تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803169427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه تهران – ایرنا- نتیجه مذاکرات هرچه باشد، اقتصاد ایران به پیش خواهد رفت،ایران همواره در چارچوب مقررات بین المللی عمل کرده است،صادرات کالاهای ایرانی به عراق به بیش از دو میلیارد و میلیون 700دلار رسید، کارگران کنگره آمریکا در اعتراض به حقوق های خود دست به اعتصاب زدند،ناکامی جمهوریخواهان در به رای گذاشتن لایحه ای در مورد تحریمهای ایران،موضوع هسته ای ایران مهمترین رویداد نشست اپک ،پرواز اولین پهپاد ساخت ایران و عصبانیت آمریکایی ها،مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته بوده است.


خارجی
*****
بیروت - ایرنا – در حالیکه گزارش های رسانه ها حاکی از افزایش حضور گروهک های مسلح وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش در منطقه القلمون سوریه نزدیک مرزهای لبنان است، گروه تروریستی جبهه النصره در پی حمله گسترده ارتش سوریه در منطقه خسارت سنگینی را متحمل شد.

***
نیویورک-ایرنا-شورای امنیت سازمان ملل با استناد به فصل هفتم منشور این سازمان و با صدور قطعنامه جدیدی خواستار اقدامات گسترده تر کشور های جهان برای مقابله با دزدی دریایی بویژه در سواحل کشور سومالی شد.

***
ژنو؛ ایرنا - گروهی از فعالان روز پنجشنبه هنگام دفاع امریکا از سابقه حقوق بشر در مقابل دیده بان ضد شکنجه سازمان ملل، به سابقه بد امریکا اعتراض کرده و تصاویر قربانیان قساوت پلیس این کشور را به نمایش گذاشتند.

***
مسکو- ایرنا- سفیر ایران در روسیه اعلام کرد: امضای توافقنامه احداث دو واحد نیروگاه اتمی در بوشهر نشانه عزم ایران و روسیه برای همکاری های درازمدت است.

***
نیویورک-ایرنا- نشست ماهانه دفتر همآهنگی جنبش عدم تعهد روز پنجشنبه به ریاست حسین دهقانی سفیر و سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در مقر این سازمان برگزار شد.

***
پاریس ؛ ایرنا - فرانسه روز پنجشنبه از رژیم صهیونیستی خواست که از احداث 200 واحد مسکونی جدید در شهرک های یهودی نشین در شرق بیت المقدس " فورا" منصرف شود و این تصمیم را تهدید مستقیم علیه راه حل تشکیل دو کشور برای خاورمیانه دانست.

***
تهران – ایرنا – صدها کارگر قراردادی آمریکا از جمله کارگران کنگره این کشور دست به اعتصاب زدند و با اعتراض به باراک اوباما، رییس جمهوری این کشور خواستار افزایش حقوق خود شدند.

***
واشنگتن ؛ ایرنا - خبرگزاری رویترز گزارش داد: قانونگذاران جمهوریخواه روز پنجشنبه سعی کردند کنگره را مجبور به رای گیری در مورد لایحه تشدید تحریم ها علیه ایران در صورت عدم دستیابی به یک توافق هسته ای بکنند ولی در این زمینه ناکام ماندند.

***
پکن -ایرنا - شبکه خبری حزب کمونیست چین روز جمعه با انتشار گزارشی، بررسی موضوع هسته ای ایران میان رهبران چین و آمریکا را مهمترین رویداد نشست اخیر اپک دانست.

***
پکن - ایرنا - رسانه های چین می گویند، ساخت و پرواز اولین پهپاد ایرانی که از نمونه آمریکایی آن ساخته شده ضمن عصبانیت کاخ سفید، ادعاهای آمریکایی ها را نیز نقش برآب کرد.

***
داخلی
*****
مشهد - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: امروز ضرورت دارد پایه گذاری کنسرسیوم کشورهای پناهنده پذیر با محوریت جمهوری اسلامی ایران باشیم.

***
تهران – ایرنا - رییس دفتر رئیس جمهوری گفت: نتیجه مذاکرات هرچه که باشد؛ اقتصاد ایران به پیش خواهد رفت.


***
تهران - ایرنا - سفیر سوریه در ایران، با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از بغداد و دمشق در مبارزه با تروریسم،گفت: ایران همواره در مبارزه با تروریسم در چارچوب موازین اخلاقی و مقررات بین المللی عمل کرده است.

***
تهران- ایرنا- مدیر ارشد انجمن دیابت ایران گفت:انسولین هم اکنون در درمان دیابت نوع 2 محور اصلی درمان بوده اما متأسفانه به خاطرضعف جدی در آموزش و اطلاع رسانی به بیماران و پزشکان، در استفاده از این دارو بد فهمی هایی وجود دارد.

***
قزوین-ایرنا- مسوول دفتر امور تجاری عراق در سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صادرات کالاهای ایران به عراق در هفت ماهه امسال به 2 میلیارد و 700 میلیون دلار رسیده است.

***
شیراز - ایرنا- محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری عصر روز پنجشنبه از سه پروژه ملی و در حال اجرای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان فارس بازدید کرد.

***
جیرفت - ایرنا - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت سعی دارد با توسعه روستاها، عبارت مناطق محروم را از ادبیات کشور پاک کند.

***
تهران ؛ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: اقتصاد ایران منتظر رفع تحریم نمی ماند و غیر ممکن است بتوان ایران را محاصره اقتصادی کرد.
شبک **1455** 1917


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن