تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاي سطح رضايتمندي مشتريان از اهداف عمده بانک شهر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۱۲ق.ظ)
ارتقاي سطح رضايتمندي مشتريان از اهداف عمده بانک شهر است مدير عامل بانک شهر افزايش رضايتمندي مشتريان را از اهداف اين بانک دانست و تصريح کرد‌: دريافت استانداردهاي ويژه و ايزوهاي 9001، 1002و 27001، براي استقرار در چارچوب بين المللي و کسب سطح بالاتري از رضايت مشتريان در اين راستا انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين محمد پورزرندي با تاکيد بر اهميت منابع پايدار در آباداني شهرها اظهار کرد‌: بانک شهر بيشترين تلاش خود را براي ايجاد بستر مناسب، در توسعه شهري پايدار انجام داده است.
وي با اشاره به تعامل مناسب بانک شهر با کلانشهرهاي کشور تصريح کرد‌: اين بانک‌، تعامل پايداري با شهرداري‌ها و شوراهاي شهر کلانشهرهاي کشور، برقرار کرده است و خود را به عنوان بانک شهروندي در همه کلان شهرها و استان هاي کشور مي‌داند.
پورزرندي با تاکيد بر اين‌که مشتري مداري‌ در اولويت اقدامات بانک شهر است، خاطر نشان کرد: دريافت استانداردهاي ويژه و ايزوهاي 9001، 1002و 27001، براي استقرار در چارچوب بين المللي و کسب سطح بالاتري از رضايت مشتريان انجام شده است.
مدير عامل بانک شهر تصريح کرد: بانک شهر، پنج سيستم زيربنايي " شهرهوشمند" را در برخي از شهرهاي کشور مانند تهران‌، اصفهان، مشهد، شيراز و تبريز ايجاد کرده است و همچنين با برنامه ريزي انجام شده، ترتيبي انديشيده شده تا بدهي هاي مالي شهرداري‌ها و اقساط آنان که قبلا به صورت چک پرداخت مي‌شد، از طريق سيستم انجام شود.
به گفته وي، توسعه بانکداري الکترونيک، به عنوان يکي از پروژه‌هاي عمده اين بانک در دستور کار قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن