تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804085959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک شهر در ميان 10 شرکت برتر جهان درخشيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۳ب.ظ)
با اخذ تنديس بين المللي کيفيت؛ بانک شهر در ميان 10 شرکت برتر جهان درخشيد بانک شهر در مراسم بين المللي اهداي تنديس کيفيت 10 جايزه برتر به شرکت‌هاي برتر‌ دنيا، موفق به اخذ تنديس طلايي اين مراسم شد و در جمع ده شرکت برتر دنيا قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر حسين محمد پورزرندي در مراسم بين المللي اهداي تنديس کيفيت 10 جايزه برتر که درکشور روماني و با حضوررئيس کميته محيط زيست کشورکانادا، شهردار بخارست، معاون سازمان استاندارد روماني و مديران و نمايندگان ارشد شرکت هاي برترمنطقه و نمايندگان 12 کشور عضو اين نهاد بين المللي برگزار شد‌، با دريافت تنديس طلايي کيفيت 10 جايزه برتر جهاني‌، اظهار کرد: نقش بانک‌‌ها در حوزه‌هاي شهري‌، با هدف افزايش کيفيت خدمات رساني صورت مي‌گيرد و دستيابي به خدمات مالي مورد نياز، يکي از عوامل اصلي فعاليت‌هاي اقتصادي در توسعه پايدار است که در اقتصاد توسعه نيافته ، اين الزام از طريق بازار مدون و سازمان يافته که همان بانک‌ها هستند، محقق مي‌شود.
وي با بيان اين‌که توسعه زير بناي شهري، به دليل بازه طولاني مدت ، نيازمند اعتبار بيشتري است، افزود‌: از اين رو، دولت ‌ها در بيشتر کشورها همانند ساير بخش‌هاي اقتصادي، از اين بخش حمايت نمي‌کنند و دليل شکل گيري بانک هاي خاص نيز به منظور برقراري و ايجاد يک جريان اعتباري پايدار است .
مدير عامل بانک شهر با اشاره به مشکلات مختلف در حوزه زيربنايي و ارائه تسهيلات در کشورهاي در حال توسعه ،خاطر نشان کرد‌‌: در مسير دستيابي به توسعه، چهارمرحله با محورهاي " عامل مدار، "کارآيي مدار"، " نوآور مدار" و " منبع مدار" در کشورهاي مختلف وجوددارد .
پورزرندي تصريح کرد‌: رشد پايدار در شهرهاي ايران در مرحله توسعه "منبع مدار" قرار دارد که مستلزم داشتن منابع، براي توسعه پروژه هاي شهري است .
وي در ادامه اظهار کرد‌: بانک شهر بيشترين تلاش خود را براي ايجاد بستر مناسب، در توسعه شهري پايدار انجام داده و به همين دليل است که به عنوان بانکي برجسته در اين حوزه معرفي شده است .
پورزرندي با اشاره به منابع شهرداري‌ها در شهر‌هاي مختلف ايران‌، گفت‌: بانک شهر‌، مشتري مداري‌ را در اولويت اقدامات خود قرار داده است و قصد دارد به عنوان يکي از بهترين‌هاي بانک‌هاي خصوصي در ايران مطرح شود .
مدير عامل بانک شهر تصريح کرد : اين بانک‌، تعامل پايداري با شهرداري‌ها و شوراهاي شهر کلانشهرهاي کشور، برقرار کرده است تا به توانايي‌هاي آنها پي برده و نقاط ضعف آنان را ارزيابي کندکه اين اقدامات به تدريج بانک را تبديل به بانک برتر مي کند.
وي افزود‌: بانک شهر، پنج سيستم زيربنايي " شهرهوشمند" را در برخي از شهرهاي کشور مانند تهران‌، اصفهان، مشهد ، شيراز و تبريز ايجاد کرده است و همچنين با برنامه ريزي انجام شده، ترتيبي انديشيده شده تا بدهي هاي مالي شهرداري‌ها و اقساط آنان که قبلا به صورت چک پرداخت مي‌شد، از طريق سيستم انجام شود.
پورزرندي تصريح کرد‌: بر اساس برنامه 5 ساله تصويب شده‌، بانک شهر قادر به افزايش سرمايه گذاري‌هاي خود به 10 برابر وضعيت موجود ، خواهد بود و بر اين باوريم تا با برنامه‌ريزي انجام شده تا پايان سال، سرمايه بانک به چهار برابر افزايش يابد.
مدير عامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستاي جلب رضايت مشتريان اظهار کرد‌: دريافت استانداردهاي ويژه و ايزوهاي 9001، 1002و 27001 ، براي استقرار در چارچوب بين المللي و کسب سطح بالاتري از رضايت مشتريان انجام شده است و همچنين توسعه بانکداري الکترونيک، به عنوان يکي از پروژه‌هاي عمده اين بانک در دستور کار قرار دارد .
وي در ادامه با تاکيد بر اين‌که بانک شهر، يک بانک شهري است، تصريح کرد‌: در راستاي اهداف تعريف شده در اين زمينه، تعاملات و همکاري‌هاي پايداري در بخش‌هاي مختلف در حال انجام است تا فرصت هاي اجتماعي و سرمايه گذاري مناسبي به اين منظور فراهم شود .
بر اساس اين گزارش ، اين جايزه از سوي نهاد بينالمللي GIC انگلستان و Award Top Ten کانادا، سالانه طي مراسمي در يکي از کشورهاي جهان پس از ارزيابي و مميزي سازمان‌ها و شرکتهاي توليدي و خدماتي در سراسر جهان به ۱۰شرکت برتر و حائز شرايط اعطا مي‌شود که در اين دوره، 335 شرکت و سازمان از 19 کشور دنيا حضور داشتند.
بر اين اساس‌، اين جايزه موقعيت برجسته و ارزنده براي سازمانهايي است که توانسته‌اند در آزمون کيفيت، بالاترين امتيازات را از نظر شاخصها و معيارهاي عمومي و تخصصي پيش‌بيني شده، به خود اختصاص داده و اعتباري ملي و جهاني کسب کنند که در اين دوره ، بانک شهر اين افتخار را کسب و موفق به دريافت تنديس طلايي اين مراسم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن