایرنا - رییس کل بیمه مرکزی در جلسه مدیران عامل شرکت های بیمه با تشریح مزیت های طرح سلامت، بر لزوم همراهی شرکت های بیمه با این طرح تأکید و اضافه کرد:موضع صنعت بیمه در این راستا باید سنجیده و تعریف شده باشد.

** تهران- ایرنا- معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی گفت: طرح ملی تحول در نظام سلامت دولت مورد قبول جامعه پزشکی است و همه پزشکان به طور متعهدانه با این طرح همکاری می کنند.

** یزد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی یزد، از کشف 103 کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

** تهران- ایرنا- زلزله ای به بزرگی 3.9 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) سحرگاه امروز (یکشنبه) حوالی «گراش» در استان فارس را به لرزه درآورد.

اخبار خارجی
**********
** تهران - ایرنا - شبکه تلویزیونی "الحدث" روز شنبه گزارش داد که حملات هوایی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا گروهی از سرکردگان داعش در عراق را هدف قرار داده است و احتمال دارد "ابوبکر البغدادی" فرد شماره یک این گروه تروریستی در میان آنها باشد.

**مسکو- ایرنا- "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه بر تداوم همکاری های کشورش با سوریه در امر مبارزه با گروه های تروریستی تاکید کرد.

** تهران – ایرنا – وزارت کشور عربستان روز شنبه اعلام کرد یک گروه بزرگ تروریستی را که قصد حمله به تاسیسات امنیتی، سازمان های دولتی و مقام های این کشور را داشته، کشف و اعضای آن را دستگیر کرده است.

** تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز گزارش داد: تسلط حزب جمهوریخواه بر مجلس سنای آمریکا موجب ایجاد یک لحن تند جدید در بحث های مربوط به سیاست آمریکا خواهد شد ، و انتظار می رود نمایندگان کنگره از قدرت جدید خود در مورد بودجه ، برای پیشبرد یک سیاست خارجی مداخله گرایانه تر استفاده کنند.

** برلین - ایرنا - رییس جمهوری سابق اتحاد جماهیر شوروی با طرح انتقاداتی تند و اتهاماتی شدید به عملکرد غرب به رهبری آمریکا در قبال روسیه به بهانه بحران اوکراین،گفت: اجرای این سیاست های نادرست، دنیا را در آستانه وقوع یک جنگ سرد قرار داده و برخی حتی معتقدند این جنگ آغاز هم شده است.

** مسکو- ایرنا- رییس دفتر نمایندگی سیستم مالی جهانی سوئیفت در روسیه و کشورهای همسود، مخالفت مدیریت این سازمان با تحریم روسیه را با وجود اصرار کشورهای غربی اعلام کرد.
** تهران -ایرنا - جنبش انصار الله یمن (حوثی ها) ضمن رد ترکیب دولت جدید این کشور به ریاست "خالد بحاح" نخست وزیر، خواستار اصلاح آن شد.

** تهران - ایرنا - موسی ابومرزوق معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن تقبیح انفجار منازل شماری از رهبران جنبش فتح در باریکه غزه، درعین حال پیش داوری فتح مبنی بر نسبت دادن این حوادث به حماس را محکوم کرد.

** تهران - ایرنا - وزارت دفاع عراق از کشته شدن سرکرده نظامی "داعش" در منطقه "السعدیه" و شماری از فرماندهان این گروه تروریستی در حمله هوایی ارتش این کشور خبر داد.

** تهران- ایرنا- رییس شورای استان الانبار عراق از آزادسازی 16 روستای تابع این استان از اشغال تروریست های "داعش" و فرار آنها از این منطقه خبر داد.

** مسکو- ایرنا- روزنامه روسی "گازتارو" در گزارشی اعلام کرد: ذخایر طلا و ارز خارجی روسیه در 6 ماهه نخست سال جاری میلادی، به دلیل عواقب ناشی از بحران اوکراین، 52 میلیارد دلار کاهش یافته است.

**مادرید - ایرنا- وزیر کشور اسپانیا گفت: نیروهای امنیتی این کشور برای مقابله با تبلیغ و ترویج تروریست های وابسته به داعش و القاعده در زندان ها، نظارت شدیدی بر این ندامتگاه ها دارند.

** لندن– ایرنا– ترس از اقدامات تروریستی سبب شده همزمان با مراسم "روز یادبود" کشته شدگان انگلیسی و جامعه کشورهای مشترک المنافع در جنگ جهانی اول، تدابیر شدید امنیتی در لندن و سایر شهرهای مهم انگلیس به اجرا گذاشته شود.

** تهران -ایرنا - نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان خیریه "المقاصد" در شهرک "الطور" در قدس اشغالی، یک جوان فلسطینی را بعد از ضرب و جرح شدید دستگیر کردند
ایرانم **1004**3404


18/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن