تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820093983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک شهر در ميان 10 شرکت برتر جهان قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
با اخذ تنديس بين المللي کيفيت صورت گرفت؛ بانک شهر در ميان 10 شرکت برتر جهان قرار گرفت بانک شهر در مراسم بين المللي اهداي تنديس کيفيت 10 جايزه برتر به شرکت‌هاي برتر‌ دنيا، موفق به اخذ تنديس طلايي اين مراسم شد و در جمع ده شرکت برتر دنيا قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين محمد پورزرندي در مراسم بين المللي اهداي تنديس کيفيت 10 جايزه برتر که در کشور روماني و با حضور رئيس کميته محيط زيست کشور کانادا، شهردار بخارست، معاون سازمان استاندارد روماني و مديران و نمايندگان ارشد شرکت هاي برترمنطقه و نمايندگان 12 کشور عضو اين نهاد بين المللي برگزار شد‌، با دريافت تنديس طلايي کيفيت 10 جايزه برتر جهاني‌، اظهار کرد: نقش بانک‌‌ها در حوزه‌هاي شهري‌، با هدف افزايش کيفيت خدمات رساني صورت مي‌گيرد و دستيابي به خدمات مالي مورد نياز، يکي از عوامل اصلي فعاليت‌هاي اقتصادي در توسعه پايدار است که در اقتصاد توسعه نيافته، اين الزام از طريق بازار مدون و سازمان يافته که همان بانک‌ها هستند، محقق مي‌شود.
وي با بيان اين‌که توسعه زير بناي شهري، به دليل بازه طولاني مدت، نيازمند اعتبار بيشتري است، افزود‌: از اين رو، دولت ‌ها در بيشتر کشورها همانند ساير بخش‌هاي اقتصادي، از اين بخش حمايت نمي‌کنند و دليل شکل گيري بانک هاي خاص نيز به منظور برقراري و ايجاد يک جريان اعتباري پايدار است.
مدير عامل بانک شهر با اشاره به مشکلات مختلف در حوزه زيربنايي و ارائه تسهيلات در کشورهاي در حال توسعه، خاطر نشان کرد‌‌: در مسير دستيابي به توسعه، چهارمرحله با محورهاي عامل مدار، کارآيي مدار، نوآور مدار و منبع مدار در کشورهاي مختلف وجود دارد.
پورزرندي تصريح کرد‌: رشد پايدار در شهرهاي ايران در مرحله توسعه منبع مدار قرار دارد که مستلزم داشتن منابع، براي توسعه پروژه هاي شهري است.
وي در ادامه اظهار کرد‌: بانک شهر بيشترين تلاش خود را براي ايجاد بستر مناسب، در توسعه شهري پايدار انجام داده و به همين دليل است که به عنوان بانکي برجسته در اين حوزه معرفي شده است.
پورزرندي با اشاره به منابع شهرداري‌ها در شهر‌هاي مختلف ايران‌، گفت‌: بانک شهر‌، مشتري مداري‌ را در اولويت اقدامات خود قرار داده است و قصد دارد به عنوان يکي از بهترين‌هاي بانک‌هاي خصوصي در ايران مطرح شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن