تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803261182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی فرهنگ مشترک ایران و پاکستان در مستند تلویزیونی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از صدا و سیما؛ بررسی فرهنگ مشترک ایران و پاکستان در مستند تلویزیونی تهران-ایرنا-مستند «خواهری در لاهور» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم روز سه شنبه 4 آذر ماه ساعت 11 به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در این مستند فرهنگ مشترک میان ایران و پاکستان، خواهر خواندگی میان دو شهر لاهور و اصفهان بررسی خواهد شد.
مقایسه بافتهای تاریخی، هنری، فرهنگی و معماری بناهای اسلامی و آموزش زبان فارسی در دانشکده های لاهور و غیره از دیگر بخش های تماشایی این مستند است.

**HDمیزبان سریال برگزیده استرالیا می شود
پرستاران نام مشهور یک مجموعه تلویزیونی با نام اصلی All Saints است. این مجموعه در24 فوریه 1998 پخش خود را آغاز کرد و جمعه 7آذزساعت 18 روی آنتن شبکه HD می رود.
پرستاران نام مشهور یک مجموعه تلویزیونی با نام اصلی All Saints است. این مجموعه در24 فوریه 1998 پخش خود را آغاز کرد.و در10ژوئن 2008چهارصدونود و چهارمین قسمت آن از تلویزیون پخش شد. این سریال در استرالیا ساخته شده ولی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله،بریتانیا،ایرلند،ایران و... به نمایش در آمد.

**"ارتباط دیابت و بیماران قلبی " موضوع بحث امروز ضربان
برنامه ضربان روز سه شنبه 4آذربه موضوع "ارتباط دیابت و بیماران قلبی " اختصاص خواهد داشت و دکتر سید علی جمالیان متخصص قلب مهمان این برنامه خواهند بود.
ضربان هر روز ساعت16 به تهیه کنندگی ابراهیم داروغه زاده و با اجرای بابک حسن زاده روی آنتن شبکه سلامت سیما می رود.

**هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال با میزبانی مدعیان آغاز می شود
برنامه "چهارسوی ورزش" امروز ساعت16:15 میزبان پخش مستقیم هفته پنجم لیگ برتر رقابت های دو تیم "ثامن مشهد-شهرداری گرگان" از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتربسکتبال کشورمی شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه ورزش سیما، پخش مستقیم هفته پنجم لیگ برتر رقابت های دو تیم "ثامن مشهد-شهرداری گرگان" از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتربسکتبال کشور امروز ساعت16:15 در برنامه "چهارسوی ورزش" از شبکه ورزش سیما روی آنتن می رود.
محمدرضا بابامحمدی تهیه کننده وحسین رضایی مجری این برنامه هستند و علاقه مندان می توانند ساعت 16:15 شاهد مسابقه دو تیم "ثامن مشهد-شهرداری گرگان" باشند.

**«زنده باد زندگی» میزبان جانبازی بدون صورت می شود
برنامه «زنده یاد زندگی» که از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود فردا شب میزبان نانوای بسیجی جانبازی می شود که سال 1366 در منطقه حور عراق بر اصابت خمپاره صورت خود را از دست داد.
حاج رجب محمد زاده نانوای بسیجی که سال 1366 در منطقه حور عراق بر اصابت خمپاره صورت خود را از دست داد و امروز با 70 درصد جانبازی در هیاهوی شهر تنها برای اینکه سیرت دارد اما صورت ندارد به فراموشی سپرده شده است فرداشب 3آذرماه به همراه خانواده اش مهمان برنامه «زنده باد زندگی» است.
وی ساکن یکی از محلات پایین شهر مشهد است،مردی 74 ساله که 24 بار صورتش را جراحی کرده اما با تمام این اوصاف هنوز هم نمی تواند غذا بخورد،نفس بکشد،ببیند و استشمام کند.
برنامه «زنده باد زندگی»به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی و کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه ها ساعت 22:30 از این شبکه به روی آنتن می رود.

**تحلیل تأثیرات احساسی اعتیاد بر خانواده در «خانواده ها بدانند»
برنامه «خانواده ها بدانند» شبکه آموزش سیما، این هفته به تأثیرات احساسی اعتیاد بر خانواده را تحلیل می کند.
برنامه «خانواده ها بدانند» این چهارشنبه 5 آذر ماه با حضور دکتر شهبازی به تبیین ضرورت نادیده نگرفتن شکل گیری تغییرات ناخوشایند در زندگی عضو معتاد و دیگران،بازگویی نمونه وار جایگزینی شرایط تحمیل شده بر اعضای خانواده، تحلیل تأثیرات احساسی اعتیاد بر خانواده،تحلیل تأثیرات احساسی اعتیاد بر خانواده خواهد پرداخت.
در این برنامه سوالاتی همچون چه خطراتی در انتظار خانوادۀ معتاد است؟،زندگی اعضای خانواده ای که یک معتاد در میان آن ها حضور دارد، چه تغییراتی نسبت به قبل خواهد کرد؟،ممکن است فرد معتاد چه امتیازات و حمایت هایی را در خانواده از دست بدهد؟ و با نادیده گرفتن اعتیاد و معتاد در خانواده راه را بر چه اتفاقات ناخوشایند دیگر می گشائیم؟ مطرح می شود.
مجموعه «خانواده ها بدانند» به تهیه کنندگی سید جلال چاوشیان و کارگردانی جمشید بیات ترک و اجرای امیرحسین مدرس هر چهارشنبه ساعت 21 از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.

**سردار نقدی میهمان برنامه تهران 20 می شود
سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان در هفته بسیج امشب 3 آذر ماه میهمان برنامه تهران 20 می شود.
سردار نقدی با حضور در برنامه تهران 20 در هفته بسیج به بررسی موضوع فلسفه تشکیل بسیج و ضرورت بسیج پس از دفاع مقدس می پردازد و در این خصوص به گفتگو می نشیند.
بنا بر این گزارش ، برنامه تهران 20 برنامه ای گفتگو محور از گروه اجتماعی شبکه تهران است که ازسال80 هر شب به جز پنج شنبه وجمعه ها روی آنتن می رود.
سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان امشب 3 آذر ماه ساعت 20 با حضور در برنامه تهران 20 در هفته بسیج به بررسی موضوع فلسفه تشکیل بسیج و ضرورت بسیج پس از دفاع مقدس می پردازد و در این خصوص به گفت وگو می نشیند.

**سریال «شهر من شیراز» در شبکه دو تولید می شود
مجموعه تلویزیونی «شهر من شیراز» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد بنایی در 13 قسمت 30 دقیقه ای برای پخش از آنتن شبکه دو تولید می شود.
«شهر من شیراز» یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است که برای گروه خانواده شبکه دو تولید می شود که علی اکبر محلوجیان فیلمنامه آن را نوشته است.
این سریال که در تهران و شیراز تصویربرداری می شود، درباره چهار بانوی ایرانی با بازی زیبا بروفه، پرستو صالحی، روشنک عجمیان و حدیث فولادوند است که هر کدام به نوعی درگیر مسائل خانوادگی و اجتماعی هستند و می کوشند از زیر بار مشکلات سربلند بیرون بیایند.

**مدرسه عشق در هفته بسیج
" مدرسه عشق " عنوان برنامه ای ترکیبی زنده از گروه اجتماعی شبکه تهران است که به مناسبت هفته بسیج ساعت 22 بر روی آنتن می رود.
علی اکبر ذاکری تهیه کننده برنامه " مدرسه عشق " در توضیح این ویژه برنامه گفت: این برنامه به مناسبت هفته بسیج با محوریت آشنایی مخاطبان با دستاوردهای بسیج ، فرهنگ و آرمان بسیجیان و.. با آیتم های متنوع و متخلف با اجرای نوید جعفرزاده ، وحید ایمانی و فاطمه رضاپور از شبکه تهران پخش می شود.
ذاکری ادامه داد: کلام رهبری ، دعوت از فرماندهان ارشد بسیج ، گزارش از فعالیت های بسیج در اقصی نقاط کشور، نماهنگ ، معرفی تشکل ها ی بسیجی و... از بخش های این برنامه است که از محل لانه جاسوسی به مدت 45 دقیقه روی آنتن شبکه تهران می رود.

**برنامه روزنه و پشت پرده خمیرمرغ در صنایع غذایی
وزارت بهداشت در خصوص توقف و ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ در صنایع گوشت ایران هشدار و تاکید چند باره کرد.
مهتاب ضرابی چگینی تهیه کننده برنامه "روزنه" با اشاره به تاکید وزارت بهداشت در خصوص ممنوعیت کاربرد خمیر مرغ در صنایع گوشتی گفت: در این خصوص دکتر آراسب دباغ مقدم متخصص صنایع غذایی به بحث و گفتگو می پردازند.
وی افزود: همچنین دربخش دیگر برنامه، کیوان نقره کارآخرین رویدادهای IT" " را بیان می کند و نیز امیر قربانعلی در خصوص آخرین رویدادهای فناوری نانو گفتگو می کند.
این تهیه کننده اظهار داشت: همچنین در دومین روز همایش سواحل و بنادر و سازه های دریایی با دبیر همایش محمد رضا الله یار گفتگو می شود.
علاقه مندان می توانند روزسه شنبه چهارم آذر ساعت 10:00 به مدت بیست دقیقه این برنامه را از رادیو ایران بر روی موج FM ردیف90 MHz و AMردیف 900 kHz دریافت کنند.
همایش سواحل و بنادر،هتل المپیک در حال برگزاری است.

**نمایش قدیمی "عشق چوپان " از رادیو نمایش پخش می شود
از فردا ، 4 آذرماه ، نمایش قدیمی "عشق چوپان " از رادیو نمایش پخش می شود.
این نمایش به نویسندگی محمد مجلسی و با هنرمندی بازیگران قدیمی دهه ی 40 رادیو درباره ی چوپانی از اهالی طبرستان است.
این نمایش قدیمی در گذشته و با هنرمندی رامین فرزاد، ژاله علو، هوشنگ بهشتی، حیدر صارمی ، و مهین بزرگی که همگی از هنرمندان قدیمی رادیو ایران هستند در قالب برنامه ی " یکی بود یکی نبود" تهیه و تولید شده است .
"عشق چوپان" به تهیه کنندگی و کارگردانی صادق بهرامی از 4 آذرماه ، ساعت 18:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

**حضور گلزن های پرسپولیس در شبکه یک
محمد نوری و امید عالی شاه گلزن های شهرآورد هفتاد و نه مهمان برنامه امروز هنوز تموم نشده می شوند.
به گزارش روابط عمومی شبکه یک، در برنامه امروز دوشنبه ، امروز هنوز تموم نشده که بصورت زنده ساعت 15:45 از شبکه یک پخش می شود، محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس که گل اول و امید عالی شاه زننده گل دوم این تیم به استقلال حضور دارند و درباره آخرین بازی خود مقابل استقلال می گویند.
همچنین محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس بصورت تلفنی به جمع مهمانان برنامه اضافه می شود و درباره برنامه هایش برای این تیم می گوید.
برنامه امروز هنوز تموم نشده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که هر روز بصورت زنده از ساعت 15:45 ازاین شبکه پخش می شود.

**بررسی بیماریهای عفونی گوش میانی
عفونت گوش میانی شایعترین بیماری دوران کودکی و یکی از اصلی ترین علل مراجعه خانواده به پزشک است که دکتر احمد ناطقیان مباحثی را در این رابطه مطرح می کنند.
به گزارش روابط عمومی شبکه سلامت سیما،برنامه "مادر کودک تندرستی" روز سه شنبه 4آذربه موضوع به موضوع بیماریهای عفونی گوش میانی اختصاص خواهد داشت.
احمد ناطقیان فوق تخصص عفونی کودکان مهمان روز سه شنبه 4آذر "مادر کودک تندرستی" هستند و در این خصوص موضوعاتی را مطرح می کنند.
محمدرضا حیدری تهیه کننده و دکتر مهدی تیموری مجری این برنامه خواهند بود.

**"مجله علمی" را در شبکه جام جم ببینید
شبکه جام جم در برنامه "مجله علمی" بینندگان را با دستاوردهای علمی و فنی متخصصان و پژوهشگران ایرانی در حوزه های مختلف علوم پایه، نانو تکنولوژی، فنی- مهندسی، کشاورزی، محیط زیست و هوافضا آشنا می کند.
این برنامه که کاریست از گروه دانش و اقتصاد شبکه جام جم به تهیه کنندگی سید جلال چاوشیان با اجرای محمد خوشنویسان و سعیده سلطانی روزهای دوشنبه ساعت 17:00 به صورت زنده از کانال جام جم سه به روی آنتن می رود و همچنین روزهای سه شنبه ساعت 01:20 بامداد از شبکه جام جم یک و ساعت 08:50 از کانال جام جم دو تکرار می شود.
فراهنگ**9187**1569


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن