تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819535399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه چهار شنبه تا صبح پنج شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهار شنبه تا صبح پنج شنبه تهران – ایرنا- تاکید رییس جمهوری کشورمان بر حق استفاده صلح آمیز هسته ای برای تمامی کشورها، پیام تبریک روحانی به سه عضو شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین، به کار گیری تمامی استخدامی ها از اسفند ماه، تمدید قانون حالت اضطراری آمریکا در ارتباط با ایران توسط اوباما، ارائه لایحه قانون جامع دهیاری ها به وزارت کشور، رفع تحریم ها و کاهش تورم از اولویت های دولت،اعتراف ضمنی پنتاگون به توانایی مهندسی معکوس نظامی ایران و اعلام شکست ائتلاف ضد داعش بدون ایران از مهمترین عناوین خبری شب گذشته تا صبح پنج شنبه ایرنا بوده است.


**اخبار داخلی
تهران- رییس جمهوری تاکید کرد: همه کشورها در چارچوب آژانس بین المللی انرژی اتمی و ان پی تی باید از فناوری های صلح آمیز هسته ای استفاده کنند و نباید اجازه دهیم که برخی کشورها فناوری های نوین را در انحصار خود قرار دهند.
تهران - رییس جمهوری در پیامهای جداگانه ای، پیروزی سه عضو شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین را به آنان تبریک گفت.
شیراز - معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: تمام کسانی که مراحل استخدامی را به شکل قانونی پشت سر گذاشته اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می شوند.
تهران - اسکات پیترسون تحلیلگر روزنامه کریستین ساینس مانیتور آمریکا گفت: حمایت رهبری و مردم ایران از تیم مذاکره کننده هسته ای به ریاست محمد جواد ظریف در تاریخ مذاکرات هسته ای ایران بی سابقه است.
سنندج - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه اولویت دولت در مسایل بین المللی رفع تحریم ها است، گفت: در بعد داخلی نیز اولویت دولت کاهش تورم است.
تهران - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم تدوین استانداردها و دستورالعمل فنی برای نگهداری از راه ها از بیمه مسئولیت راهداران درقانون خبر داد و اظهارامیدواری کرد: پس از تصویب این قانون در مجلس، همه راهداران بیمه مسوولیت داشته باشند.
تهران –«ژان فرانسوا ژیرو» مدیرخاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه فرانسه که به منظور تبادل نظر درخصوص مسائل دوجانبه و منطقه ای به تهران سفرکرده با «ابوالقاسم دلفی» مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
رشت - معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: لایحه قانون جامع دهیاری ها به وزارت کشور ارائه شده است و تا هفته آینده، برای طی مراحل قانونی به دولت تقدیم می شود.
تهران - کاخ سفید اعلام کرد: باراک اوباما رییس جمهوری امریکا روز چهارشنبه در نامه ای خطاب به کنگره، حالت اضطراری ملی در این کشور را در ارتباط با ایران به مدت یکسال دیگر تمدید کرده است.

تهران - وزیر دادگستری در همایش ملی پلیس و سلامت اداری گفت: نیروی انتظامی به دلیل جایگاه ویژه خود، بیش از سایر دستگاه ها به مراقبت نیاز دارد.
مشهد- معاون رئیس جمهوری عراق با اشاره به تلاش نافرجام آمریکایی ها برای حضور نظامی در خاک این کشور گفت: آمریکایی ها بعد از ناکامی در این عرصه و در شرایطی که ما وارد مرحله بازسازی کشورمان شده بودیم، با فتنه ای جدید و در لباس داعش و النصره توطئه خود را آغاز کردند.
تهران - سومین سالگرد گرامیداشت شهادت سرلشگر "حسن طهرانی مقدم " و یارانش در اردوگاه شهدای اقتدار واقع در روستای بید گنه شهرستان ملارد برگزار شد.
مسکو - مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران برای روابط با روسیه اهمیت خاصی قائل است و توسعه همکاری ها با این کشور در سیاست خارجی ایران پیش بینی شده است.
سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان، اشتغال را یکی از اولویت های اصلی کشور بخصوص در روستاها دانست و گفت: باید با بردن واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک به روستاها و ایجاد اشتغال و درآمد برای روستاییان مانع از مهاجرت آنان به شهرها شد.
مادرید- "کلارا جانت سانتوس" استاد ارتباطات سمعی وبصری دانشگاه "کمپلوتنسه "مادرید معتقد است که غرب با اطلاعاتی مغرضانه، یک نگاه کلیشه ای نسبت به ایران و هرچه که در مورد آن باشد دارد.
تهران- قائم مقام بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: آیین اختتامیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور محمد سرافراز رییس رسانه ملی در مصلی تهران برگزار می شود.
پکن - دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت: با موافقت سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو)، کرسی جدید این نهاد فرهنگی در کشورمان تاسیس می شود.
تهران- معاون مرکز صلح و محیط زیست گفت: محیط زیست یکی از بزرگترین قربانیان جنگ است که تخریب آن تاثیر بسیاری بدی بر معیشت و زندگی مردم و حیوانات دارد.
نیویورک- سفیر و سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با انتقاد از نبود شفافیت در سازوکار های شورای امنیت سازمان ملل و برخورد های گزینشی این نهاد گفت که شورای امنیت به ابزاری برای دستیابی به اهداف سیاسی خاص تبدیل شده است.
مادرید- "مانوئل خرترودیکس کامپوس" استاد دانشگاه "خوان کارلوس" مادرید در مورد موسیقی ایران می گوید، اهمیت موسیقی ایران در حدی است که سینمای غرب باید از آن درس بیاموزد.
ارومیه - سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: داور این دیدار در نشان دادن کارت قرمز به کاپیتان تیم ما خیلی عجله کرد.

**اخبار خارجی
کوالالامپور- مالزی پس از گذشت بیش از هشت ماه از ناپدیدشدن پرواز ام.اچ 370 خطوط هواپیمایی مالزی مشخص شدن سرنوشت 239 سرنشین این پرواز را در مذاکره با چین مشخص می کند.
کوالالامپور - بیش از 130 زن و کودک مسلمان اویغور چین از پناهگاه های تایلند فرار کردند و وزارت امنیت انسانی و توسعه اجتماعی این کشور نسبت به دام افتادن این اویغورها در باندهای قاچاق انسان ابراز نگرانی کرد.
تهران - فرمانده مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد، 200 طراح نظامی از 30 کشور جهان امروز (پنجشنبه) برای تدوین برنامه راهبردی مقابله با گروه تروریستی داعش، در این کشور گرد هم می آیند.
تهران - دیدارهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال با برتری آرژانتین مقابل کرواسی و شکست هلند برابر مکزیک همراه شد.
تهران – تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی ترکیه با درخشش "نیمار جونیور" به برتری چهار بر صفر دست یافت.
تهران - کاخ سفید اعلام کرد: باراک اوباما رییس جمهوری امریکا روز چهارشنبه در نامه ای خطاب به کنگره، حالت اضطراری ملی در این کشور را در ارتباط با ایران به مدت یکسال دیگر تمدید کرده است.
تهران- نشریه آمریکایی فارن پالسی در گزارشی نوشت که حملات ائتلاف آمریکایی به تنهایی برای شکست دادن داعش کافی نیست و «قطعا ائتلاف ضد دولت اسلامی (داعش) بدون ایران شکست خواهد خورد.
شبس**1708


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن